Gå til innhold

ONS uten å kysse

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg har noen kompiser som tar med jenter hjem fra byen og har sex, men greia er at de pleier ikke engang å kysse jenta før de tar henne med hjem. Det jeg lurer på er om det er vanlig og hvorfor man blir med en hjem uten engang å ha kysset.

Anonymous poster hash: d8f99...9d6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har jeg aldri gjort. Weird.

Gjest EspenAskeladd
Skrevet

Det kan være lettere å få med jenta hjem om man ikke har kysset.

Gjest Saxofon
Skrevet

Jeg har noen kompiser som sier de ikke vil kysse i det hele tatt for det er "for intimt". Sex med alle kan de ha, men kyssing er for kjæresten :ler: Så ja, for noen så er det en greie

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg har hørt mange gutter som sier at de ikke kysser med ons. Det er intimt osv..... Guttelogikk :fnise: Men hvordan i huleste man starter uten å kysse, det aner jeg ikke hvordan går til. Tror aldri jeg har hatt sex uten at det har vært kyssing først.

Anonymous poster hash: e070c...376
  • Liker 1
Skrevet

Ja jeg har hørt mange gutter som sier at de ikke kysser med ons. Det er intimt osv..... Guttelogikk :fnise: Men hvordan i huleste man starter uten å kysse, det aner jeg ikke hvordan går til. Tror aldri jeg har hatt sex uten at det har vært kyssing først.

Ikke minst fordi at det å være god å kysse er et must for å komme til neste nivå. ;)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har noen kompiser som sier de ikke vil kysse i det hele tatt for det er "for intimt". Sex med alle kan de ha, men kyssing er for kjæresten :ler: Så ja, for noen så er det en greie

Kanskje ble de inspirert av Pretty Woman?

• Liker 4
Skrevet

Jeg kysser heller ikke enkelte damer ved ONS. Det er som regel damer jeg egentlig ikke er så veldig interessert, men tenker kan fungere som et greit ligg der og da. "Tømme seg i" som man kan kalle det...

Gjest Saxofon
Skrevet

Kanskje ble de inspirert av Pretty Woman?

DEN SKAL DE FÅ HØRE!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mulig jeg var litt uklar, men jeg regner med at de kysser onsen, de gjør det bare ikke før de drar hjem.

Sist kveld snakket han ene bare litt pen jenta før han spurte om hun ville være med han hjem. Først da gadd han å legge armen over skuldra til jenta.

TS

Anonymous poster hash: d8f99...9d6
AnonymBruker
Skrevet

Kyssing er grunnlaget for sex for min del. Og jeg ville heller ikke blitt med en fyr hjem for å ha sex om vi ikke hadde test-kysset først. Men om jeg blir med hjem i utgangspunktet for å hente/ha nach så er det jo ikke alltid man har sex i tankene før man går og da skjønner jeg at ikke alle får kysset før man tar følge til nachspilet.

Anonymous poster hash: 11552...879
Skrevet

Veldig merkelig... Jeg ville ALDRI hatt sex med noen uten å kysse personen først, det ville bare føltes ekstremt unaturlig og merkelig.

• 2 uker senere...
Skrevet

Å ha sex uten å kysse, om det er ONS eller ikke, er som å spise en burger uten noen slags form for tilbehør.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke å kline pp utesteder, så jeg har som regel ikke kyssa først når vi bestemmer oss for å være med hverandre hjem. Men vi kysser jo når vi har kommet hjem da.

Anonymous poster hash: a6c42...d9d

Skrevet

Jeg liker ikke å kline pp utesteder, så jeg har som regel ikke kyssa først når vi bestemmer oss for å være med hverandre hjem. Men vi kysser jo når vi har kommet hjem da.

Anonymous poster hash: a6c42...d9d

Den støtter jeg, en ting er å kysse litt på et utested, men klining kan man ta hjemme eller i taxien på veien hjem. Er ikke kult å sitte og se på et par som eter hverandre opp når man er ute.

Skrevet

DEN SKAL DE FÅ HØRE!

Haha, jeg ser den for meg! Fortell hvordan de tok det :sjokkert: når du har fått sagt det :laugh:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kysser heller ikke enkelte damer ved ONS. Det er som regel damer jeg egentlig ikke er så veldig interessert, men tenker kan fungere som et greit ligg der og da. "Tømme seg i" som man kan kalle det...

Men hvordan kan man ha sex uten å kysse først? Bare putter du penisen inni henne også inn ut ferdig?

Skrevet

Men hvordan kan man ha sex uten å kysse først? Bare putter du penisen inni henne også inn ut ferdig?

Bruker hendene for å få henne litt gira, klær tas av, penis puttes inn. Ikke veldig komplisert.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg, jente, vil heller ikke kysse ved ONS. Altfor intimt. :)

Anonymous poster hash: bb5e3...495

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er jente og har hatt flere ONS uten å kysse. Synes også det blir for intimt. Men så er jeg et emosjonelt vrak da, haha.

Anonymous poster hash: 9a1e8...70e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...