Gå til innhold

Hva fikk du på masteroppgaven?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er litt nysgjerrig på:

1) Hvilken karakter fikk du på masteroppgaven?

2) Var du fornøyd med egen innsats da du leverte?

3) Var du fornøyd etter å ha fått karakteren?

Jeg begynner å få litt noia.. Hørte at de kun hadde delt ut 2 A'er hos oss i fjor, og det var mange utrolig gode oppgaver blant dem som fikk B også.

Og i tillegg snakket jeg med søsteren min der noen hadde fått D.



Anonymous poster hash: 22a0f...4fc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Olivia Benson

Jeg fikk en "god B" som de sa. Jeg var ganske fornøyd før jeg leverte inn, og fikk den karakteren som jeg mente jeg fortjente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en "god B" som de sa. Jeg var ganske fornøyd før jeg leverte inn, og fikk den karakteren som jeg mente jeg fortjente.

Jeg har jobbet veldig mye, men jeg synes B er kjempebra. :) Forventer ikke en A for å si det sånn, jeg forstår jo at de henger høyt og at det er vanskelig å få. Jeg fikk det på bacheloroppgaven, men det er sykt mye tøffere å skrive master.

Men det er vel ingen normalfordeling på karaktergivningen på master?

Anonymous poster hash: 22a0f...4fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ulvepopcorn

Jeg fikk en B, en sterk en. Ble utdelt kun fire Aer i mitt kull, så er fornøyd med det. Fikk gode tilbakemeldinger, men også synspunkter på enkelte svakheter i oppgaven, så jeg føler Ben var vel fortjent på min oppgave den gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

B, trodde jeg hadde strøket når jeg leverte inn, så var veldig fornøyd med karakteren...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pass opp dere, nå kommer det vel en eller annen KG-bruker som mistenker dere alle for snikskryting. :ninja:



Anonymous poster hash: fa444...78b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde dere forresten muntlig som var justerende opp eller ned?



Anonymous poster hash: 22a0f...4fc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) B

2) Nja, jobbet nok altfor lite, fikk da også kommentar om at måtte gått mer i dybden for å få A, selv om disputasen ble svært godt mottatt

3) Litt, fordi jeg fikk så mye skryt for disputasen

Ah, så fikk jeg anledning til litt "skjult" skryt!



Anonymous poster hash: cca16...115
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pass opp dere, nå kommer det vel en eller annen KG-bruker som mistenker dere alle for snikskryting. :ninja:

Anonymous poster hash: fa444...78b

Ja, dette var enda en perfekt tråd til det, og som du ser av mitt innlegg ovenfor har jeg gjort nettopp det!

Anonymous poster hash: cca16...115

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en B, en sterk en.

Det sier de alle. Tror aldri jeg har hørt om noen som har sagt at de fikk en svak B.

Anonymous poster hash: cca16...115

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

C. Jeg rotet en del og var bare glad jeg fikk levert i tide. Ikke mitt beste verk, nei. Hadde mest B-er fra før. Klarte rett og slett ikke å disponere tiden godt nok.



Anonymous poster hash: cb61c...d3e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pass opp dere, nå kommer det vel en eller annen KG-bruker som mistenker dere alle for snikskryting. :ninja:Anonymous poster hash: fa444...78b

Større sjanse for at de med dårligere karakter ikke sier noe. <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'>

Anonymous poster hash: 841e9...4e9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1) B

2) Nja, jobbet nok altfor lite, fikk da også kommentar om at måtte gått mer i dybden for å få A, selv om disputasen ble svært godt mottatt

3) Litt, fordi jeg fikk så mye skryt for disputasen

Ah, så fikk jeg anledning til litt "skjult" skryt!

Anonymous poster hash: cca16...115

Disputas på master?

Anonymous poster hash: 7ee61...abd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk b. Jeg var fornøyd med innsatsen, men ikke selve oppgaven. Jeg hadde hatt et helvetes semester av personlige grunner, og visste at oppgaven hadde svakheter. Jeg ble skikkelig grilla på muntligen, men hadde forberedt meg godt. Og reddet B'en i land med nød og neppe. Og jeg var strålende fornøyd!

Anonymous poster hash: 5b614...c62

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier de alle. Tror aldri jeg har hørt om noen som har sagt at de fikk en svak B.

Anonymous poster hash: cca16...115

Jeg fikk en svak B. Snakket meg opp fra C.

Anonymous poster hash: 5b614...c62

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg fikk b. Jeg var fornøyd med innsatsen, men ikke selve oppgaven. Jeg hadde hatt et helvetes semester av personlige grunner, og visste at oppgaven hadde svakheter. Jeg ble skikkelig grilla på muntligen, men hadde forberedt meg godt. Og reddet B'en i land med nød og neppe. Og jeg var strålende fornøyd!

Anonymous poster hash: 5b614...c62

På hvilken måte ble du grillet? Leverer snart selv, og det er akkurat dét jeg er mest redd for...

Anonymous poster hash: d98da...4fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) Hvilken karakter fikk du på masteroppgaven?

C

2) Var du fornøyd med egen innsats da du leverte?

Ja

3) Var du fornøyd etter å ha fått karakteren?

Nei

Jeg lå på et ca-snitt på B gjennom hele bachelor/masteren og pga en misforståelse fra min side så klarte jeg ikke å snakke opp karakteren på muntlig gjennomgang av oppgaven. Det er det nærmeste jeg noen gang har kommet å være bitter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) C

2) Nei

3) Ja, var helt ok karakter og som forventet



Anonymous poster hash: 2eb63...0cf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...