Gå til innhold

Norsk innvandringspolitikk.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

"Norsk innvandringspolitikk er som å ta en løve inn fra jungelen og hjem til en enebolig. Så lar du han få fem kilo med fersk kjøtt hver dag, uten å jakte. Så, etter tre år, tar du han ut av buret og sier at han skal jakte selv. Det første han da gjør, er å spise deg opp, sier Virani til Nettavisen NA24".

Spot on av en innvandrer.

Anonymous poster hash: 0b982...caa
  • Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Innvandringspolitikk er på sitt beste akk. nå.

Anonymous poster hash: c1ab8...e15
Skrevet (endret)

Jeg føler at mange er mer opptatt av antallet innvandrere som får bosette seg i Norge enn tiltak som kan gjøres for å "bedre situasjonen". Kan vi ikke heller se på hva vi kan gjøre for å bedre integreringen? Tenker da spesielt på desentralisering og boligpolitikk.

Endret av Personenmeg
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler at mange er mer opptatt av antallet innvandrere som får bosette seg i Norge enn tiltak som kan gjøres for å "bedre situasjonen". Kan vi ikke heller se på hva vi kan gjøre for å bedre integreringen? Tenker da spesielt på desentralisering og boligpolitikk.

I praksis vil det være sammenheng mellom antall og hvilke tiltak man kan sette i gang, når det i stor grad kommer an på kommuneøkonomien.

Anonymous poster hash: 1e2b4...7a6

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor antar du det?

Anonymous poster hash: 3aae1...0c6

Fordi den artikkelen er ordrett det ts startet tråden med. Du kan jo lese hva Navaz Virani sier. Han er som ts sier, spot on.

Skrevet

Jepp, og hvor pengene skal hentes fra. Hvor mener venstrevridde at pengene skal hentes fra for å gjøre dette? Vi tar på oss en større og større regning hvert eneste år, men likevel er venstrevriddes politikk å styrke velferdsstaten.

Litt som SV som ønsker både sekstimersdag og økt innvandring. Blir som å slutte i jobben med millionlønn for å gå på NAV samtidig som man tar opp lån for å kjøpe seg et hus.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det handler det i høyeste grad om. Det er selvfølgelig begrenset hvor mange vil ta inn her, så ikke vi kommer i mindretall i vårt eget land.

Anonymous poster hash: 0b982...caa

Skrevet

Tiltak som kan bedre situasjonen: Slutte å slippe folk inn.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...