Gå til innhold

Huff, orker snart ikke dette mere.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bytter du nå har du ny fastlege fra 1. juni. Jeg tror jeg ville bedt om å utredes for ME. Jeg sier ikke at jeg tror du har det, men du har noen symptomer som kan passe og en ME-utredning er såpass grundig at de burde klare å finne ut hva som feiler deg.

Anonymous poster hash: eb70f...3cd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig vanskelig å synes i hva som kan feile deg, men jeg gjør det likevel ;)

1) Jeg ville sjekket synet mitt om det var lenge siden sist kontroll hos optiker. Fortell om hodepineproblemene dine, så får du en skikkelig undersøkelse. EN liten korrigering av ene linsen min gjorde underverker for min del!

2) Har du spenninger/låsninger i nakke/rygg? Hvordan er kjevene dine? Spenninger her fører veldig ofte til hodepine.

Det er helt umulig å si om depresjoner fører til trøtthet/hodepine eller omvendt. Og det spiller på en måte ikke alltid så stor rolle å finne ut av det heller så lenge begge deler behandles. En ting er hvertfall sikkert, og det er at hodepine og trøtthet kan påvirke depresjon og vice versa.

Ellers ville jeg tatt en titt på kostholdet. Hvis du blir veldig trøtt tidlig/midt på dagen så er en næringsrik frokost alfa og omega for å holde kroppen i gang. Kjempeviktig å drikke MYE vann og få i seg nok og riktig næring tidlig på dagen sånn at man gir kroppen best mulig grunnlag for å klare seg gjennom dagen.

En siste ting...jeg er selv byjente, men etter endt studier innså jeg hvor sliten byen gjorde meg. Nå bor jeg i en mye mindre by i et veldig rolig område, og jeg har fått et helt nytt liv! Når man er veldig sliten kan det å bo i en by hvor det er så mye stimuli bare gjøre en enda mer sliten. Mange blir mer energisk av å ha mye stimuli rundt seg, men det gjelder ikke alle...

Anonymous poster hash: 05b61...2ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...