AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #41 Skrevet 18. mai 2015 Av og til tar deg meg lang tid å svare på meldinger på Tinder, Facebook, SMS og e-post. Det sier ingenting om min mening om personen jeg skal svare. Så hvis en du snakker med på Tinder foreslår å treffes f eks torsdag, så kan hun risikere å få svar på lørdag fordi du ikke klarer å svare "ja" eller "nei" på meldingen? Hvordan funker det i praksis? Anonymous poster hash: 740e7...100
Okapi Skrevet 19. mai 2015 #42 Skrevet 19. mai 2015 Så hvis en du snakker med på Tinder foreslår å treffes f eks torsdag, så kan hun risikere å få svar på lørdag fordi du ikke klarer å svare "ja" eller "nei" på meldingen? Hvordan funker det i praksis? Anonymous poster hash: 740e7...100 Da svarer jeg som regel ganske fort. Sjelden det skjer noe sånt der da, går med "driver du med?" eller "fint hår".
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #43 Skrevet 19. mai 2015 Det er faktisk folk her inne som mener at å avslutte på den måten er et tegn på passiv aggresjon og at man prøver å gi motparten dårlig samvittighet... Det kan jo tolkes slik, dersom det er hun som har sluttet å svare. For det virker litt unødvendig å minne henne på deg igjen hvis hun allerede har gått videre. Jeg tenker at det er litt som smalltalk der inne, at det ikke er noe man nødvendigvis avslutter, og man har jo dessuten ikke en gang møtt hverandre. Anonymous poster hash: ab371...e9a
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #44 Skrevet 19. mai 2015 Det kan jo tolkes slik, dersom det er hun som har sluttet å svare. For det virker litt unødvendig å minne henne på deg igjen hvis hun allerede har gått videre. Anonymous poster hash: ab371...e9a Dette er jeg enig i. Hvis det er motparten som faktisk slutter å svare deg, så er det ikke nødvendig med en avslutning syntes jeg da, men.. Det jeg snakket om var at hvis en fyr (eller dame) har snakket med en lenge, lange meldinger hver dag osv og lagt hverandre til på Face osv, men at han så finner ut at han har funnet noen bedre, så kan han godt si ifra at han ønsker å avslutte kontakten, istedenfor å bare slutte å svare helt ut av det blå.. Anonymous poster hash: 740e7...100
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #45 Skrevet 19. mai 2015 Det jeg snakket om var at hvis en fyr (eller dame) har snakket med en lenge, lange meldinger hver dag osv og lagt hverandre til på Face osv, men at han så finner ut at han har funnet noen bedre, så kan han godt si ifra at han ønsker å avslutte kontakten, istedenfor å bare slutte å svare helt ut av det blå.. Anonymous poster hash: 740e7...100 Jo, han kan det. Men det ville jo ikke føles så bra likevel at han avslutter kontakten. Og jeg tenker at det er bra å få silt ut folk som forsvinner på den måten. Han var ikke rett for deg når han plutselig sluttet å svare, men i stedet har kontakt med andre. Men jeg synes ikke det er noe lurt å legge noen til på face før dere har møttes. Du må satse på å møte noen før dere skriver lange avhandlinger til hverandre. Anonymous poster hash: ab371...e9a
sjonkelrolf Skrevet 19. mai 2015 #46 Skrevet 19. mai 2015 Om folk oppfatter det som passiv aggresjon eller ikke, for meg er det ikke naturlig å bare "fade ut" med noen jeg har pratet og hatt en hyggelig tone med. Da synes i hvert fall jeg det er på sin plass å avslutte på en ordentlig måte. Altså, når jeg avslutter grunnet at kontakten har stoppet opp så har jo jeg også mistet interessen, og da er hensikten nettopp å avslutte på en ordentlig måte, ikke bruke det som en unnskyldning til å fortsette kontakten. Dette er spesielt viktig hvis jeg f.eks. har møtt noen men ikke funnet tonen med. Møtte jo ei i går. Var hyggelig hun, men det stoppet der. Og selvfølgelig sendte jeg en hyggelig "var hyggelig å møte deg men tror ikke vi passer sammen"-melding i etterkant. Skulle bare mangle.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå