AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #1 Del Skrevet 14. mai 2015 Har lyst å ta fysioterapibachelor etter bachelor i økonomi! Hva tror dere om jobbmulighetene med den kombinasjonen? Anonymous poster hash: e2f5d...1d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #2 Del Skrevet 14. mai 2015 Om du skal starte din egen fysioterapaut-business så er det vel bra, ellers kan jeg ikke helt se hvordan kobinasjonen skal lønne seg. Anonymous poster hash: 30cac...25d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 14. mai 2015 #3 Del Skrevet 14. mai 2015 På universitetet er det er ofte muligheter for å kombinere bachelorer, men da er de ofte relaterte, sosiologi og statsvitenskap for eksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #4 Del Skrevet 14. mai 2015 Hva er meningen med dette? Anonymous poster hash: 3f184...f42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #5 Del Skrevet 14. mai 2015 Jeg tar en liknende utdannelse og har selv lurt på hva jeg kan kombinere den med men det er ikke så enkelt å finne noe. For en fysioterapaut ville ernæring være en av de få tingene jeg kan foreslå. Økonomi handler primært om bedriftsøkonomi på en større skala og vil i liten grad være nyttig for en fysioterapaut. Anonymous poster hash: fa031...97a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 15. mai 2015 #6 Del Skrevet 15. mai 2015 Hva er meningen med dette?Anonymous poster hash: 3f184...f42 At man kvallifiserer til flere mastere f. Eks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #7 Del Skrevet 15. mai 2015 At man kvallifiserer til flere mastere f. Eks. På hvilken måte? Anonymous poster hash: 3f184...f42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Saxofon Skrevet 15. mai 2015 #8 Del Skrevet 15. mai 2015 Hvorfor ikke? Må alt være relatert til noe annet, kan man ikke bare studere hva man har lyst og evner til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoveTrain Skrevet 15. mai 2015 #9 Del Skrevet 15. mai 2015 Jeg er sykepleier og tar økonomi ved siden av. Mest for å fullføre økonomistudiet som jeg begynte på før sykepleien. Men det er mange lederjobber innenfor helse hvor det er kjekt med både helsefaglig og økonomisk/administrativ utdanning. Det må da være mulig i kombinasjon med fysioterapi også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 15. mai 2015 #10 Del Skrevet 15. mai 2015 På hvilken måte? Anonymous poster hash: 3f184...f42 har man flere bachelorer så kvallifiserer man jo til flere mastere enn hvis man bare har en. Er man usikker på hvilken master man vil ta etterpå så kan man sikkre seg litt bredere utvalg... Man kan for eksempel ta en sosiologi bachelor, hvor man sikkert har 60 frie studiepoeng, de poengene kan man bruke på å ta statsvitenskap fag, eller omvendt metode delen er jo lik på disse to, man kan da for eksempel ende opp med å bruke 4 år på og ta to bachelorer, isteden for tre år på å ta en... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå