Gå til innhold

Er denne kvinnen pen?

120 stemmer

1. 1. Syntes du denne kvinnen er pen?

• Ja
      65
    • nei
      49
    • vet ikke
      6
  2. 2. Er du kvinne eller mann?

• Kvinne
      90
    • Mann
      30

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja hun er veldig pen. Men hun er også veldig overvektig, men det har ingen ting å si på om hun er pen eller ikke.

Skrevet (endret)

Det ser ut som hun har anlegg for skjønnhet, men det ødelegges av altfor høy kroppsvekt (og neseringen).

Endret av Eriks
  • Liker 2
Skrevet

Veldig pen; vakkert ansikt. Men det ser ut som hun er farlig overvektig. Fint at hun har god selvtillit, men kanskje greit å tenke på helsa også. Men det er opp til hver enkelt person da, selvfølgelig. ;)

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes hun er ekstremt pen, men hun har også en ekstremt dårlig kropp.

Anonymous poster hash: 2a96b...c46
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Tatoveringene hennes er forresten også veldig skjemmende. Men ansiktet er nydelig.

Anonymous poster hash: 2a96b...c46
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Denne eksplosjonen igjen? Superlei

Anonymous poster hash: 7fa25...004
  • Liker 2
Skrevet

Jeg synes ikke hun er det minste tiltrekkende, beklager.

• Liker 4
Skrevet

Hun har fine trekk. Men for min del henger utseende og kropp litt sammen. Kroppen er nok for stor for meg til at hun blir tiltrekkende.

• Liker 1
Skrevet

Under alt fettet kanskje....Men det der er jo ikke sunt. Kan aldri tro at noen som er saa feite lever saerlig lenge. Hadde ikke vaert tiltrukket til en som var saa stor. Synes at hun er et saerdeles daarlig forbilde.

AnonymBruker
Skrevet

Hun vet hun er altfor feit og godt klar over all fettet som henger her og der, og det er grunnen for all tatooveringen, for å trekke vekk oppmerksomheten og dekke over all hengende og alle klumpene overalt.

Hvis du ser bort fra alle tatoveringene ser det enda mer ille ut.

Dette er sannelig ille.

Anonymous poster hash: 7fa25...004
Skrevet

Utrolig pen dame, men hun hadde sett mye sunnere og finere ut om hun ikke var så ekstremt overvektig.

• Liker 3
Skrevet

Hun har et pent ansikt ja.

• Liker 3
Skrevet

Veldig pent ansikt, veldig pent hår, grusomt stygg kropp.

• Liker 5
Skrevet

Jeg syntes også definitivt hun er pen, men usikker på hva jeg mener om størrelsen hennes. Egentlig syntes jeg vel at kvinner på den størrelsen også er vakre :).

Om det er sunt er vel en annen ting, men nå finnes det jo modeller med anoreksi som er enda mer usunt og umiddelbart dødelig, og de vurderes da av mange som vakre fordi om?

• Liker 3
Gjest Tamsi
Skrevet

Om det er sunt er vel en annen ting, men nå finnes det jo modeller med anoreksi som er enda mer usunt og umiddelbart dødelig, og de vurderes da av mange som vakre fordi om?

Men har du noen gang sett en artikkel om en kvinne med bmi på 16 og ribbein stikkende ut med overskriften "se så sexy hun er"? Synes denne glorifiseringen av overvekt går alt for langt. Mange er så kvalmende selvsikre og hashtagger seg selv med alle varianter av #beautiful. Om noen andre går ut og skryter over hvor pene de er synger janteloven veggimellom...

Skrevet

Selvsagt er hun PEN. Vekt ødelegger ikke det. At man ikke finner henne SEXY eller PULBAR eller hva nå man tenker når det gjelder kroppen hennes, er jo en ting. Men å se på ansiktet hennes og si hun er STYGG, da er man passe blåst i topplokket.

• Liker 9
Gjest Mythic
Skrevet

Hun har et pent ansikt, men med så stor overvekt, synes jeg det blir for mye. Hun er slettes ikke noe positivt forbilde, så lenge hun er sykelig overvektig.

AnonymBruker
Skrevet

Fint ansikt og hår. That's it.

Anonymous poster hash: b4181...f05

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...