Gå til innhold

LilleMy med bebis <3

LilleMy1989

Anbefalte innlegg

Jeg er veldig glad jeg har en flink lege :) Han spurte meg om jeg trengte sykemelding i den perioden det gikk galt sist, det var omtrent det første han sa :) Han vil ha meg inn igjen i uke 9 for å høre hvordan det går og så blir det sendt henvisning til ultralyd til uke 12-13 :strix: Jeg kan få ultralyd på legekontoret i uke 9 hvis jeg vil så det får jeg se an :)

Fysioterapeuten konkluderte fort med bekkenlåsning... Og sannsynligvis pga graviditet... Han sa at jeg er utsatt pga butikkjobben og ga meg øvelser. Jeg må tøye rumpa og bakside lår i tillegg til å styrke med bekkenbunnstrening! Jeg som er så flink til sånt :daane:Hahah off! Jeg får se hvordan dette går. 

Ja og så fikk jeg den svangerskapsboka hos legen :hjerte: Elsker! at det er en egen del til far der og gleder meg til å begynne på den, først må jeg bare strikke ferdig den nusseligste babylua ever! (I BabyDrøm nr 5 ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, jeg anbefaler deg å skrive så mye som mulig i den boka, jeg angrer skikkelig på at jeg ikke gjorde det. 
Hadde vært koselig å sett tilbake på nå, det er så mye jeg ikke husker. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg skal prøve på det :hjerte: Men vet ikke helt om jeg tør å begynne på den.... Men jeg burde vel egentlig bare gjøre det selvfølgelig! Jeg skal jo ha barn i juli! :strix: Nemlig... 

Kan tenke meg at mye går i glemmeboka altså.. er jo mye å holde styr på og mange tanker på en gang :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en CB Digital nå, altså ikke på konsentrert urin. Den viste 3+!! :strix: Så langt har jeg ikke kommet før. jeg har bare fått 2-3 og det har vært det første varselet på at det har gått galt. Begge gangen så har jeg fått vite at det har sluttet å utvikle seg tidligere enn jeg mistet. Det vil si at spiren har kommet lenger enn noen gang! :hjerte: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er rimelig sikker på at dette går veien med din hcg-stigning. Kan vedde høyre pekefinger på at hcg-måling de andre gangene ikke hadde vært like bra, men forstår veldig gleden din over å se 3+ på CB digital.

Hvordan er formen ellers, forutenom bekkenet som krangler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk til dere og velkommen Idja :) 

Ja har jo den magefølelsen denne gangen ;) Og det er så deilig når det blir bekreftet av måling og test :hjerte: Bekkenet er fortsatt ømt og jeg har endel murring,  mye faktisk... legen kunne berolige med at det er helt normalt :) Jeg er fortsatt endel trøtt men nesten ikke kvalm. Og forferdelig treg I magen.... 

Du da Pyntestøv? ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å få 3+! Gratulerer med å ha vært gravid lenger enn noen gang før, nå sitter den for godt altså! :) Synd de testene ikke viser hcg-utvikling lenger enn 3+ egentlig, det hadde jo vært så deilig å kunne teste en gang i uka eller noe for å se at det stiger! Burde utviklet en sånn test selv, tipper det er et kjempemarked blant småbekymrede gravide. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med alle disse tegnene er det nødt til å gå veien for deg! Blir så glad av å lese! Haha.  :strix:

Jeg er sentimental i dag, aner ikke hvorfor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som at alle gode ting var tre for deg ja :)

Håper det :hjerte: 

Så deilig å få 3+! Gratulerer med å ha vært gravid lenger enn noen gang før, nå sitter den for godt altså! :) Synd de testene ikke viser hcg-utvikling lenger enn 3+ egentlig, det hadde jo vært så deilig å kunne teste en gang i uka eller noe for å se at det stiger! Burde utviklet en sånn test selv, tipper det er et kjempemarked blant småbekymrede gravide. ;) 

Ja det var kjempedeilig! Tror jeg må gå å se på den litt nå :P Du vet du hva, jeg tror ikke slike tester hadde vært så godt for psyken, og ikke minst lommeboken!! Men det betyr vel at vi kunne tjent myyyyye penger :ph34r:

Med alle disse tegnene er det nødt til å gå veien for deg! Blir så glad av å lese! Haha.  :strix:

Jeg er sentimental i dag, aner ikke hvorfor. 

Takk for det! Sentimental er bra :strix: Så bra at du blir glad!

------------------

Ellers så er bekkenet veeeeldig ømt i dag. Hvis dette ikke blir bedre så vet jeg faktisk ikke hvordan det skal gå for da blir det sykemelding snart. Vondt å sitte, gå, bøye seg og generelt alt. Det passer liksom dårlig med jobben min for å si det sånn. Litt negativ i dag men det har jeg lov til synes jeg, bekkenplager 4+3 liksom.. 

Men jeg har troa på denne :strix: og DET er deilig det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike tester finnes jo allerede. Heter Detect5 Progressive pregnancy tests. Kjøpes på Amazon. Den måler hcg på flere nivåer: 25, 100, 500, 2000 og 10000 mlU/ml.

detect%25205%25202.jpg?gl=US

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er mye trøtt og sliten, har veldig liten reservekapasitet. En del vondter i korsrygg/haleben, men helt levbart. Ellers er jeg i bra form, men den slitenheten gjør at jeg kun orker jobb, være litt med sønnen min og så sofa. Trening, sosiale aktiviteter og lignende er så langt sterkt nedprioritert. Klarer litt mer av det i helger. Husker jeg ble bedre i andre trimester forrige gang og jeg har akkurat rundet det nå med mine 13 uker, men det har ikke sluppet taket helt enda. Satser på det kommer etter hvert. Kvalmen er i hvert fall borte, så nå er det kun ulvehunger tilbake. Såååå suuulten heeeele tiiiideeeen :ler: 

Lurer på hvor pålitelig den testen over er. Tror slike lett kan skape bekymringer. (Sier hun som har doppler, haha).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med graviditeten :strix: Så deilig å føle at spiren holder denne gangen :hjerte: 

Og herlighet for en test :laugh: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er snadder for testetøser det der altså! :hoho: Hurra for 3+, dette går veien LilleMy, det er jeg sikker på! :hjerte: Julibarn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi, det var litt av en test...:hakeslepp:

Det er en beholder til 5 striper i vanlige størrelser. Det er bare at stripene reagerer på forskjellig hcg nivå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mye trøtt og sliten, har veldig liten reservekapasitet. En del vondter i korsrygg/haleben, men helt levbart. Ellers er jeg i bra form, men den slitenheten gjør at jeg kun orker jobb, være litt med sønnen min og så sofa. Trening, sosiale aktiviteter og lignende er så langt sterkt nedprioritert. Klarer litt mer av det i helger. Husker jeg ble bedre i andre trimester forrige gang og jeg har akkurat rundet det nå med mine 13 uker, men det har ikke sluppet taket helt enda. Satser på det kommer etter hvert. Kvalmen er i hvert fall borte, så nå er det kun ulvehunger tilbake. Såååå suuulten heeeele tiiiideeeen :ler: 

Lurer på hvor pålitelig den testen over er. Tror slike lett kan skape bekymringer. (Sier hun som har doppler, haha).

Det er vel litt slik her og :) Sofa er høyt prioritert, får litt dårlig samvittighet for lite husarbeid :a034:Håper formen din tar seg opp nå i 2.. trimester :) 

Gratulerer med graviditeten :strix: Så deilig å føle at spiren holder denne gangen :hjerte: 

Og herlighet for en test :laugh: 

Takk! :strix: Håper hvertfall den gjør det. Litt mer usikker nå fordi jeg "har så lite symptomer" men det er vel bare innbilning ;) 

Det er snadder for testetøser det der altså! :hoho: Hurra for 3+, dette går veien LilleMy, det er jeg sikker på! :hjerte: Julibarn!

Hurra for JULIBARN! :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh dette går veien Lille my! :strix: Så kult at vi havner i samme terminklubb da gitt :) og at vi rekker barnehaefristen ;)  Håper bekkkenet blir bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...