Gå til innhold

Er denne kvinnen pen?

120 stemmer

1. 1. Syntes du denne kvinnen er pen?

• Ja
      65
    • nei
      49
    • vet ikke
      6
  2. 2. Er du kvinne eller mann?

• Kvinne
      90
    • Mann
      30

Fremhevede innlegg

Gjest made4u
Skrevet

I mine øyne var hun ikke attraktiv, snarere heller vil jeg si at det var noe turnoff ved henne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men har du noen gang sett en artikkel om en kvinne med bmi på 16 og ribbein stikkende ut med overskriften "se så sexy hun er"? Synes denne glorifiseringen av overvekt går alt for langt. Mange er så kvalmende selvsikre og hashtagger seg selv med alle varianter av #beautiful. Om noen andre går ut og skryter over hvor pene de er synger janteloven veggimellom...

Det er mange modeller, som fremstilles som skjønnhetsidealer, som har anoreksi dessverre....

• Liker 1
Skrevet

Men altså: hvor mange spør "er jeg pen" og viser bilde av kroppen sin uten hode? Hvorfor henger dere dere opp i kropp, når normen er å kommentere ANSIKT når man spør om man er pen? Er dere SÅ redd for å bli stemplet som pro fatties at dere ikke evner å se forskjellen her?

Stakkarslige folk.

Fordi jeg vet hvordan hun egentlig ser ut.

Skrevet (endret)

Jeg synes hun har et pent ansikt. Men jeg klarer ikke å få meg selv til å synes at kroppen hennes er pen... Alt jeg tenker når jeg ser kroppen er ord som:

overvekt, fedme, diabetes, hjerteproblemer, mulig spiseforstyrrelse, trøstespising, dårlig form, tungt for beinbygningen/hjerte/lunger...

Jeg er helt for plus-size, så lenge det ikke går over en grense. Dette synes jeg går over grensen. Jeg synes man kan velge modeller med en sunn kropp. Ikke syltynn, ikke overtrent, ikke overvektig... Normale, sunne kropper i stort mangfold. Så jeg er ikke så begeistret over denne ekstremovervekt-trenden av modeller.

Endret av PaperFlower
  • Liker 1
Gjest Mythic
Skrevet

Jeg synes hun er kjempe vakker! Dessverre er hun litt for overvektig. Hun trenger ikke å gå ned 50-60 kg, men 10-15 kg hadde holdt. Hun ville fortsatt vært overvektig, noe som overhodet ikke er gale så lenge personen ellers er frisk, men kanskje mer av hennes former hadde vist på en litt bedre måte :)

Anonymous poster hash: b094f...b31

Vanligvis pleier jeg å forsvare overvektige i diskusjoner her inne, og jeg er enig i at hun er ansiktspen, men å si at hun bare trenger å gå ned 10-15 kilo er nok et veldig forsiktig anslag. For at hun ikke skal være sykelig overvektig, men bare overvektig, er nok 50-60 kilo mer riktig å si.

Skrevet

Fordi jeg vet hvordan hun egentlig ser ut.

Så du er temmelig sneversynt altså.

JEg kan si at denne mannen er pen, men jeg hadde ikke pult han om jeg hadde fått han kastet etter meg, fordi jeg ikke finner han attraktiv. To forskjellige ting. At folk ikke klarer å differensiere er merkverdig.

http://www.feelguide.com/wp-content/uploads/2013/10/Opry4.jpg

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Men har du noen gang sett en artikkel om en kvinne med bmi på 16 og ribbein stikkende ut med overskriften "se så sexy hun er"? Synes denne glorifiseringen av overvekt går alt for langt. Mange er så kvalmende selvsikre og hashtagger seg selv med alle varianter av #beautiful. Om noen andre går ut og skryter over hvor pene de er synger janteloven veggimellom...

Det ser man da stadig vekk, uten sammenheng for øvrig.

Anonymous poster hash: cecc7...7ed

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vanligvis pleier jeg å forsvare overvektige i diskusjoner her inne, og jeg er enig i at hun er ansiktspen, men å si at hun bare trenger å gå ned 10-15 kilo er nok et veldig forsiktig anslag. For at hun ikke skal være sykelig overvektig, men bare overvektig, er nok 50-60 kilo mer riktig å si.

Maks 20 da :) Nå vet jeg ikke hvor mye hun veier, men rundtom der. Om hun trives med å være plus-size og formfull, trenger hun ikke å gå ned så mye som 50-60 kg. Da blir hun tynn/normalvektig. Ned ca. 20 kg? Da går hun ned fra sykelig overvektig, til kun overvektig. Man kan være sunn selv om man er overvektig også.

Skrevet

Pent ansikt, men farlig overvektig. Er like farlig å idealisere slike kropper som det er å idealisere sykelig tynne. Det kan da ikke være så vanskelig å bruke normalvektige/sunne modeller, og ikke gå fra det ene ekstreme til det andre?? Ikke keen på tatoveringene heller..

Dette. Helt enig med deg.

Skrevet

Så du er temmelig sneversynt altså.

JEg kan si at denne mannen er pen, men jeg hadde ikke pult han om jeg hadde fått han kastet etter meg, fordi jeg ikke finner han attraktiv. To forskjellige ting. At folk ikke klarer å differensiere er merkverdig.

http://www.feelguide.com/wp-content/uploads/2013/10/Opry4.jpg

Jeg synes ikke hun er pen i ansiktet, smaken er som baken.

Gjest Mythic
Skrevet (endret)

Maks 20 da :) Nå vet jeg ikke hvor mye hun veier, men rundtom der. Om hun trives med å være plus-size og formfull, trenger hun ikke å gå ned så mye som 50-60 kg. Da blir hun tynn/normalvektig. Ned ca. 20 kg? Da går hun ned fra sykelig overvektig, til kun overvektig. Man kan være sunn selv om man er overvektig også.

Hvis du ser på helfigurbildene av henne, ser du at hun veier mye. 20 kilo ville nok ikke gjort så veldig store utslag, dessverre. Og du kan ikke si at hun der blir sunn selv om hun går ned 20 kilo, og hun blir heller ikke tynn av å gå ned det Beklager, men det er den brutale sannheten.

Endret av Mythic
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ser på helfigurbildene av henne, ser du at hun veier mye. 20 kilo ville nok ikke gjort så veldig store utslag, dessverre. Og du kan ikke si at hun der blir sunn selv om hun går ned 20 kilo, og hun blir heller ikke tynn av å gå ned det Beklager, men det er den brutale sannheten.

Det er fullt mulig at hun gjør :) Du kan heller ikke si noe om at hun er usunn når hun går ned i vekt.

"og hun blir heller ikke tynn av å gå ned det" My point exactly. Hun trenger ikke å gå ned for å bli tynn, men for at formene blir tydeligere. Vet ikke hennes BMI eller noe, men si at hun hadde gått ned fra 36 til 30-31 i BMI. Hun hadde fortsatt vært plus-size, men på nederste grense av sykelig overvekt.

Gjest Mythic
Skrevet (endret)

Det er fullt mulig at hun gjør :) Du kan heller ikke si noe om at hun er usunn når hun går ned i vekt.

"og hun blir heller ikke tynn av å gå ned det" My point exactly. Hun trenger ikke å gå ned for å bli tynn, men for at formene blir tydeligere. Vet ikke hennes BMI eller noe, men si at hun hadde gått ned fra 36 til 30-31 i BMI. Hun hadde fortsatt vært plus-size, men på nederste grense av sykelig overvekt.

Tror du misforsto meg. Jeg mente at hun blir ikke verken normalvektig eller tynn av å gå ned 20 kilo, det skal mye mer til. Og at hun har en BMI langt over 36, er det ingen tvil om. Hun vil fortsatt være usunn med en BMI på 30-31, selv om det da er langt bedre enn der hun er nå.

Det står i artikkelen at hun veier ca 130 kilo. La oss si hun er 170 høy, da har hun en BMI på 45.

Endret av Mythic
AnonymBruker
Skrevet

Tror du misforsto meg. Jeg mente at hun blir ikke verken normalvektig eller tynn av å gå ned 20 kilo, det skal mye mer til. Og at hun har en BMI langt over 36, er det ingen tvil om. Hun vil fortsatt være usunn med en BMI på 30-31, selv om det da er langt bedre enn der hun er nå.

Da har du misforstått meg. Jeg mener hun hadde blitt normalvektig/tynn av å gå ned 50-60 kg.

Det var bare et eksempel, du forstår hva jeg mener ;) Nei, hun trenger ikke å være usunn med bmi på 30-31. Mange overvektige er faktisk sunnere enn normalvektige/tynne (som kan spise det de vil uten å legge på seg) fordi de må jobbe hardt for å gå ned i vekt/holde vekten. Mange har problemer med å gå ned i vekt, og blir værende på den vekten de er på, men de kan fortsatt være sunne.

AnonymBruker
Skrevet

45 i bmi er mye. Går hun ned 30 kg har hun gått ned til 36.4, noe som er en del. Går hun ned 60 kg, er hun normalvektig med 24 i bmi.

Skrevet (endret)

-

Endret av Evilposelos
AnonymBruker
Skrevet

Hun er 162 høy og veier ca 160 kg

I følge wikipedia:

"Holliday is 5 feet 5 inches tall and dress size 22. She weighs 260 pounds with a BMI of 42 and measurements of 49"-49"-52" " 118 kg og 165 høy.

http://en.wikipedia.org/wiki/Tess_Holliday

Skrevet

Hun har et nydelig ansikt og hår :hjertesmil:

Utrolig enig med deg. Syntes også hun har noe veldig spesielt. Joda hun er stor, men allikevel veldig vakker.

Hvis jeg hadde vært så stor hadde jeg sett alt annet ut enn vakker, for å si det sånn :fnise:.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke hun var spesielt pen.

Så mye sminke,lash-extensions osv..kan få selv den mest ordinære til å se mye penere ut.Det verste er likevel at hun er helseskadelig overvektig.Men hvis man er villig til å satse liv og helse for å vise at man er "Sexy og selvsikker" i størrelse hest,så værsågod.

Anonymous poster hash: dafc4...ad3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...