Gå til innhold

Er denne kvinnen pen?

120 stemmer

1. 1. Syntes du denne kvinnen er pen?

• Ja
      65
    • nei
      49
    • vet ikke
      6
  2. 2. Er du kvinne eller mann?

• Kvinne
      90
    • Mann
      30

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hun kunne vært pen dersom hun var slank eller normalvektig. Slik hun fremstår er hun bare frastøtende.

Anonymous poster hash: affcf...9e5
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ikke ei jeg hadde falt for. Pen er hun. Pent ansikt. Men nese ringen er stygg, for mye tatoveringer på ei dame synes jeg er veldig turn off, og kroppen hennes. Ja hun kunne godt gått ned litt for å si det sånn. Litt overvekt tåler jeg, men det der blir for mye. Ser ut som ei som aldri gidder å trene og det er turn off for meg. Dama må ville trene litt, og gjerne sammen med meg ;)

Endret av Kili
Skrevet

Nei. Skjønnheten forsvinner i et tonn fett.

• Liker 2
Skrevet

Sykelig overvektig, like farlig som å være for tynn.

AnonymBruker
Skrevet

Sykelig overvektig, like farlig som å være sykelig tynn.

Rettet innlegget ditt :)

Gjest Ravna
Skrevet (endret)

.

Endret av Ravna
Skrevet

vanskelig å se om hun er pen når hun bruker så ekstremt mye sminke.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hun har søtt ansikt(med sminke) og fint hår, men jeg klarer overhode ikke sånne tatoveringer og pga den syklige fedmen. Så svaret mitt blir nei.

Endret av Electron
Skrevet

Jeg synes hun er ansiktspen, men kroppen er rimelig langt unna det jeg anser som vakkert.

• Liker 1
Skrevet

Men altså: hvor mange spør "er jeg pen" og viser bilde av kroppen sin uten hode? Hvorfor henger dere dere opp i kropp, når normen er å kommentere ANSIKT når man spør om man er pen? Er dere SÅ redd for å bli stemplet som pro fatties at dere ikke evner å se forskjellen her?

Stakkarslige folk.

• Liker 2
Skrevet

Men altså: hvor mange spør "er jeg pen" og viser bilde av kroppen sin uten hode? Hvorfor henger dere dere opp i kropp, når normen er å kommentere ANSIKT når man spør om man er pen? Er dere SÅ redd for å bli stemplet som pro fatties at dere ikke evner å se forskjellen her?

Stakkarslige folk.

Ansiktet på en feit person ser ganske annerledes ut enn samme ansikt på en tynn person, just sayin'

Gjest Mythic
Skrevet

Stakkarslige folk.

Jeg tenker helhet hvis jeg skal bedømme om et menneske er pen eller ikke. Som sagt, hun har et pent ansikt, men hun er sykelig overvektig, og det er ikke pent. Det trekker ned helhetsinntrykket for min del, hvert fall.

F.eks så har jeg en kar som er interessert i meg, og han er sjarmerende, morsom, raus og omtenksom - egentlig alt jeg ønsker meg i en mann - men han er sykelig overvektig, og det ødelegger helheten.

AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke se for meg annet enn at andre tjukke kvinner har stemt ja på at hun der er pen.

• Liker 1
Skrevet

Dette er ikke sunt, nei. Ei heller fint. MEN, motebransjen har alltid vært kjent for å idealisere usunne kropper, så jeg kan ikke annet enn å se på dette som et bittelite steg i riktig retning. Vi får heller gå noen omveier før vi kommer i mål.

• Liker 1
Skrevet

Kan ikke se for meg annet enn at andre tjukke kvinner har stemt ja på at hun der er pen.

Haha man trenger ikke å være tjukk selv for å si at hun er pen. Hun er pen. Hun er også overvektig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tatoveringene ødelegger. Ikke det at de er stygge, men når det er så mange plassert hulter i bulter, ødelegger det inntrykket. Svarte for øvrig pen i avstemningen.

Anonymous poster hash: 4b734...7bb
Skrevet

Stakkarslige folk.

Er det stakkarslig å evne å se helheten?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Overvekt trekker ned. Naturlig skjønnet og en passe vågal stil trekker opp. I min bok, helt grei.

Anonymous poster hash: c7ffb...245
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes hun er kjempe vakker! Dessverre er hun litt for overvektig. Hun trenger ikke å gå ned 50-60 kg, men 10-15 kg hadde holdt. Hun ville fortsatt vært overvektig, noe som overhodet ikke er gale så lenge personen ellers er frisk, men kanskje mer av hennes former hadde vist på en litt bedre måte :)

Anonymous poster hash: b094f...b31

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...