AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #41 Skrevet 19. mai 2015 Herregud. Er du 13år?.Om du hadde sett fantastisk sexy ut hadde du aldri trengt å skrive her. Anonymous poster hash: 7e65d...749 Nei, er 20 du da? Anonymous poster hash: 98e09...eb2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #42 Skrevet 19. mai 2015 Hva er deres (menns) tanker om denne kroppen? 160 høy, 50 kg, 70A BH-Str. Kan beskrive det som en formløs, rett kropp. Trener rumpe, så den kommer seg.Anonymous poster hash: 4f6d3...c24
Teodorosaurus Skrevet 19. mai 2015 #43 Skrevet 19. mai 2015 Hva er deres (menns) tanker om denne kroppen? 160 høy, 50 kg, 70A BH-Str. Kan beskrive det som en formløs, rett kropp. Trener rumpe, så den kommer seg.Anonymous poster hash: 4f6d3...c24 Helt perfekt! (Den er helt sikkert ikke så formløs som du tror)
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #44 Skrevet 19. mai 2015 Off topic: Jeg synes det høres rart ut at du bruker 80 i BHer. Jeg er et par cm høyere enn deg, men veier nesten 20kg mer og jeg bruker 80. Har du målt sånn at du er sikker på at du bruker riktig størrelse? On topic: Jeg synes det høres ut som du har en veldig flott og kvinnelig kropp, TS! Absolutt ingenting å bekymre deg for Ei venninne av meg er mye større enn meg, jeg veier 100-105. Hun bruker C, jeg bruker E-F. Søsteren min er mye større enn meg, og høyere, og hun bruker C-D. Så brystene behøver ikke å bli større selv om at man er stor, eller motsatt. Anonymous poster hash: b310e...3da
Resignert Skrevet 19. mai 2015 #45 Skrevet 19. mai 2015 Er vel stort sett umulig å si hva man synes om kroppen/figuren til noen, bare ut fra høyde, vekt og BH størrelse... Er rimelig sikker på at om man tok for seg to tilfeldige damer med samme høyde, vekt og BH størrelse, ville man likevel kunne finne at den ene var skikkelig flott, mens den andre slett ikke var like flott. Eller sagt på en annen måte, 1 eller 2 av 10 ville vært knallfine, 6-8 ville vært ok/grei nok, mens 1-2 ville vært heller uheldig med figuren/kroppen. Og det er jo egentlig ikke annerledes for oss menn heller......
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #46 Skrevet 19. mai 2015 Helt perfekt! (Den er helt sikkert ikke så formløs som du tror) Takk! Nå ble jeg veldig glad Jeg var ikke valker her og der, men skulle gjerne ønske jeg hadde litt mer feminine former.Anonymous poster hash: 4f6d3...c24
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #47 Skrevet 19. mai 2015 Helt perfekt! (Den er helt sikkert ikke så formløs som du tror) Takk! Nå ble jeg veldig glad Jeg har ikke valker her og der, men skulle gjerne ønske jeg hadde litt mer feminine former.Anonymous poster hash: 4f6d3...c24
mijaa Skrevet 19. mai 2015 #48 Skrevet 19. mai 2015 Ei venninne av meg er mye større enn meg, jeg veier 100-105. Hun bruker C, jeg bruker E-F. Søsteren min er mye større enn meg, og høyere, og hun bruker C-D. Så brystene behøver ikke å bli større selv om at man er stor, eller motsatt. Anonymous poster hash: b310e...3da Det var jo ikke cup-størrelsen jeg kommenterte da, faktisk ligger det implisitt i mitt spørsmål at hun skal opp i cup. Før brukte jeg BHer i 85D og trodde det var ca riktig, men da jeg målte meg fikk jeg beskjed om at jeg er en 75i. Og siden flertallet av kvinner bruker feil BH-størrelse, så tenkte jeg å spørre om TS kanskje kunne være en av de, siden det i mitt hode er noe som skurrer da jeg, som er 20kg tyngre, er målt til 75 i omkrets. 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #49 Skrevet 19. mai 2015 Umulig å vite uten å se bilde........................... Skjønner heller ikke hvor du vil med tråden da.. Anonymous poster hash: f5963...5a7
Trampe23 Skrevet 20. mai 2015 #50 Skrevet 20. mai 2015 Umulig å vite uten å se bilde........................... Skjønner heller ikke hvor du vil med tråden da..Anonymous poster hash: f5963...5a7 Jenta er bare usikker på seg selv, og vil høre noen oppmuntrende ord. Det er ganske vanlig å være usikker på egen kropp mtp alt kroppspresset kvinner går gjennom. TS; du er sikkert kjempevakker. Alle mennesker har forskjellig kropp og kroppsbygning, vi kan ikke alle ligne på Kim Kardashian. Noen har pæreform, noen epleform, noen har timeglass, noen noen linjal osv. Du virker ikke som noen linjal-form, men menn liker kvinnelige former kombinert med en stram midje. Men en persons skjønnhet er mer enn bare kropp. Har du et glimt i øyet og et smittende smil, da tror jeg flere menn vil ha sine øyne rettet på deg 😊
MarianneE Skrevet 20. mai 2015 #51 Skrevet 20. mai 2015 Det er verdt å merke seg at tråder som dette kun opprettes av jenter (ikke kvinner ) og aldri av motsatt kjønn.... 1
Teodorosaurus Skrevet 20. mai 2015 #52 Skrevet 20. mai 2015 Takk! Nå ble jeg veldig glad Jeg var ikke valker her og der, men skulle gjerne ønske jeg hadde litt mer feminine former.Anonymous poster hash: 4f6d3...c24 Håper ikke Kim Kardashian's overdrevne feminine former setter standarden, for DET blir bare for mye spør du meg. Nei, du har garantert en flott feminin kropp med dine mål. Send meg et bilde om du tør, så skal du få mange komplimenter tilbake. 👍😉
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #53 Skrevet 21. mai 2015 Er 160 høy og veier 62 kg. Er ikke typisk tynn, men er slank men store lår og rumpe, har store pupper også, 80C, og noen ganger D. Vet ikke helt hvor jeg vil med tråden, men vil bare spørre om kroppen min er noe menn kan like, har dårlig selvtillit selv, og føler at jeg ikle er en typisk jente menn snur seg etter..Anonymous poster hash: 98e09...eb2 Jeg synes det høres ut som du har former. Jeg liker former på kvinner. Om menn snur seg eller ikke er vel litt hva du selv gjør det til. Hvis du pakker deg inn i felleskjøp dress og drar capsen langt nedover pannen eller om du kler deg slik at figuren din fremheves er jo litt avgjørende. Prøv de to forskjellige måtene, se om du får varierende resultater mann 33 Anonymous poster hash: e6265...9ce
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #54 Skrevet 21. mai 2015 Få se et bilde så kan jeg avgjøre om jeg liker kroppen din Anonymous poster hash: b92e6...73e
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #55 Skrevet 21. mai 2015 Håper ikke Kim Kardashian's overdrevne feminine former setter standarden, for DET blir bare for mye spør du meg. Nei, du har garantert en flott feminin kropp med dine mål. Send meg et bilde om du tør, så skal du få mange komplimenter tilbake. 👍😉 Haha. Nei, jeg tør ikke sende noen bilder, men det er godt å vite at ikke alle menn der ute kun snur seg etter Kardashian-typen. Du får ha en flott dag videre,Teodorosaurus Anonymous poster hash: 4f6d3...c24
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #56 Skrevet 22. mai 2015 Shit, så mye bekreftelse folk trenger her inne. Hele tiden. Denne typen usikkerhet skinner gjennom, og etter min mening er det en skikkelig uattraktiv egenskap. Det gjelder selv om man har kropp som en VS-modell. Anonymous poster hash: c3085...87d Fyfaen så enig jeg er! Irriterende. Få dere selvtillit jenter, men ikke på denne måten. Kjempe turn ofAnonymous poster hash: 67ce3...93e
Chizue Skrevet 23. mai 2015 #57 Skrevet 23. mai 2015 Off topic: Jeg synes det høres rart ut at du bruker 80 i BHer. Jeg er et par cm høyere enn deg, men veier nesten 20kg mer og jeg bruker 80. Har du målt sånn at du er sikker på at du bruker riktig størrelse? On topic: Jeg synes det høres ut som du har en veldig flott og kvinnelig kropp, TS! Absolutt ingenting å bekymre deg for Nei ikke så rart det egentlig x) Jeg fikk målt meg selv i en undertøysbutikk -Change.. Der målte jeg 80DD, har alltid brukt 75b/c, men forskjellen nå er at jeg ikke får røde merker og vondt i skuldrene med 80DD, som jeg brukte å få før, altså 75 var altfor stram for meg OG jeg er ca 167, vekten varierer mellom 50-54kg ^^ Vi er alle forskjellige ^^ Men typiske kjedebutikkene, har jo bare "en" størrelse som skal passe alle, noe det ikke gjør og kan føre til mye ubehag for de som har en annen kroppsbygning
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå