Gjest Castielz Skrevet 12. mai 2015 #21 Skrevet 12. mai 2015 Var det noe spes med henne da? Så rimelig alminnelig ut, litt vel Barbie for min smak, men men.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #22 Skrevet 12. mai 2015 Hun har en nydelig kropp og et like nydelig ansikt, og vil stå først i køen på alt som er av jobbintervjuer, kunne peke seg ut hvilken som helst mann hun vil ha og score minst et karaktersnitt høyere enn hun strengt tatt vil ha gjort seg fortjent til. Folk vil lage plass til henne der det er trangt med folk, smile mot henne, hilse på henne og være hyggelige. Hun vil stå først i køen når det gjelder å få fri på helligdager (slik at hun kan tilbringe dem med familien), og sånn generelt vil hun ikke behøve noen spesielle kvalifikasjoner for å komme noen vei i livet. Noe mer dere lurte på?Anonymous poster hash: b4e14...522 Om hun ikke hatt bleket hår, silikon og vært 100% flatbrysta, hadde du fortsatt trodd alt du skrev om hennes fantastiske fremtid? Anonymous poster hash: e3282...6f3 2
Gjest minge Skrevet 12. mai 2015 #23 Skrevet 12. mai 2015 http://www.side2.no/helse/christina-er-en-av-norges-mest-muskulse-russejenter/3422786424.html Bør vel kanskje ikke si det når jeg tross alt nærmer meg 40, men fy F for en snerten russebabe! Anonymous poster hash: b352a...8b2 Hvis du bare er 39 er det lov! Hadde du vært over 40 hadde du vært gris
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #24 Skrevet 12. mai 2015 Om hun ikke hatt bleket hår, silikon og vært 100% flatbrysta, hadde du fortsatt trodd alt du skrev om hennes fantastiske fremtid?Anonymous poster hash: e3282...6f3 Verden er til for sånne som henne. Du og jeg, vi er begge til for sånne som henne. Anonymous poster hash: b4e14...522
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #25 Skrevet 12. mai 2015 Syntes hu skiller seg ut i ganske så positiv grad jeg da men. Lyser sunnhet , velvære og skjønnhet lang vei. Ja, veldig sunn og flott jente. De fleste russ ligger i gjørma og drikker seg drita. Alkoholånde og rølpestemme. Hun skiller seg ut positivt! Anonymous poster hash: b352a...8b2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #26 Skrevet 12. mai 2015 Det vil nok tvert imot kanskje være vanskeligere for henne. Å finne noen som vil ligge med henne er nok ingen problem, men sist jeg sjekka er det ikke dette kvinner flest lever for å finne. Jeg blir stadig oppgitt over at folk faktisk tror et deilig utseendet utelukkende er en fordel når det kommer til sex og romantikk. Det er utelukkende en fordel. Og hvis noen er så dumme og tror at det er en ulempe, så er det veldig enkelt å gjøre utseendet sitt dårligere. Anonymous poster hash: b352a...8b2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #27 Skrevet 12. mai 2015 Forøvrig er det dårlige manerer å poste bilder av deilige kvinnfolk på det som er et kvinnfolkforum. Anonymous poster hash: b4e14...522 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #28 Skrevet 12. mai 2015 Hun har en nydelig kropp og et like nydelig ansikt, og vil stå først i køen på alt som er av jobbintervjuer, kunne peke seg ut hvilken som helst mann hun vil ha og score minst et karaktersnitt høyere enn hun strengt tatt vil ha gjort seg fortjent til. Folk vil lage plass til henne der det er trangt med folk, smile mot henne, hilse på henne og være hyggelige. Hun vil stå først i køen når det gjelder å få fri på helligdager (slik at hun kan tilbringe dem med familien), og sånn generelt vil hun ikke behøve noen spesielle kvalifikasjoner for å komme noen vei i livet. Noe mer dere lurte på? Jeg synes alt dette er helt greit. Hadde smilt til henne selv. Ingen grunn til å være misunnelig. Fuck janteloven. Hyll heller skjønnheten hennes! Anonymous poster hash: b352a...8b2
Version 2.0 Skrevet 12. mai 2015 #29 Skrevet 12. mai 2015 Det er utelukkende en fordel. Og hvis noen er så dumme og tror at det er en ulempe, så er det veldig enkelt å gjøre utseendet sitt dårligere. Anonymous poster hash: b352a...8b2 Nei, det er ikke utelukkende en fordel å være pen. Vet du hva utelukkende betyr?
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #30 Skrevet 12. mai 2015 Noen som har sagt det ikke er pent? Ja, noen sa at 8/10 var altfor høyt på dama. Siden kroppen må sies å være 9/10 mener de tilsynelatende at hun ikke fortjener bedre enn 6/10 på ansiktet. Anonymous poster hash: b352a...8b2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #31 Skrevet 12. mai 2015 Det er utelukkende en fordel. Og hvis noen er så dumme og tror at det er en ulempe, så er det veldig enkelt å gjøre utseendet sitt dårligere. Anonymous poster hash: b352a...8b2 Alle kan bleke håret hvitt, ta solarium og 800 gram i hvert bryst og bli omtalt som en 8'er av dere. Anonymous poster hash: e3282...6f3 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #32 Skrevet 12. mai 2015 Nei, det er ikke utelukkende en fordel å være pen. Vet du hva utelukkende betyr? Det er utelukkende en fordel. Ja, jeg vet hva det betyr. Anonymous poster hash: b352a...8b2
Gjest Bruce Wayne Skrevet 12. mai 2015 #33 Skrevet 12. mai 2015 http://www.side2.no/helse/christina-er-en-av-norges-mest-muskulse-russejenter/3422786424.html Bør vel kanskje ikke si det når jeg tross alt nærmer meg 40, men fy F for en snerten russebabe! Anonymous poster hash: b352a...8b2 Not 2 old 2 spank 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #34 Skrevet 12. mai 2015 Alle kan bleke håret hvitt, ta solarium og 800 gram i hvert bryst og bli omtalt som en 8'er av dere.Anonymous poster hash: e3282...6f3 Ja, da burde alle vært 8/10, men det er ikke tilfelle. Ikke alle blir pene av å bleke håret, ta solarium og silikon. Hun har en underliggende skjønnhet som hun fremhever. Anonymous poster hash: b352a...8b2 1
sweg Skrevet 12. mai 2015 #35 Skrevet 12. mai 2015 Det første jeg reagerte på er hva faen som er vitsen med å kåre "årets fitnessruss" og hvorfor buksa hennes er så rar. Ellers så bryr jeg meg ikke. Er mange som følger denne fitnesstrenden, og det gir ikke så stor wow-faktor nå lenger akkurat.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #36 Skrevet 12. mai 2015 Ja, veldig sunn og flott jente. De fleste russ ligger i gjørma og drikker seg drita. Alkoholånde og rølpestemme. Hun skiller seg ut positivt! Anonymous poster hash: b352a...8b2 Nei, nå var jeg russ i fjor, og jeg bor i en storby. Så ingen russ ligge i gjørma drita, men jeg så mange idioter på 21-25 år som prøver å være med på russefester ligge der Anonymous poster hash: fc2a6...066 2
Gjest Angry Man Skrevet 12. mai 2015 #37 Skrevet 12. mai 2015 Hun hadde en flott kropp og et bra ansikt. Skjønner ikke de som på død og liv skal rakke ned på henne. Videre det er ikke noe galt å være 40 og tenke at en russjente er tiltrekkende, må dog inrømme at jeg blir litt mere skeptisk når du må lage en tråd om det. Så konklusjonen er: ikke nødvendigvis en gris men muligens.
King in the North Skrevet 12. mai 2015 #38 Skrevet 12. mai 2015 Det første jeg reagerte på er hva faen som er vitsen med å kåre "årets fitnessruss" og hvorfor buksa hennes er så rar. Ellers så bryr jeg meg ikke. Er mange som følger denne fitnesstrenden, og det gir ikke så stor wow-faktor nå lenger akkurat. En slik kropp er fremdeles ganske wow blant oss menn men det er selvsagt strålende at flere og flere tar vare på kroppene sine! Det gjør allikevel ikke kroppene som ser supre ut noe mindre supre av den grunn 1
Zienna Skrevet 12. mai 2015 #39 Skrevet 12. mai 2015 Absolutt ei søt, ung jente! Men at en mann på snart 40 kaller ei jente han kunne vært faren til for en "babe", og dermed undertoner av sex, reagerer jeg på. Hva om hun var datteren din - ville du syntes det var helt okei at kameratene dine siklet? 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #40 Skrevet 12. mai 2015 Absolutt ei søt, ung jente! Men at en mann på snart 40 kaller ei jente han kunne vært faren til for en "babe", og dermed undertoner av sex, reagerer jeg på. Hva om hun var datteren din - ville du syntes det var helt okei at kameratene dine siklet? Det kalles "biologi", og det er fint lite å gjøre med det. Anonymous poster hash: b4e14...522
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå