AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #1 Del Skrevet 14. mai 2015 Hei! Jeg har søkt meg innpå skole til høsten. Linjen jeg har søkt hadde 1200 søkere i fjor men bare 600 i år. Snittet i fjor var 4.9 (Førstegangs kvote). Tror dere snittet vil gå ned veldig mye i år eller? Anonymous poster hash: a7030...287 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #2 Del Skrevet 14. mai 2015 Kommer vel litt an på antall plasser på studiet, samt snittet til disse? Anonymous poster hash: 5f445...68d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sportsidiot Skrevet 14. mai 2015 #3 Del Skrevet 14. mai 2015 (endret) Det er veldig vanskelig å si. Det kan være de 600 beste av de 1200 elevene i fjor. Sannsynligvis er det nok ganske blandet, og da kan det godt tenkes at snittet vil gå litt ned. Hvor mye er umulig å vite. Håper du kommer inn dersom det er ditt førstevalg //Sportsidiot Endret 14. mai 2015 av sportsidiot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrittgåendeBurugle Skrevet 14. mai 2015 #4 Del Skrevet 14. mai 2015 Er det et matematikkstudie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LouiseC Skrevet 14. mai 2015 #5 Del Skrevet 14. mai 2015 Kommer vel litt an på antall plasser på studiet, samt snittet til disse? Anonymous poster hash: 5f445...68d Er det et matematikkstudie? Petroleumsteknologi på UiB :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LouiseC Skrevet 14. mai 2015 #6 Del Skrevet 14. mai 2015 Det er veldig vanskelig å si. Det kan være de 600 beste av de 1200 elevene i fjor. Sannsynligvis er det nok ganske blandet, og da kan det godt tenkes at snittet vil gå litt ned. Hvor mye er umulig å vite. Håper du kommer inn dersom det er ditt førstevalg //Sportsidiot Det er helt sant Må bare vente og se! Er så utålmodig hehe. Det er mitt førstevalg ja så håper jeg kommer inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sportsidiot Skrevet 14. mai 2015 #7 Del Skrevet 14. mai 2015 Det er helt sant Må bare vente og se! Er så utålmodig hehe. Det er mitt førstevalg ja så håper jeg kommer inn Huff, har det slik på studiet jeg skal inn på også. Nervepirrende å vente på svar! Høres iallefall ut som om du har en sjanse til å komme inn, så ikke noen grunn til å ta sorgene på forskudd, hehe! //Sportsidiot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrittgåendeBurugle Skrevet 14. mai 2015 #8 Del Skrevet 14. mai 2015 Petroleumsteknologi på UiB :-) Spurte fordi 1200-600 ikke er 800;-) Men siden det er pet.tek kan det være færre søker søkere i år på grunn av nedbemanning i oljebransjen, så folk ikke tør å utdanne seg innen feltet i fare for å ikke få jobb. Men krysser fingrene for at du kommer inn :-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå