AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #1 Skrevet 15. mai 2015 Kan ikke dere j... mannfolk bare SI FRA hvis dere ikke er hypp på snakke mer, etter at man har snakka i lang tid der inne? Istedenfor å bare slutte å svare og late som ingenting! Fjern matchen da i hvertfall! Hvor vanskelig kan det være? Så slipper jeg å gå rundt som en tulling å vente på svar i dagesvis som aldri kommer, mens du snakker med en heitere dame! Man kan faktisk SE at du har vært aktiv xxx antall ganger, så det er jo ikke sånn at du ikke har hatt tid til å svare! Arg... Anonymous poster hash: 740e7...100 4
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #2 Skrevet 15. mai 2015 Kan ikke dere j... mannfolk bare SI FRA hvis dere ikke er hypp på snakke mer, etter at man har snakka i lang tid der inne? Istedenfor å bare slutte å svare og late som ingenting! Fjern matchen da i hvertfall! Hvor vanskelig kan det være? Så slipper jeg å gå rundt som en tulling å vente på svar i dagesvis som aldri kommer, mens du snakker med en heitere dame! Man kan faktisk SE at du har vært aktiv xxx antall ganger, så det er jo ikke sånn at du ikke har hatt tid til å svare! Arg... Anonymous poster hash: 740e7...100 Velkommen til livet som en middels attraktiv mann. Vi kjenner smerten din, men gidder ikke gjøre noe stor sak ut av det. Man blir immun til slutt. Anonymous poster hash: cbc66...4d0 10
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #3 Skrevet 15. mai 2015 Jenter er likedan. Skrev mye med ei jente, hun var veldig 'på', men i dag har hun ikke svart, enda hun er aktiv støtt og stadig. Dukket vel opp en mer spennende kar.Anonymous poster hash: f33a8...498 6
LadyL Skrevet 15. mai 2015 #4 Skrevet 15. mai 2015 Samme her...pleier som regel å være den som trekker meg, men nå har plutselig en jeg har snakket med ikke svart på noen dager, og i tillegg lagt ut et sånt øyeblikksbilde i mellomtiden. Så daaa tenker jeg at han nok ikke er så interessert siden han ikke svarer, fordi jeg ville jo svart de jeg er interessert i når jeg først er påligget. 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #5 Skrevet 15. mai 2015 I know that feeling! Veldig irriterende, men jeg har begynt å innse at han ikke vil ha meg.. Vi har til og med møtt hverandre et par ganger og hatt sex... Men altså, når han er "aktiv for..." Betyr det da at han bare åpna appen eller at han X og <3?Anonymous poster hash: 73625...922 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #6 Skrevet 15. mai 2015 Jeg er jente og for min del tenker jeg at hvis en gutt slutter å svare så er han ikke interessert lenger. Jeg er også sånn at jeg lar gutten styre en del i starten av forhold eller datingfasen, føler ofte at det er opp til han om det skjer noe mer eller ikke. Men de som legger ut øyebllikksbilde styrer jeg unna. Jeg tenker at man kan ikke ta tinder så alvorlig at man faktisk legger ut øyeblikksbilde....det er bare kleint. Anonymous poster hash: d5cba...0bb
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #7 Skrevet 15. mai 2015 Damer er minst like ille på det her. Kan snakke og topp stemning en dag, og så neste dag er det plutselig ingen svar. Kanksje hun fant en litt penere fyr, så hun stopper bare plutselig å snakke med meg. Anonymous poster hash: b3f65...d7f 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #8 Skrevet 15. mai 2015 Oi nå var det mange tinder tråder her på en gang...! Kan ikke svare for hva menn mener, men selv slutter jeg også å svare når samtalen blir kjedelig, jeg er for opptatt til å fokusere på han akuratt den dagen/uka, eller jeg ikke kommer på noe mere givende og interessant å skrive om. Da kan jeg være på tinder og sveipe av kjedsomhet, men vente med å svare en jeg i utgangspunktet har skrevet med til jeg kommer på noe mer "spennende" å skrive om Folk har jo et liv utenom Tinder også, så bare fordi en person ikke svarer (selvom han f eks har vært der for å få vekk notification om ny melding eller lignende) så betyr det ikke umiddelbart at han gir faen i deg. Bare fint i mine øyne å bruke litt tid og ikke skrive så intenst med hverandre hver dag, da går man fort lei og møtet kan fort bli skuffende når man først treffes. Anonymous poster hash: e751b...447 1
Okapi Skrevet 15. mai 2015 #9 Skrevet 15. mai 2015 Hender jeg blir distrahert av et eller annet, eller sliter med å vite hva jeg skal si. Har hendt at det har tatt meg noen dager å formulere et svar; behøver ikke bety at jeg ikke er interessert. 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #10 Skrevet 15. mai 2015 Slutt å legge så mye i Tinder - som egentlig er en hookup-app. Faktisk, slutt å legge så mye i nettdating i det hele tatt. Disse veldig lettvinte og overfladiske måtene å "shoppe" etter en partner på har sine fordeler, men også sine ulemper. Du kan ikke forvente romansen og de sosiale spillereglene man har i det virkelige liv. Anonymous poster hash: 20486...efb 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #11 Skrevet 15. mai 2015 Folk har jo et liv utenom Tinder også, så bare fordi en person ikke svarer (selvom han f eks har vært der for å få vekk notification om ny melding eller lignende) så betyr det ikke umiddelbart at han gir faen i deg. Bare fint i mine øyne å bruke litt tid og ikke skrive så intenst med hverandre hver dag, da går man fort lei og møtet kan fort bli skuffende når man først treffes. Anonymous poster hash: e751b...447 Beklager, men flyten i samtalen har gått veldig bra og det er konkrete spørsmål, så er det ingen grunn til å la det gå dager og uker uten å svare, mens man har tid til å være aktiv mange ganger om dagen. Hender jeg blir distrahert av et eller annet, eller sliter med å vite hva jeg skal si. Har hendt at det har tatt meg noen dager å formulere et svar; behøver ikke bety at jeg ikke er interessert. Greit nok, men i mitt tilfelle så er det snakk om gutt(er) jeg har snakket med i lengre tid, som har lagt meg til på Facebook, og hvor flyten i samtalen har vært god, da er det merkelig å bare plutselig slutte å svare og vente i ukesvis. Jeg slettet tinder istad. TS Anonymous poster hash: 740e7...100 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #12 Skrevet 15. mai 2015 Hender jeg blir distrahert av et eller annet, eller sliter med å vite hva jeg skal si. Har hendt at det har tatt meg noen dager å formulere et svar; behøver ikke bety at jeg ikke er interessert. Hahah... så du tror vel du får deg dame på tinder bare du finner på det som er smartest å si ? .... Du scorer ufattelig mye mer poeng med å sende bilde av en sommerfugl eller en pappakropp ..og aldri still spørsmål da stilner det raskt ....du må tenke litt på samme måte som når du skal kommunisere med et barn ..ta initiativ til noe som engasjerer i øyeblikket ...det øyeblikket forsvinner i løpet av de 3 dagene d tar deg å logiske tenke ut det mest fornuftige svaret akkurat som en annen Carlsen datamaskin Anonymous poster hash: 3e103...d13
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #13 Skrevet 15. mai 2015 Beklager, men flyten i samtalen har gått veldig bra og det er konkrete spørsmål, så er det ingen grunn til å la det gå dager og uker uten å svare, mens man har tid til å være aktiv mange ganger om dagen. Greit nok, men i mitt tilfelle så er det snakk om gutt(er) jeg har snakket med i lengre tid, som har lagt meg til på Facebook, og hvor flyten i samtalen har vært god, da er det merkelig å bare plutselig slutte å svare og vente i ukesvis. Jeg slettet tinder istad. TS Anonymous poster hash: 740e7...100 ja SLETT TINDER ...SLETT ALT ....akkurat som en liten unge jo som ikke får nok oppmerksomhet fra omverdenen og skal liksom #straffe slett TINDER. NOONE CARES anyway .. Anonymous poster hash: 3e103...d13
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #14 Skrevet 15. mai 2015 Slutt å legge så mye i Tinder - som egentlig er en hookup-app. Faktisk, slutt å legge så mye i nettdating i det hele tatt. Disse veldig lettvinte og overfladiske måtene å "shoppe" etter en partner på har sine fordeler, men også sine ulemper. Du kan ikke forvente romansen og de sosiale spillereglene man har i det virkelige liv. Anonymous poster hash: 20486...efb Hm ikke mitt inntrykk. Tre venninder av meg har funnet kjærestene sine der, og de ene venter barn nå (spar dere for "yeah good luck"-kommentarer), og de guttene jeg kjenner IRL som er på Tinder er jo alle på jakt etter dame. De sier nok ikke nei til et knull, men i utgangspunktet håper de jo å finne drømmedama der, slik jeg også håper å finne drømmemannen der. Når man ikke går mye ut, eller går mye ut på samme steder møter man jo ikke nye mennesker så jeg ser på det som en fin anledning til å treffe menn jeg ellers ikke hadde møtt. Anonymous poster hash: e751b...447 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #15 Skrevet 15. mai 2015 ja SLETT TINDER ...SLETT ALT ....akkurat som en liten unge jo som ikke får nok oppmerksomhet fra omverdenen og skal liksom #straffe slett TINDER. NOONE CARES anyway .. Anonymous poster hash: 3e103...d13 YOU CARED tydeligvis! Tosk! Det er da for f ikke noe vits i å bruke en app hvor man ALDRI får noe igjen, bare gir, men ikke får. Da prøver jeg heller i den virkelige verden igjen, der har jeg ihvertfall klart å oppnå kontakt med folk før. Anonymous poster hash: 740e7...100 3
Okapi Skrevet 15. mai 2015 #16 Skrevet 15. mai 2015 Hahah... så du tror vel du får deg dame på tinder bare du finner på det som er smartest å si ? .... Du scorer ufattelig mye mer poeng med å sende bilde av en sommerfugl eller en pappakropp ..og aldri still spørsmål da stilner det raskt ....du må tenke litt på samme måte som når du skal kommunisere med et barn ..ta initiativ til noe som engasjerer i øyeblikket ...det øyeblikket forsvinner i løpet av de 3 dagene d tar deg å logiske tenke ut det mest fornuftige svaret akkurat som en annen Carlsen datamaskin Anonymous poster hash: 3e103...d13 Aye, er jo en grunn til at jeg er singel.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #17 Skrevet 16. mai 2015 YOU CARED tydeligvis! Tosk! Det er da for f ikke noe vits i å bruke en app hvor man ALDRI får noe igjen, bare gir, men ikke får. Da prøver jeg heller i den virkelige verden igjen, der har jeg ihvertfall klart å oppnå kontakt med folk før. Anonymous poster hash: 740e7...100 VITS IGJEN FOR ?? ....du klager over at du ikke konstant blir validert med meldinger etter dine egne behov. Ei heller gir du noe av deg selv eller tar initiativ som 99% av dine medsøstre...som jeg sa dere er akkurat som unger som har behov for oppmerksomhet. Anonymous poster hash: 3e103...d13
Gjest Enhjørning Skrevet 16. mai 2015 #18 Skrevet 16. mai 2015 Ikke bare mannfolk som er sånn. Jeg som jente kan være helt forferdelig dårlig på å svare til tider.. Har ikke noe med at jeg finner noen mer spennende eller sånt men jeg legger ikke så mye i det og har stunder jeg ikke sjekker på flere dager.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #19 Skrevet 16. mai 2015 Ikke bare mannfolk som er sånn. Jeg som jente kan være helt forferdelig dårlig på å svare til tider.. Har ikke noe med at jeg finner noen mer spennende eller sånt men jeg legger ikke så mye i det og har stunder jeg ikke sjekker på flere dager. Samme her, kvinne Anonymous poster hash: e751b...447
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå