Gjest Virvel Skrevet 31. august 2004 #22 Skrevet 31. august 2004 Det har aldri falt meg inn engang å vaske inni skjeden. :o Jeg bruker heller aldri noen form for såpe nedentil. Ikke at jeg er noen gynekolog, men det jeg har lært av anatomi og fysiologi og slike ting tilsier i hvert fall at noe annet enn vann ikke er nødvendig.
ivanka Skrevet 31. august 2004 #23 Skrevet 31. august 2004 omorosa: har det falt deg inn at denne overdrevne 'hygienen' kan henge sammen med et visst luktproblem? 2
Gjest Pet Skrevet 31. august 2004 #24 Skrevet 31. august 2004 Skjønner ikke HVORDAN dere vasker innvendig, jeg! Dytter dere en klut opp der eller bruker der fingeren? Og hvordan kan dere være sikre på at dere får skylt ut all såpa etterpå? 1
Gjest Virvar Skrevet 31. august 2004 #26 Skrevet 31. august 2004 Det høres ut som om mange tror at man står med flaskekosten og riktig skrubber løs mens såpen skummer der inni. :o Huffameg. Får prøve å avkrefte de tankene. Når jeg barberer nedentil så sitter jeg på huk, da føler jeg f.eks at det kommer barberskum inni, så da når jeg er ferdig, så reiser jeg meg opp, spyler bort det på utsiden, og så spyler jeg på undersiden og bruker en finger oppi littegranne slik at jeg kjenner og ser at det ikke er noe skum der. Etter samleie så skrever jeg i dusjen, og jeg spyler fra undersiden og bruker en finger oppi slik at jeg føler det er rent. Det er ikke snakk om å stappe slangen inni, sette på fult trykk eller skrubbe seg med såpe for meg iallefall*ler*. Dessuten så føler jeg at tamponger loer, så derfor er dette også en grei måte å få "rensket opp litt" . Jeg bruker aldri såpe på innsiden, det er ikke bra. Men litt rent vann tror jeg neppe skader. Sånn, takker for meg:)
Gjest Pet Skrevet 31. august 2004 #27 Skrevet 31. august 2004 klut! :o Kan umulig være bra for slimhinnene.
ivanka Skrevet 31. august 2004 #28 Skrevet 31. august 2004 å nei nå ble jeg misforstått. jeg vasker ikke med klut, jeg bare sperrer øynene opp ved tanken.
Gjest Skremt frøken Skrevet 17. februar 2011 #29 Skrevet 17. februar 2011 Jeg skrur av dusjhodet, skrur ned trykket på vannet og fører dusjslangen rett innenfor åpningen til vagina. Jeg vet ikke om det er noe farlig med det, men det blir rent og pent iallefall. Skulle gjerne vist helt sikkert om det ødelegger for en som prøver og bli gravid, for da må jeg slutte med det. Om det ikke allerede er for sent? Ble helt på gråten her jeg satt nå...
Gjest BettyBoop28 Skrevet 17. februar 2011 #30 Skrevet 17. februar 2011 Vagina er selvrensende og trenger ikke vask, verken med såpe eller bare vann. Håper du vasker rundt iallefall...
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2011 #31 Skrevet 17. februar 2011 Jeg skrur av dusjhodet, skrur ned trykket på vannet og fører dusjslangen rett innenfor åpningen til vagina. Jeg vet ikke om det er noe farlig med det, men det blir rent og pent iallefall. Skulle gjerne vist helt sikkert om det ødelegger for en som prøver og bli gravid, for da må jeg slutte med det. Om det ikke allerede er for sent? Ble helt på gråten her jeg satt nå... Det er ihvertfall helt unødvendig å skylle invnendig. Det holder lenge med å vaske utvendig.
Sequax Skrevet 17. februar 2011 #32 Skrevet 17. februar 2011 Man skal ikke vaske seg med noenting (hverken vann eller såpe) inni vagina; den er selvrensende. En god måte å motvirke sopp på er å sove med bart underliv om natta.
Djungelvrål Skrevet 17. februar 2011 #33 Skrevet 17. februar 2011 Da jeg er et hygiensk menneske, vasker jeg også innvendig med Asan. Det er det desidert dummeste jeg har hørt! Det skal verken vaskes eller spyles innvendig med noe som helst! Asan inneholser sls og vil tørke deg ut. Spør vilken som helst lege/gynekolog om dette og du vil se at jeg har rett. Snakk om å be om få plager. Ang såpebruk innvendig.. Det ødelegger ikke for spermiene da man ikke greier å få såpa langt oppi livmora. Hvis han ikke er helt koko og sprøyter såpevann langt oppi seg da! Du er ikke mer hygienisk enn oss andre fordi du tørker deg selv ut innvendig!
Djungelvrål Skrevet 17. februar 2011 #34 Skrevet 17. februar 2011 (endret) Kan umulig være bra for slimhinnene. Jeg har brukt klut siden jeg var liten og der jeg jobber vasker vi alles underliv med klut.. Det blir forøvrig også gjort på alle norges sykehjem og sykehus. Lager ikke plager ved klutvask. Det er det sterk og overdreven bruk av såpe som gjør. Folk har mye rart for seg. Hjelp! Endret 17. februar 2011 av Vinnie
Gjest anygirl Skrevet 17. februar 2011 #35 Skrevet 17. februar 2011 Jeg vasker meg hele tiden med vann inni, jeg MÅ gjøre dette hver dag, spesielt etter sex. Da alt tilslutt vil enten ligge inni der å "ulme" å det blir en forferdelig stank senere om jeg ikke har vasket meg, eller alt vil ligge i trusa å alt blir klissjete.. Jeg har en fobi med dette.. Vasker jeg ikke minst hverdag, spesielt om morgenen så klarer jeg ikke ha sex senere på dagen. Om jeg ikke vasker meg nedentil og spesielt inni så føler jeg meg skitten. Men jeg bruker kun Asan intimvask uten på og på innsiden bruker jeg kun vann.. ( Beklager ordleggingen min, er fra Nord Norge )
Djungelvrål Skrevet 17. februar 2011 #36 Skrevet 17. februar 2011 Sæd lukter ikke noe spesielt. Tror du har en vrangforestilling.
Gjest anygirl Skrevet 17. februar 2011 #37 Skrevet 17. februar 2011 Sæd lukter ikke noe spesielt. Tror du har en vrangforestilling. Sæd og Fi*te saft lukter etter en stund!
Antlers Skrevet 17. februar 2011 #38 Skrevet 17. februar 2011 Sæd lukter ikke noe spesielt. Tror du har en vrangforestilling. Joda, det lukter faktisk litt skalldyr, og lukten blir mer og mer fremtredende etterhvert. Relativ luktløs utflod lukter heller ikke godt når den har fått godgjøre seg utenfor vagina en stund.
Gjest Raindrops Skrevet 17. februar 2011 #39 Skrevet 17. februar 2011 Jeg har aldri merket at det lukter ekkelt etter sex hvis jeg bare vasker meg vanlig på utsiden. Kunne aldri tenke meg å begynne å vakse på innsiden, jeg har tro på at underlivet mitt fikser den biffen selv. 1
Knitcat Skrevet 17. februar 2011 #40 Skrevet 17. februar 2011 (endret) Da jeg er et hygiensk menneske, vasker jeg også innvendig med Asan. Hvordan gjør du det? Stapper du opp en vaskeklut med såpe, eller har du en slags flaskerenser *nysgjerrig* Ups! Gammel tråd Endret 17. februar 2011 av Knitcat
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå