Gå til innhold

Tinder frustrasjon! Mannfolk!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ikke bare mannfolk som er sånn. Jeg som jente kan være helt forferdelig dårlig på å svare til tider.. Har ikke noe med at jeg finner noen mer spennende eller sånt men jeg legger ikke så mye i det og har stunder jeg ikke sjekker på flere dager.

Men nå snakker jeg om når man har begynt å ta det til "bli kjent i virkeligheten steget", skjønner ikke vitsen med å være på en sånn app/drive med nettdating hvis man bare gjør det for underholdning og uansett ikke har planer om å møte noen.

Hva er vitsen med å fake det hele veien og backe ut uten et ord?

(Jeg snakker ikke om dem som skriver "hallo" og "jeg liker å stå på ski").

Tinder var uansett ikke for meg, får fortsette med tradisjonell dating :P

Anonymous poster hash: 740e7...100

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

VITS IGJEN FOR ?? ....du klager over at du ikke konstant blir validert med meldinger etter dine egne behov. Ei heller gir du noe av deg selv eller tar initiativ som 99% av dine medsøstre...som jeg sa dere er akkurat som unger som har behov for oppmerksomhet.

Anonymous poster hash: 3e103...d13

Haha :) du aner jo ikke hva du prater om engang. Er du i feil tråd? Makan til gneldring.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Folk som oppfører seg slik du beskriver, er jo ganske enkelt søppel.

Er man ikke interessert, tar det kun noen sekunder å skrive en melding der man gir en kort forklaring, og ønsker lykke til videre. Det er faktisk ikke verre hvis man er i besittelse av vanlig folkeskikk.

Anonymous poster hash: 98944...d50
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men nå snakker jeg om når man har begynt å ta det til "bli kjent i virkeligheten steget", skjønner ikke vitsen med å være på en sånn app/drive med nettdating hvis man bare gjør det for underholdning og uansett ikke har planer om å møte noen.

Hva er vitsen med å fake det hele veien og backe ut uten et ord?

(Jeg snakker ikke om dem som skriver "hallo" og "jeg liker å stå på ski").

Tinder var uansett ikke for meg, får fortsette med tradisjonell dating :P

Jeg har 2-3 stk på Tinder jeg har hatt der i over 6 mnd nå og snakket om at vi gjerne kunne tenke oss å bli kjent i virkeligheten. Desverre har det ikke passet, jeg har følt meg udugelig og slettet de, uten at de har gjort noe spesielt, eller jeg har blitt stresset av scenarioet om å møtes og slettet matchen i et svakt øyeblikk. Sikkert forvirrende for de, men en nødvendighet for meg der og da. Jeg må ta ting i mitt tempo, men hvis jeg sier nettopp det til mennene anklager de meg bare for å knulle noen andre fra tinder.

Anonymous poster hash: e751b...447

AnonymBruker
Skrevet

jeg har ikke tinder.og er ikke mann, men det hender ganske ofte jeg gjør. synes det er kleint å skrive avskjed til noen.de skjønner sikkert at det blir ikke noe etter noen dager. (skriver kun at det ikke blir noe vis man har snakket lenge).

Anonymous poster hash: 8fc51...af9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har 2-3 stk på Tinder jeg har hatt der i over 6 mnd nå og snakket om at vi gjerne kunne tenke oss å bli kjent i virkeligheten. Desverre har det ikke passet, jeg har følt meg udugelig og slettet de, uten at de har gjort noe spesielt, eller jeg har blitt stresset av scenarioet om å møtes og slettet matchen i et svakt øyeblikk. Sikkert forvirrende for de, men en nødvendighet for meg der og da. Jeg må ta ting i mitt tempo, men hvis jeg sier nettopp det til mennene anklager de meg bare for å knulle noen andre fra tinder.

Du er ikke rent lite irrasjonell. Sikkert best for dem at du slettet dem.

Anonymous poster hash: ab371...e9a

AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke rent lite irrasjonell. Sikkert best for dem at du slettet dem.

Anonymous poster hash: ab371...e9a

Hva er urasjonelt med det? Er jo mennene som ikke er rasjonelle når de anklager meg for å ha funnet noen andre på Tinder som er mer interessante, bare fordi jeg ikke vil stresse med å møte dem.

Skrevet

Hvis jeg prater med noen på Tinder, og samtalen dør ut, så avslutter jeg på en ordentlig måte, med en "takk for praten, lykke til videre", hvis tonen har vært god. Synes det er feigt å bare la ting fade ut.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg prater med noen på Tinder, og samtalen dør ut, så avslutter jeg på en ordentlig måte, med en "takk for praten, lykke til videre", hvis tonen har vært god. Synes det er feigt å bare la ting fade ut.

Skulle ønske det fantes flere som deg, men desverre er det svært få som klarer å avslutte ting :(

TS

Skrevet

Skulle ønske det fantes flere som deg, men desverre er det svært få som klarer å avslutte ting :(

Det er faktisk folk her inne som mener at å avslutte på den måten er et tegn på passiv aggresjon og at man prøver å gi motparten dårlig samvittighet...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har opplevd noen sånne sykinger, så plutselig fjerner matchen når man kommer inn på å treffes. Interessant å lese fra ståstedet til en slik, hva som er årsaken. "Stresset av scenatioet", og så slette uten forvarsel. Men som noen påpeker bør man helst være glad til for å slippe å ha noe med slike personer å gjøre.

Anonymous poster hash: f33a8...498

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvada "sykinger", må da være lov å ombestemme seg!

AnonymBruker
Skrevet

Hvada "sykinger", må da være lov å ombestemme seg!

Å plutselig slette matchen etter man har hatt en hyggelig samtale er nokså psyko oppførsel. Men then again, opplever man at det skjer, så er man egentlig heldig som slapp å møte vedkommende galning i utgangspunktet.

Anonymous poster hash: f33a8...498

Skrevet

Hender jeg blir distrahert av et eller annet, eller sliter med å vite hva jeg skal si. Har hendt at det har tatt meg noen dager å formulere et svar; behøver ikke bety at jeg ikke er interessert.

Tar det dager å formulere et svar så er det ikke liv laga anyway. Da er det like greit å pull the plug.

Gjest ashanti
Skrevet

Tar det dager å formulere et svar så er det ikke liv laga anyway. Da er det like greit å pull the plug.

Agree. Det kommer aldri til å utvikle seg hvis man skal bruke mange dager mellom hvert svar. Da går den andre personen videre til neste.

Skrevet

Sånn har jeg det med alle, også venner og familie. Er ikke interessen det står på.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke at dere gidder å være på disse nettdatingsidene i det hele tatt, jeg. Slike nettsteder er fylt opp til randen av tapere og/eller playere uten sosiale antenner, og som av den grunn ikke greier å få seg sex eller finne seg kjæreste i det virkelige liv. Jeg hadde selv profiler på div. datingsider for noen år siden, men ga opp hele prosjektet etter en tid. Aldri verden om jeg gjør det igjen! Jeg kan med hånden på hjertet si, at 100% av de jeg hadde kontakt med der, var helt og holdent uaktuelle som kjæresteemner. Ingen var seriøse og de fleste var direkte uhøflige. Gå heller ut og treff mennesker i det virkelige liv, fremfor å se etter noen bak en skjerm. Konseptet fungerer stort sett ikke ikke for normale mennesker. Det de fleste sitter igjen med, er bare skuffelser og en stadig synkende tro på kjærligheten.

Anonymous poster hash: 50f6b...43a
Skrevet

Sånn har jeg det med alle, også venner og familie. Er ikke interessen det står på.

Du klarer ikke å svare på et spørsmål på et par dager til familie og venner? Er det en vanlig greie eller snakker du nå om innimellom av og til?

Skrevet

Du klarer ikke å svare på et spørsmål på et par dager til familie og venner? Er det en vanlig greie eller snakker du nå om innimellom av og til?

Av og til tar deg meg lang tid å svare på meldinger på Tinder, Facebook, SMS og e-post. Det sier ingenting om min mening om personen jeg skal svare.

Skrevet

Av og til tar deg meg lang tid å svare på meldinger på Tinder, Facebook, SMS og e-post. Det sier ingenting om min mening om personen jeg skal svare.

Samme her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...