Gå til innhold

Balmain x H&M

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ga opp selv om jeg kom inn :P Bestemte meg for at jeg ikke likte den glidlåsen bakpå de to toppene jeg ville ha, noe som ikke har vært synlig på tidligere bilder. Jeg skal vente på at gullgenseren kommer på salg istedet :P

Anonymkode: 4bb3a...8f2

Skrevet

Dæven, folk har begynt å legge ut på finn.no allerede... Noen prøver å selge de perlebroderte mokkasandalettene til 4000 kr! :ohmy:

De koster 2500 kr hos H&M og er ikke engang utsolgt!

Folk, ass!

Helt latterlig!!

Ser forresten at vedkommende som selger skoene nå har endret prisen til 3000, men dette er fortsatt mer enn utsalgspris..

Anonymkode: 6cbc3...def

Skrevet

Det beste med hun ene på finn er jo at hun sier at hun leverer tilbake dersom hun ikke selger dem idag. Så kynisk. 

• Liker 3
Skrevet

Herregud, ser på finn.no nå, og hva er det som feiler folk? Håper virkelig ingen kjøper plaggene til blodpris, frekkaser fortjener ikke å tjene på å kjøpe plagg for å selge dem dyrere.

• Liker 1
Skrevet

Nei, nå gidder jeg snart ikke mer. Kåpa er fin, men kommer jeg ikke inn snart og får kloa i den kjøper jeg heller en annen en med sølvfargede knapper. Liker det bedre enn messing egentlig. Men likte kåpa godt ellers da, ellers ville jeg jo ikke vurdert å kjøpe den. Men den er vel nesten garantert utsolgt nå. Thank you for your patience står det, vel min patience henger i en tynn tråd. :P 

Skrevet (endret)

.

Endret av Fashionistaen
  • Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner virkelig ikke greia... hadde det vært billig hadde det vært en ting, men til den prisen kolleksjonen er kan man få så mye klær som ingen andre har?! 

• Liker 2
Skrevet

Ga opp nettet og tok meg en rask tur ned i sentrum i stedet for. Folk var gale, skrek og shoppet for 30 000 :O1446720244283-1118052774.thumb.jpg.3ed50

hva kjøpte du? :)

• Liker 1
Skrevet

@Fashionistaen haha, kanskje likså greit at du tok en tur til byen. Nå er jeg spent på å høre hva du kjøpte :)

• Liker 1
Skrevet

Kan ikke se at det er noen svart pologenser i kolleksjonen? Hvilken genser er dt dere snakker om?

Skrevet

Kan ikke se at det er noen svart pologenser i kolleksjonen? Hvilken genser er dt dere snakker om?

Den som er helt lik den svarte og grønne kjolen med broderier.

Anonymkode: 4bb3a...8f2

Skrevet

Alt jeg ønsket meg var utsolgt bortsett fra den hvite og sorte poloen så det ble bare den. 

Har egentlig sykt lyst på den grønne paljettkjolen, men når skal jeg bruke den - særlig med den utringningen?

Skrevet

hva kjøpte du? :)

@Fashionistaen haha, kanskje likså greit at du tok en tur til byen. Nå er jeg spent på å høre hva du kjøpte :)

kjøpte den rosa blusen med knappene og det røde silkeskjørtet. Ellers var alt jeg ville ha borte. :/ Begge var mye finere irl. Kjøpte også to hoodier til herre. Verdt å merke seg om dere får tak i noe er at størrelsene seriøst er merkelige. Kjøpte 42 (:O) i skjørtet og 36 i blusen.

kommer ikke over hvor ville folk var i dag, vi snakker om noen som hadde betalt en uteligger for å stå i køen for de, folk som skrek lg 

Skrevet

Hvis dere åpner linken på fb-chat (på mobil) eller fb-appen, kommer dere mest sannsynlig inn :) Nå fikk jeg kjøpt ringen også :)

Anonymkode: 401c7...8fd

Skrevet

Hvis dere åpner linken på fb-chat (på mobil) eller fb-appen, kommer dere mest sannsynlig inn :) Nå fikk jeg kjøpt ringen også :)

Anonymkode: 401c7...8fd

Haha oi ble visst anonym, men det er meg :P

Skrevet

Skjønner ikke hva som går av folk.. Blir jo helt gale, kjøper klær i feil størrelse bare for å eie noe av det.. Kan jo tilpasse det må vite 😂 Nei.. Mistet helt lysten på hele greia etter en tur på Oslo city.. Helt ribba for ting.. Skulle jo ikke ha til meg en gang så synes godt Internett kunne sluppet meg igjennom 😑

Skrevet

kjøpte den rosa blusen med knappene og det røde silkeskjørtet. Ellers var alt jeg ville ha borte. :/ Begge var mye finere irl. Kjøpte også to hoodier til herre. Verdt å merke seg om dere får tak i noe er at størrelsene seriøst er merkelige. Kjøpte 42 (:O) i skjørtet og 36 i blusen.

kommer ikke over hvor ville folk var i dag, vi snakker om noen som hadde betalt en uteligger for å stå i køen for de, folk som skrek lg 

Hvilken kroppsfasong har du? Ønsker meg skjørtet jeg og, kanskje jeg kan skaffe det likevel!

Anonymkode: a5d55...21e

Skrevet

Helt latterlig!!

Ser forresten at vedkommende som selger skoene nå har endret prisen til 3000, men dette er fortsatt mer enn utsalgspris..

Og der var de plutselig nede på 2500..

Det foreløpig drøyeste på Finn er en som prøver å selge den perlebroderte kjolen (4999,- i butikk) til 8000,-........

Skrevet

Og der var de plutselig nede på 2500..

Det foreløpig drøyeste på Finn er en som prøver å selge den perlebroderte kjolen (4999,- i butikk) til 8000,-........

Det verste er at enkelte også vurderer å kjøpe kjolen til den prisen... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...