Gå til innhold

Til menn: liker du kropper som min?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Du høres perfekt ut, men du må tenke det beste om det selv! Da blir du enda flottere :-)

Anonymous poster hash: 3b74b...5d2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Off topic: Jeg synes det høres rart ut at du bruker 80 i BHer. Jeg er et par cm høyere enn deg, men veier nesten 20kg mer og jeg bruker 80. Har du målt sånn at du er sikker på at du bruker riktig størrelse? :)

On topic: Jeg synes det høres ut som du har en veldig flott og kvinnelig kropp, TS! Absolutt ingenting å bekymre deg for :)

Oi oi oi.... Jeg veier 58kg, 168cm, og har 80C - noen ganger D i BH størrelse...

Stereotype much? Finnes da ulike størrelser på alt, hva er så merkelig med det?

Look around lady - we´re alive´n kickin. :)

Anonymous poster hash: d0283...508

• Liker 1
Skrevet

Oi oi oi.... Jeg veier 58kg, 168cm, og har 80C - noen ganger D i BH størrelse...

Stereotype much? Finnes da ulike størrelser på alt, hva er så merkelig med det?

Look around lady - we´re alive´n kickin. :)

Anonymous poster hash: d0283...508

Skjønner ikke helt hva du reagerer på?

AnonymBruker
Skrevet

Shit, så mye bekreftelse folk trenger her inne. Hele tiden. Denne typen usikkerhet skinner gjennom, og etter min mening er det en skikkelig uattraktiv egenskap. Det gjelder selv om man har kropp som en VS-modell.

Anonymous poster hash: c3085...87d
  • Liker 1
Skrevet

Du høres jo ut til å ha en helt o.k. kropp, men et bilde hadde ikke vært av veien. Du behøver jo ikke å være naken; ta på deg sexy undertøy + strømper eller kanskje et miniskjørt og høye hæler så får du nok mange tilbakemeldinger!

AnonymBruker
Skrevet

Off topic: Jeg synes det høres rart ut at du bruker 80 i BHer. Jeg er et par cm høyere enn deg, men veier nesten 20kg mer og jeg bruker 80. Har du målt sånn at du er sikker på at du bruker riktig størrelse? :)

On topic: Jeg synes det høres ut som du har en veldig flott og kvinnelig kropp, TS! Absolutt ingenting å bekymre deg for :)

Jeg er 174 og veier 63. Har målt og jeg bruker 80

Anonymous poster hash: 6e5d2...40e

Gjest Godjente
Skrevet

Jeg er 174 og veier 63. Har målt og jeg bruker 80

Anonymous poster hash: 6e5d2...40e

Jeg er 174 og 72 kg, og bruker 70 eller 75 rundt.

Skrevet

Jeg er 178 og 62 kilo og 75 passer så vidt nå. Så må nok til 80 jeg og

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor kommer vi med vekt og bh-størrelser her? Jeg slenger meg på! 174 høy, 55 kg og 65 i bh

Anonymous poster hash: 46c97...e11

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bilder?

Anonymous poster hash: 73f83...fe2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 171 cm og 71 kg og bruker 65GG. Helt normale pupper, litt over middels bare. nekter å tro at noen på samme høyde og 15 kg mindre må opp i 80 rundt! Hva er målet rundt brystkassa da? Hvis du ikke puster inn når du måler?

Anonymous poster hash: fe109...cc3

Skrevet (endret)

Husk at man skal trekke fra MINST 5 cm fra målet rundt og deretter runde ned. En bh utvider seg og skal kjøpes på ytterste hakket. F.eks er jeg 72-73 cm rundt brystkassen under puppene. Og skal da ha 65.

Endret av Akvarium85
Gjest krokodillen
Skrevet

Er 160 høy og veier 62 kg.

Er ikke typisk tynn, men er slank men store lår og rumpe, har store pupper også, 80C, og noen ganger D.

Vet ikke helt hvor jeg vil med tråden, men vil bare spørre om kroppen min er noe menn kan like, har dårlig selvtillit selv, og føler at jeg ikle er en typisk jente menn snur seg etter..

Anonymous poster hash: 98e09...eb2

helt umulig å vite. kommer ann på kroppsfasongen din

Skrevet

Umulig å si noe om basert på vekt alene, men jeg er skrekkelig klar over at det kvinner ofte kaller "normalslankt" er alt annet enn slankt. Menn flest liker faktiske slanke jenter. Slank som i faktisk slank, om det fortsatt skulle være tvil. ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er 160 høy og veier 62 kg.

Er ikke typisk tynn, men er slank men store lår og rumpe, har store pupper også, 80C, og noen ganger D.

Vet ikke helt hvor jeg vil med tråden, men vil bare spørre om kroppen min er noe menn kan like, har dårlig selvtillit selv, og føler at jeg ikle er en typisk jente menn snur seg etter..

JA og JA og JA! "slank men store lår og rumpe, har store pupper " Du høres helt perfekt ut til meg!!!! Jeg får vann i munnen (og reisning en annen plass) når jeg ser slike jenter.

Anonymous poster hash: 9e7d0...41d

Gjest Godjente
Skrevet

Umulig å si noe om basert på vekt alene, men jeg er skrekkelig klar over at det kvinner ofte kaller "normalslankt" er alt annet enn slankt. Menn flest liker faktiske slanke jenter. Slank som i faktisk slank, om det fortsatt skulle være tvil. ;)

Neida vi tviler selvsagt ikke :rolleyes:

Skrevet

Tusen takk for oppklaringen

:ironi:

AnonymBruker
Skrevet

JA og JA og JA! "slank men store lår og rumpe, har store pupper " Du høres helt perfekt ut til meg!!!! Jeg får vann i munnen (og reisning en annen plass) når jeg ser slike jenter.

Anonymous poster hash: 9e7d0...41d

Koselig å høre :)

-ts

AnonymBruker
Skrevet

Koselig å høre :)

-ts

Herregud. Er du 13år?.Om du hadde sett fantastisk sexy ut hadde du aldri trengt å skrive her.

Anonymous poster hash: 7e65d...749

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...