AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #21 Skrevet 22. mai 2015 Orgasme er oppskrytt. Og ja jeg har hatt klitoris orgasme, vaginal orgasme og sprutorgasme. Kan ikke skjønne hvorfor menn gidder å ha sex og sier sex er det beste i hele verden, om det er som menn hevder at kvinner får en sterkere orgasme enn de, for da må de jo virkelig ha en laber og stusslig orgasme! Det gir meg mer å spise en god sjokoladekake, få ryggmassasje, eller se noe kult på tv, enn å ha orgasme (med eller uten partner, spesielt med er labert) i 9 av 10 tilfeller. Anonymous poster hash: 234c0...d83 Kroppen din kan neppe være helt frisk...Orgasme er ikke oppskrytt.Hvis du har en laber og stusselig orgasme,så er det nok noe merkelig med deg.. Anonymous poster hash: 13923...5c3
Ølbriller Skrevet 22. mai 2015 #22 Skrevet 22. mai 2015 Kroppen din kan neppe være helt frisk...Orgasme er ikke oppskrytt.Hvis du har en laber og stusselig orgasme,så er det nok noe merkelig med deg.. Anonymous poster hash: 13923...5c3 Og du er lege eller? Vil gjerne se kildene til denne konklusjonen... 1
JimmyOlsen Skrevet 22. mai 2015 #23 Skrevet 22. mai 2015 Det varierer. Har dager der orgasmen er lite å rope hurra for, og andre dager hvor den sprer seg i hele skrotten, og gjør meg lite effektiv for dagens gjøremål. Viktigste er uansett å ikke fokusere på "Made in Hong Kong" orgasmene, men prøve igjen og igjen til du får jackpot.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #24 Skrevet 22. mai 2015 Og du er lege eller? Vil gjerne se kildene til denne konklusjonen... Klarer ikke å skjønne hvordan det er mulig,for deg å beskrive 3 forskjellige typer orgasmer som stusselig og skuffende opplevelser.Er du sikker på at du har hatt orgasme i det hele tatt?For man skal kjenne mye mer-en det du beskriver.Noe stemmer ikke...med din historie.I såfall syns jeg synd på deg-du går jo glipp av mye nytelse,tydeligvis.Mat og sjokolade er det siste jeg tenker på i hvertfall,hvis jeg er kåt : ) Hvis du går på hormonelle prevensjonsmidler,så kanskje de er litt av årsaken til dette?Du beskriver deg selv som en kastrert mons...kun interesert i mat...spise seg fet og uattraktiv.Usunt og farlig er det! Anonymous poster hash: 13923...5c3
Ølbriller Skrevet 22. mai 2015 #25 Skrevet 22. mai 2015 Klarer ikke å skjønne hvordan det er mulig,for deg å beskrive 3 forskjellige typer orgasmer som stusselig og skuffende opplevelser.Er du sikker på at du har hatt orgasme i det hele tatt?For man skal kjenne mye mer-en det du beskriver.Noe stemmer ikke...med din historie.I såfall syns jeg synd på deg-du går jo glipp av mye nytelse,tydeligvis.Mat og sjokolade er det siste jeg tenker på i hvertfall,hvis jeg er kåt : ) Hvis du går på hormonelle prevensjonsmidler,så kanskje de er litt av årsaken til dette?Du beskriver deg selv som en kastrert mons...kun interesert i mat...spise seg fet og uattraktiv.Usunt og farlig er det! Anonymous poster hash: 13923...5c3 Hehe, kjære deg, jeg er ikke trådstarter Jeg satt kun et spørsmålstegn ved at det i følge deg skal være unormalt at orgasmen ikke er like mindblowing for alle. Jeg vil tro at det er veldig individuelt for den enkelte; kroppene våre, hjernene våre, antall nerveendinger, plassering/størrelse på klitoris og kjønnslepper, styrke i bekkenbunnsmusklaturen, hormonbalansen vår osv. varierer veldig fra person til person. Å karakterisere noen som unormale fordi de ikke synes orgasmene sine er så mye å skryte av blir for meg derfor et litt merkelig utsagn. 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #26 Skrevet 22. mai 2015 Klarer ikke å skjønne hvordan det er mulig,for deg å beskrive 3 forskjellige typer orgasmer som stusselig og skuffende opplevelser.Er du sikker på at du har hatt orgasme i det hele tatt?For man skal kjenne mye mer-en det du beskriver.Noe stemmer ikke...med din historie.I såfall syns jeg synd på deg-du går jo glipp av mye nytelse,tydeligvis.Mat og sjokolade er det siste jeg tenker på i hvertfall,hvis jeg er kåt : ) Hvis du går på hormonelle prevensjonsmidler,så kanskje de er litt av årsaken til dette?Du beskriver deg selv som en kastrert mons...kun interesert i mat...spise seg fet og uattraktiv.Usunt og farlig er det! Anonymous poster hash: 13923...5c3 Jeg er faktisk undervektig og har matvegringsproblemer (etter å ha jobbet som modell) så FOR en flåsete kommentar du kommer med. Ja jeg mener at en god kake tilfredstiller meg mer enn en orgasme, (vaginal og klitoris orgasme) fordi den kan jeg kose meg lenge med og ikke bare i 7 sekunder. Slutt å døm folk du ikke kjenner, og takk for at du går til respektløs personangrep ved å kalle meg for en kastrert monst som er feit, uattraktiv og usunn. Forsåvidt dukker opp tråder her nesten annehver dag om andre kvinner som er skuffet over orgasme og lurer på om det er normalt, så det er åpenbart normalt når så mange har det sånn. Derimot er det du som er unormal og kommer her å leker doktor og dømmedronninga over internett. Anonymous poster hash: 234c0...d83 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #27 Skrevet 22. mai 2015 PS Det er ikke meg som har lagd tråden, jeg bidro bare med min kommentar (quoted lengre opp, og dermed den jeg svarte på nå siden noen andre kommenterte min kommentar ved å dømme meg og og ned til bloksberg, til tross for at man ser at mange andre i tråden og på forumet også kjenner seg igjen i det både ts og meg skriver) Anonymous poster hash: 234c0...d83 2
Ølbriller Skrevet 22. mai 2015 #28 Skrevet 22. mai 2015 Jeg er faktisk undervektig og har matvegringsproblemer (etter å ha jobbet som modell) så FOR en flåsete kommentar du kommer med. Ja jeg mener at en god kake tilfredstiller meg mer enn en orgasme, (vaginal og klitoris orgasme) fordi den kan jeg kose meg lenge med og ikke bare i 7 sekunder. Slutt å døm folk du ikke kjenner, og takk for at du går til respektløs personangrep ved å kalle meg for en kastrert monst som er feit, uattraktiv og usunn. Forsåvidt dukker opp tråder her nesten annehver dag om andre kvinner som er skuffet over orgasme og lurer på om det er normalt, så det er åpenbart normalt når så mange har det sånn. Derimot er det du som er unormal og kommer her å leker doktor og dømmedronninga over internett. Anonymous poster hash: 234c0...d83 U go girl
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå