Gå til innhold

LilleMy med bebis <3

LilleMy1989

Anbefalte innlegg

Takk for det :)

Ja det skal jo være litt av det samme :)

Noen sier jo og at de får mindre av det etter fødsel så vi får krysse fingrene for at det blir tilfelle ;) Skal heller ikke klage såååå mye da jeg er ferdig etter 3 dager....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen andre som sliter med å komme seg opp fra sofaen forresten?

Jeg har fri i dag, er forkjøla/bihule på 3. uka og sitter dermed enda i pysjen :P 

Skulle ha vasket hus og virkelig gjort nytte av denne fridagen men kjenner det er vanskelig å rive seg vekk fra det O`store Internettet. 

Eeeegentlig så har jeg lyst til å begynne å trene igjen idag men det går jo ikke når man er syk og har labert med energi...

Hehe jeg sliter ofte med å komme meg opp av sofaen når jeg først har havnet der.. Det er jo så deilig å slappe av :nigo: #sofagris :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EEEndelig en ny episode Greys Anatomy! :danse: 

Og det er helg :) Jeg skal jobbe i morra men likevel så er det jo helg. Blir heldigvis kort dag pga et selskap vi skal i så jeg kommer nok til å dra kl 15. og da er det jo bare snakk om 5 timer på jobb ;) 

Ellers så har vi begynt på aksjene  :lur: (selv om det var mest pliktsex, håper på at "sex avler sex").

Jeg har kommet fram til at dette "prosjektet" er altoppslukende, det føles ikke ut som at jeg kan være glad igjen før jeg er gravid og får barn.. Litt skummelt men det er vel slik det bør være når man lager barn :) Alt står liksom på vent og planlegges ut i fra det.

Feks må vi snart bytte dusjen for hvis jeg blir gravid så vil jeg til slutt ikke få plass inni, ei heller klare å komme meg ut og inn i den :fnise: 

Videre så planlegger vi renovering av stue, kjøkken og bad, bytte av tak og nytt El-anlegg. Jeg vil at vi skal ha byttet taket, installert nytt el-anlegg og ha pusset opp stuen, (trinn 1 av stue-kjøkken-bad. Dette gjøres slik at vi kan bo i huset mens det pågår, det er tross alt hele hovedetasjen det er snakk om ;) ), før et eventuelt barn blir født! Så vi har å gjøre for å si det sånn... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har nok å henge fingrene i høres det ut som! Har noen småprosjekter vi egentlig skulle tatt tak i vi og, men prøver å ikke tenke så mye på det  :plystre:

Imponert over at du har begynt med aksjene allerede; det orker ikke jeg :P Prøvde meg litt på "sex avler sex" i forrige pp, men vi ble jo så slitne :blush:

Det er bra altoppslukende, ja.. Totalt. Klarer nesten ikke huske hva jeg var opptatt av før vi ble prøvere! 

Krysser fingrene for at det ordner seg for oss begge denne pp, det hadde vi sannelig fortjent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vi fortjent ja!!!

Heldigvis så tror jeg det høres verre ut og mer omfattende enn det egentlig er...

Bytte dusj er jo ikke noe problem, elektriker kjenner vi og stue greier vi selv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig, veldig kjekt å kjenne en elektriker!

Tenker noen ganger at det hadde vært kjekt hvis man fikk barn og barnet hadde lyst til å bli f.eks. elektriker eller rørlegger! På tøys, altså :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig, veldig kjekt å kjenne en elektriker!

Tenker noen ganger at det hadde vært kjekt hvis man fikk barn og barnet hadde lyst til å bli f.eks. elektriker eller rørlegger! På tøys, altså :fnise:

Det ER veldig greit å ha håndverkere i familien! Mannen er rørlegger, og jobber sammen med en haug andre håndverkere, og selv om jeg ikke er noe fan av svart arbeid og den type opplegg må jeg si det er praktisk ... Særlig siden jeg ikke er spesielt handy med sånt noe selv! :fnise: 

Vi har også litt å ordne LilleMy, vi må nemlig ha et soverom til - og det må vi "trylle" frem på ett eller annet vis. Her kommer tømrervennene til mannen godt med ... Hvis det var opp til meg hadde vel dette stakkars barnet sovet på soverommet vårt en ti-tolv år! :hoho: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal man med barn hvis de ikke kan jobbe for en????? :fnise: neida, joda.

Hihihihi.

Dere finner det vel lille_🐸, sikker på at mini_🐸 hadde hatt noe imot det? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Fnis* "Kjære barn, det hadde vært veldig praktisk for mamma hvis du kunne blitt bilmekaniker/frisør/lege med tillatelse til å skrive ut A og B preparater. Kan du gjøre det for mamma tror du?"

Håper du har det fint Lille My! Når er IKM?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle vel bare mangle at de gir noe igjen :fnise: Foreslo for sønnen (5 mnd) til ei venninne at han kunne bli sirkusartist og gjerne løvetemmer, det var ikke populært :P

Her koser vi oss med aksjeinnlegging frosken! El beregnet ankomst lørdag og IKM er da 8.11 ;)

Hvordan går det med deg da? Er du fortsatt sykemeldt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EL-slim!!! Da blir det sikkert mer av det i morra ;) Jippi! 

Du er heldig med korte sykluser ! Lykke til.

Endret av Enamorada
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er veldig greit med 28 dager ja :) Men vil vel ikke kalle det kort, er vel heller nøyaktig på gjennomsnittet :hoho: 

Takk takk!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EL er gøy vettu ;)

Ble ikke noe mer EL-slim men regner med at EL var likevel :P Jeg merker i alle tilfelle andre tegn så da skriver jeg opp EL i går og er dermed 1 DPO.... 

DPO-land!!! Babystøv og prøvepsykose  :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tor vi skal være ganske godt dekt mtp aksjer og ludospilling :fnise:

Skal vel være bra med CD 5, 7, 8, 11, 13, 14 og 15 vel????? Woho!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...