Gjest Kili Skrevet 23. mai 2015 #22 Skrevet 23. mai 2015 Ja har hatt sex med noen uten å kysse de, da har jeg vert full eller dopa. Ellers er det vanlig å kysse og kline først. Er jo det som gjør situasjonen enda mer opphissende.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #23 Skrevet 23. mai 2015 Nå har ikke jeg ONS, men jeg har hatt sex uten å kysse mange ganger. Kan være digg med en kjappis og man må ikke alltid kysse. Anonymous poster hash: 2e8fb...739
Gjest Gjest_lakrispia Skrevet 23. mai 2015 #24 Skrevet 23. mai 2015 Nå har ikke jeg ONS, men jeg har hatt sex uten å kysse mange ganger. Kan være digg med en kjappis og man må ikke alltid kysse. Anonymous poster hash: 2e8fb...739 Litt forskjell på om man tar seg en kjappis med en man har hatt sex med og kysset mange ganger før, enn å ha sex men noen som man aldri har kysset da. Jeg for min del har kysset alle jeg har hatt sex med… Det føles naturlig når man først skal ha sex synes jeg. Dessuten er er det slik at man underbevisst kan smake på mannen om han er en bra match for deg ved å kysse han. True story. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå