Sjela Skrevet 22. mai 2015 #21 Del Skrevet 22. mai 2015 Her vil jeg følge med Vi er i ganske lik situasjon, og virker ganske like ift utålmodigheten Haha er du meg? Har jeg en bruker til her på KG også glemmer jeg at jeg har det? Det er så mye av det du skriver som også gjelder meg Jeg slutta for ca et år siden da. Tyggis var min beste venn. Var redd jeg skulle bli avhengig av tyggis i steden, men etter ca 3 mnd med tyggis så fadet det litt ut. Fikk sjukt vondt i magen av det Anbefaler også appen "slutta". Jeg har den fortsatt, og det er veldig motiverende å se hvor mye penger man har spart Jeg har spart ca 30 000 nå Hihi Har den følelsen av og til selv når jeg leser innlegg her på KG... Godt å være fri fra snusen! Det tok litt tid å roe ned på tyggisen, men som deg tygget jeg mindre og mindre etterhvert som tiden gikk. Nå måtte jeg inn i appen og sjekke hvor mye jeg har spart. 9000 kroner... damn Det er jo en hel stekeovn det! Eller et klesskap! (Sånn tenker man når man skal kjøpe bolig og stæsj til den ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 22. mai 2015 Forfatter #22 Del Skrevet 22. mai 2015 Her vil jeg følge med Vi er i ganske lik situasjon, og virker ganske like ift utålmodigheten Haha er du meg? Har jeg en bruker til her på KG også glemmer jeg at jeg har det? Det er så mye av det du skriver som også gjelder meg Jeg slutta for ca et år siden da. Tyggis var min beste venn. Var redd jeg skulle bli avhengig av tyggis i steden, men etter ca 3 mnd med tyggis så fadet det litt ut. Fikk sjukt vondt i magen av det Anbefaler også appen "slutta". Jeg har den fortsatt, og det er veldig motiverende å se hvor mye penger man har spart Jeg har spart ca 30 000 nå Så bra Jeg holder på å sprekke av utålmodighet og hemmeligholdelse så jeg trenger virkelig å være her inne noen ganger i løpet av en dag. Da er det jo greit å ha noen hyggelige og likesinnede folk å prate med Jeg synes juksesnus funker bra jeg da. Tyggis får jeg bare lyst til å svelge Veldig kjekt med slutta appen, eneste minuset er at utregninga ikke blir riktig, både fordi snusprisen varierer fra plass til plass og fordi jeg ikke er 100% på hvor mye jeg snusa... Men det blir jo sånn ca og det er en god sum i mnd.... off, veldig deilig å være kvitt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 22. mai 2015 #23 Del Skrevet 22. mai 2015 Jeg var pinlig nøyaktig, snuste en boks om dagen Hjelpes. Bra jeg slutta. Det er mye snus.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 22. mai 2015 Forfatter #24 Del Skrevet 22. mai 2015 CD 15: Fortsatt økt lyst (hohoho) Noe ømhet/vondt i hofte/korsrygg Ubehag i bekken og eggstokk området (begge sider) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 22. mai 2015 Forfatter #25 Del Skrevet 22. mai 2015 Jeg var pinlig nøyaktig, snuste en boks om dagen Hjelpes. Bra jeg slutta. Det er mye snus.. Heheh ja det ble endel. Brukte ca 1 boks på 1 - 1 og 1/2 dag.... Så det ble jo noen tusenlapper i mnd det... rett i søpla. Men enklere å slutte denne gangen enn forventet heldigvis, har vel noe med grunnen Heldigvis over trass/pms/mensen/hyle stadiet nå så nå er det bare fryden! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørka Skrevet 22. mai 2015 #26 Del Skrevet 22. mai 2015 Legger igjen spor, så jeg kan følge deg! :-) Kjenner igjen slutte-med-snus-prosjekt. Jeg sluttet da vi bestemte oss for å bli prøvere, og jeg syntes det gikk forholdsvis ok. Tror det gikk så greit fordi jeg visste at om jeg blir gravid så må jeg slutte helt uansett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoveTrain Skrevet 22. mai 2015 #27 Del Skrevet 22. mai 2015 Det triste er at selv om appen viser tusenlapper spart, så ser det ikke ut som om kontoen er med på notene Skjønner ikke hva jeg bruker snuspengene på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 23. mai 2015 Forfatter #28 Del Skrevet 23. mai 2015 Jeg ser faktisk forskjell, men så har jeg vært student.... Koselig Bjørka :-) Det går heilt greit å slutte nå som vi har bestemt oss for å få barn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 23. mai 2015 Forfatter #29 Del Skrevet 23. mai 2015 Dagens oppdagelser: Fant ut at jeg har ca C i snitt, hvilket er greit å vite hvis jeg søker master , men det skjer nok ikke med det første. Likevel så er jeg så gal at, når jeg nå straks er ferdig (endelig) med en 3-årig bachelor, jeg vurderer å ta fag til høsten, lukter litt på spansk Jeg har skikkelig vondt i noen triggerpunkt i skuldre og nakke hvis man trykker på dem. Derav de siste 5 dagers svimmelhet og kvalme.... Ifølge legevakten. Ellers har jeg hatt besøk av ei venninne med 6 uker gammel baby som jeg skal være fadder til Har med andre ord tilbrakt kvelden med en baby på meg Greide selvfølgelig ikke holde meg, men det er greit å ha en å snakke med om alt og hun er ei som jeg tror greier å la være å si noe til noen. Ellers tror jeg at jeg velger og gå ut ifra den siste beregnede EL datoen, hvilket vil si: CD 16 EL 22.05, CD 15 DPO 1 IKM 5.06 Og første test blir da: CD 26, 2.06 ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 24. mai 2015 Forfatter #30 Del Skrevet 24. mai 2015 Jaja, ligger i senga og tenker over dagens aktivitet i kroppen. Bruker ofte å ha en slags ømhet/stikking i den eggstokken som skal slippe, men ikke denne gangen. Dette har jeg derimot kjent i dag, men EL i dag er ikke sannsynlig... Merkelig. I tillegg har jeg ikveld hatt noe som bare kan kalles for mensmurringer (vondt i korsrygg og rundt magen generelt, med noe stikking nedover beina..) og vet ikke helt hva jeg skal tro. Kan jo godt hende at EL var den 19/20 også og da er jeg jo 3-4 DPO og ikke 1.... Er vel ikke annet å gjøre enn å vente. Vi dro på besøk til hun som var hos meg i går (vennepar med to barn), og jeg fikk kose og holde liten baby :-) Skifta et par bleier også, og det er jo koselig! Hun var meget fornøyd med valg av fadder! Haha! Fikk også erfare hvordan det er å bli tisset på... Det var rimelig med trykk i den strålen for å si det sånn.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 25. mai 2015 Forfatter #31 Del Skrevet 25. mai 2015 Antydninger til menssmerter i dag, et eller annet som ligger i kroppen og verker. Synes dette er litt rart men mulig jeg lurer meg selv og har hatt dette tidligere, fare for å bli sprø Frustrerende å ikke vite nøyaktig EL, men enten 3 eller 5 DPO i dag... CD 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 25. mai 2015 #32 Del Skrevet 25. mai 2015 Haha, litt uheldig med den strålen da. Mye som overrasker med baby. Blant annet hvor sterke de faktisk er i klypa! Lykke til med ventetiden. Du får prøve å holde ut og så krysser jeg fingrene for 2 streker snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 25. mai 2015 #33 Del Skrevet 25. mai 2015 Ventetida mellom EL og IKM føles lang ja, og spes når man er usikker på hvilken dpo man er på. Prøv å fyll dagene med noe gøy så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 25. mai 2015 Forfatter #34 Del Skrevet 25. mai 2015 Haha, litt uheldig med den strålen da. Mye som overrasker med baby. Blant annet hvor sterke de faktisk er i klypa! Lykke til med ventetiden. Du får prøve å holde ut og så krysser jeg fingrene for 2 streker snart Jeg har ingenting imot litt babytiss fra en så søt bebis <3 Syns det bare er koselig å få bytte på og bære :-) (og bli klora). Takk for det :-D Rart hvordan en går fra å tenke på det feks 2-3 ganger i uka til at det er i tankene 24/7... Tiden går selvfølgelig kjempetreigt nå men det er jo veldig spennende og. Heldigvis Bacheloroppgave og jobbsøking å henge fingrene (tankene) i framover :-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 27. mai 2015 Forfatter #35 Del Skrevet 27. mai 2015 CD 20 EL 20-22.5 IKM 4-5.6 DPO 5-7 Jah, tenker å teste på fredag for da er jeg ferdig med bachelor! Jippi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 27. mai 2015 #36 Del Skrevet 27. mai 2015 Gratulerer med snart vel overstått bachelor! Krysser fingrene for 2 streker på fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 27. mai 2015 #37 Del Skrevet 27. mai 2015 Sier det samme som siela Ikke bli lei deg om du ikke får to streker på fredag, for det er jo fortsatt ganske tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 27. mai 2015 Forfatter #38 Del Skrevet 27. mai 2015 Gratulerer med snart vel overstått bachelor! Krysser fingrene for 2 streker på fredag! Takk takk takk! Ja det hadde vært noe! :-D Tok en test i dag og den var SELVFØLGELIG negativ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 27. mai 2015 Forfatter #39 Del Skrevet 27. mai 2015 Sier det samme som siela Ikke bli lei deg om du ikke får to streker på fredag, for det er jo fortsatt ganske tidlig Takk Vet at det er ganske tidlig ja.... Og forventer vel egentlig ikke en positiv så tidlig. Det er noe som er rart denne syklusen, har mye sånn mensenmurringer som bruker å komme før mensen. Vondt i korsryggen og nederste del av magen. Har ikke brukt å hatt dette før et par dager før TR såvidt jeg kan huske... Mystisk. Merker fortsatt litt abstinenser etter snusslutt: Nikotinsug, forsvinner med juksesnus Har ikke sovet godt en natt siden tirsdag forrige uke... (Skikkelig drit). Det positive er at jeg står opp tidlig Er jo trøtt hele dagen og de første dagene sov jeg faktisk middag, haha gæmlis! Men godt var det. Litt rart at det ikke gir seg. Jeg er jo en mester på å innbille meg symptom på graviditet og elver godt i min lille boble hvor jeg innbiller meg at jeg er gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 27. mai 2015 Forfatter #40 Del Skrevet 27. mai 2015 EL-slim, NÅ?!?!?!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå