Gå til innhold

Hvem vil dere se i bloggerne?


Snurten1

Anbefalte innlegg

Gjest Solsmil

Kristina Andersen

Ida Wulff

Hedda Ingeborgvik

Eirin Kristiansen (igjen)

Nettenestea

Cathinthecity

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pappahjerte, har en liten små crush på han. Syns han og frua virker så herlige.

Han har dame, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har dame, da.

Hun skrev jo at han og frua virker så herlige, så hun vet jo det ;)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Speiltvillingene

Pilotfrue (kun fordi hun er helt fryktelig) :P

Pappahjerte

Mammasom16

Nettenestea

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Speiltvillingene

Pilotfrue (kun fordi hun er helt fryktelig) :P

Pappahjerte

Mammasom16

Nettenestea

:)

PF hadde vært gøy sett. Ikke at jeg liker henne, men bare se om hun er like blåst i virkeligheten som på bloggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfrue og Kristina Andersen.
Bare fordi jeg ønsker å se hvor fake bloggene deres faktisk er. Men om de hadde blitt med på tv-serien hadde de sikkert bare fortsatt med å vise fasaden sin, så jeg får sikkert aldri ønsket mitt oppfylt :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atheena

Mener hun skrev i kommentarfeltet at hun hadde blitt spurt foran hver sesong, men takket nei.

Ja jeg også tror hun har takket nei, det er litt synd egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FunkyGine har blitt min nye brann i hverdagen, jeg kommer ikke over hvordan det går an å virke både så utrolig likandes og selvgod på samme tid. Hva er hemligheten??? Hun må helt klart i bloggerne. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det må bli noen helt gale med en vill hverdag, ikke de her damerne som er så opptatt av unger, trening og kosthold og sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfrue, Kristina Andersen, Andrea Badendyck, TCMN hvem som helst egentlig utenom de som er nå. Så lei av spesielt SE..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pappahjertet!

Liker Marna veldig godt. Anna har jeg ikke noe forhold til, regner med hun åpner seg mer etterhvert.

Kristin blir litt over the top til tider, men veldig fasinerende.

Sophie Elise har jeg gått lei, er bare negativitet og sutring.

Hadde gjort seg bra med en mann på teamet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924

Pilotfrue: Fordi jeg syntes hun er litt morsom, hun gir mye av seg selv. Tror hun kan lage god underholdning.

Nettenestea og Annijor: Søte, men intelligente, jenter. Virker som de begge har sitt å slite med, og derfor en fin kontrast til de andre som er med nå. De tenker jo veldig annerledes i forhold til f.eks Sophie Elise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfrue ville jeg gjerne ha sett, men det skjer nok aldri. Bare for å se om alt er så fint som det ser ut til, men hun deler jo langt fra så mye fra livet sitt som for eksempel Sophie Elise, som har vært med fra starten.. Hun deler mer en nok.

Ida Wulff sin blogg leser jeg daglig, men vil tro det hadde blitt kjedelig på tv. Spesielt nå, bloggen hennes har jo forfalt veldig det siste året. Skjønner hvorfor, altså - og det er jo bare fint at hun nå tar en utdanning! Bloggen vil ikke vare for alltid, spesielt ikke sånn hun blogger nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pilotfrue. Norges neste bloggdronning nå som Fotballfrue er på vei ned?

Endret av Speedmaster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...