Gå til innhold

Hvem vil dere se i bloggerne?


Snurten1

Anbefalte innlegg

Pilotfrue. Norges neste bloggdronning nå som Fotballfrue er på vei ned?

Aldri hørt om henne. Hvem er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aldri hørt om henne. Hvem er det?

Vet ikke helt hva som er riktig svar her? Hun er en blogger, men det skjønte du jo. Tipper du også klarer å gjette adressen hennes, dersom du vil se hva hun er god for.

Ellers har man alltids Bing, Yahoo eller Google.

Lykke til. Blir spennende å høre hva du synes om bloggen hennes når du får lest den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fotballfrue

rannveig heitmann, for hun var så morsom å se på i charterfeber :biggrin:

pilotfrue virker noe for seg selv, hadde vært underholdende.

Rene kleveland

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Haaploes

PF hadde vært gøy sett. Ikke at jeg liker henne, men bare se om hun er like blåst i virkeligheten som på bloggen.

Jeg hadde et lite håp om at hun hadde blitt bedre siden vi gikk på skole sammen...den gang ei utifra bloggen hennes :( Det hadde blitt pute-TV av verste sort!

Espen Hilton kunne vært litt artig, det samme med Storm Pedersen. Dessuten tror jeg Emilies Skap kunne vært interessant, og jeg lurer veldig på hvordan Rockstar Charlie ville vært på TV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde et lite håp om at hun hadde blitt bedre siden vi gikk på skole sammen...den gang ei utifra bloggen hennes :( Det hadde blitt pute-TV av verste sort!

Allikevel er det NOE der. En sjarme som det er vanskelig å sette fingeren på.

Jeg tror PF bare er en kort stund unna et virkelig gjennombrudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

ville gjerne ha sett Pappahjerte der. Kunne godt ha byttet SE eller Kristin med ham.

Endret av Mrs. Random Nick
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten tror jeg Emilies Skap kunne vært interessant (...)

Først og fremst utrolig kult at synes bloggen min er interessant nok til at du vil se meg ta steget over i tv-skjermen :) Men dessverre er jeg på ingen måte klar for å ta det steget akkurat nå, og i alle fall ikke nå som jeg står midt oppi et samlivsbrudd. Men det er bare litt over et halvt år siden jeg takket nei til å bli med på Oljebarna, rett og slett fordi jeg ikke er komfortabel med å eksponere meg mer enn jeg allerede gjør.

Likevel, utrolig kult at du nevner meg og bloggen min :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...