AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #1 Skrevet 11. mai 2015 Har inntrykk over at mange har en fantastisk opplevelse av å få en orgasme. Jeg er skuffet over følelsen orgasme gir meg. Jeg trodde det var noe stort. Men ble sittende igjen med følelsen "var det alt?". Jeg har ikke noe problem med å bli kåt. Men orgasme er såpass skuffende at hele greia bare er irriterende. Og eneste jeg får ut av en orgamse er at jeg ikke er kåt lenger.. Noen andre enn meg som har det slik? Er kjipt å bli så lett kåt og belønningen ved sex er bare å slippe å være kåt mer...Anonymous poster hash: 28688...3d7
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #2 Skrevet 11. mai 2015 Kommer an på orgasmen. Noen ganger kjenner jeg nærmest ingenting, mens andre ganger ligger jeg utslått etterpå i ti minutter. Jeg pleier å stoppe opp rett før orgasmen kommer, ta en pause på et halvt mitt og starte opp igjen, og gjenta dette et par ganger. Da er det sjeldent jeg ikke får en kraftig orgasme. Har du prøvd det? Anonymous poster hash: 3b57b...210
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #3 Skrevet 11. mai 2015 Lagde ikke du denne posten for noen dager siden også? Eksagt samme post som nettopp har vært her, bla et par sider tilbake i arkivet så vil du finne flere svar på dette Anonymous poster hash: 234c0...d83
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #4 Skrevet 11. mai 2015 Lagde ikke du denne posten for noen dager siden også? Eksagt samme post som nettopp har vært her, bla et par sider tilbake i arkivet så vil du finne flere svar på dette Anonymous poster hash: 234c0...d83 Nei, det var ikke meg. Har aldri skrevet, eller snakket med noen om dette før. Skal se om jeg finner tråden.Anonymous poster hash: 28688...3d7
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #5 Skrevet 11. mai 2015 Kommer an på orgasmen. Noen ganger kjenner jeg nærmest ingenting, mens andre ganger ligger jeg utslått etterpå i ti minutter. Jeg pleier å stoppe opp rett før orgasmen kommer, ta en pause på et halvt mitt og starte opp igjen, og gjenta dette et par ganger. Da er det sjeldent jeg ikke får en kraftig orgasme. Har du prøvd det? Anonymous poster hash: 3b57b...210 Nei det har jeg ikke prøvd. Takk for tipset :-)Anonymous poster hash: 28688...3d7
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #6 Skrevet 12. mai 2015 Noen ganger er de litt skuffende, andre ganger er de veldig bra. For min del har de bare blitt bedre og bedre med årene, etterhvert som jeg og partner har funnet ut hva som virkelig fungerer. Så ikke gi opp. Anonymous poster hash: 6e322...549
frk91 Skrevet 12. mai 2015 #7 Skrevet 12. mai 2015 Sier som de før meg, prøv å utsett orgasmen lengst mulig! Det kan også hende at du får en sterkere orgasme sammen med partner enn alene. For min del orker jeg ikke å få orgasme på egen hånd, den er ekstremt mye svakere enn sammen med partner.
peppermyntete Skrevet 12. mai 2015 #8 Skrevet 12. mai 2015 Jeg er delvis enig. Med vibrator får jeg svake, stusselige orgasmer. Men hvis jeg stimulerer klitoris med fingrene alene eller under sex er de knall!
siwhel Skrevet 12. mai 2015 #9 Skrevet 12. mai 2015 Jeg er delvis enig. Med vibrator får jeg svake, stusselige orgasmer. Men hvis jeg stimulerer klitoris med fingrene alene eller under sex er de knall! Må si meg enig.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #10 Skrevet 12. mai 2015 Orgasme er oppskrytt. Og ja jeg har hatt klitoris orgasme, vaginal orgasme og sprutorgasme. Kan ikke skjønne hvorfor menn gidder å ha sex og sier sex er det beste i hele verden, om det er som menn hevder at kvinner får en sterkere orgasme enn de, for da må de jo virkelig ha en laber og stusslig orgasme! Det gir meg mer å spise en god sjokoladekake, få ryggmassasje, eller se noe kult på tv, enn å ha orgasme (med eller uten partner, spesielt med er labert) i 9 av 10 tilfeller. Anonymous poster hash: 234c0...d83 1
Gjest HarryDotter Skrevet 13. mai 2015 #11 Skrevet 13. mai 2015 (endret) Orgasme er oppskrytt. Og ja jeg har hatt klitoris orgasme, vaginal orgasme og sprutorgasme. Kan ikke skjønne hvorfor menn gidder å ha sex og sier sex er det beste i hele verden, om det er som menn hevder at kvinner får en sterkere orgasme enn de, for da må de jo virkelig ha en laber og stusslig orgasme! Det gir meg mer å spise en god sjokoladekake, få ryggmassasje, eller se noe kult på tv, enn å ha orgasme (med eller uten partner, spesielt med er labert) i 9 av 10 tilfeller. Anonymous poster hash: 234c0...d83 Hmmm....det er nok ikke så mange som føler det slik du gjør...heldigvis får jeg si (Unnskyld..ikke meningen å være frekk, men når du beskriver noe så godt, som noe så stusselig går du jo glipp av mye deilig da ). For de fleste er nok orgasmen så kraftig og god at det gir dem velvære og en god følse i kroppen. Og for mange er ikke selve orgasmen det viktigste med sex heller...iallefall ikke for meg personlig. Det er kosen og det intime...få ligge klint oppi kroppen til frøkna og bare lukke allt mas og fjas i verden fullstendig ute og bare tenke på henne og kroppen hennes! DIGG!!! Må si meg enig. Jeg er delvis enig. Med vibrator får jeg svake, stusselige orgasmer. Men hvis jeg stimulerer klitoris med fingrene alene eller under sex er de knall! Jeg leste et sted at forskere hevdet at kvinner burde være forsiktige med bruken av vibrator, da den kan gjøre klitten litt nummen over tid, og at orgasmen da kan føles svakere og mindre intens pga nedsatt følse .... Jeg tipper det føles bedre med fingrene fordi det er en jevn og god massasje som påføres fra hud til hud.....Det er vel typen stimuli som avgjør hvor sterke orgasmene blir? Endret 13. mai 2015 av HarryDotter 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #12 Skrevet 13. mai 2015 Sex er kraftig oppskrytt. Anonymous poster hash: fffd4...5a1
Gabi93 Skrevet 13. mai 2015 #13 Skrevet 13. mai 2015 Jeg har hatt orgasme kanskje 4-5 ganger siden jeg begynte å ha sex.. men når jeg hadde det ble jeg like skuffet som deg. Prøvde mye forskjellig, men ingenting fungerer. Så jeg har sex bare fordi jeg synes det er godt med kos og jeg elsker å se hvordan kjæresten min koser seg, hehe! :-)
Mann 42 Skrevet 14. mai 2015 #14 Skrevet 14. mai 2015 Har inntrykk over at mange har en fantastisk opplevelse av å få en orgasme. Jeg er skuffet over følelsen orgasme gir meg. Jeg trodde det var noe stort. Men ble sittende igjen med følelsen "var det alt?". Jeg har ikke noe problem med å bli kåt. Men orgasme er såpass skuffende at hele greia bare er irriterende. Og eneste jeg får ut av en orgamse er at jeg ikke er kåt lenger.. Noen andre enn meg som har det slik? Er kjipt å bli så lett kåt og belønningen ved sex er bare å slippe å være kåt mer...Anonymous poster hash: 28688...3d7 Orgasmer er muligens en smule hypa. Det er ikke alltid at jorden beveger seg, for å si det sånn. Kanskje du har hatt litt for mye hastverk med å komme til utløsningen. Det er jo som du sier, når man får orgasme så er man ikke kåt lenger, og for mange så er moroa slutt for en stund da. Men hvis det er sånn at det er bedre å være kåt enn å få orgasme, så kan du jo drøye det litt. Ligge litt på kanten, liksom. Noen ganger gir det sterkere orgasmer når man endelig kommer. Og hvis du har en partner som kan holde deg der, så tror jeg det er fullt mulig at han kan få deg til å bli så kåt at du går på veggen for en utløsning.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #15 Skrevet 14. mai 2015 Er du sikker på at du har hatt orgasme da? Jeg var også skuffa i et par år, før jeg fant ut at jeg ikke hadde hatt orgasme i det hele tatt og første gang jeg fikk det ble jeg helt hekta. Anonymous poster hash: 7978e...9c7 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #16 Skrevet 14. mai 2015 Alene er det kjedelig. Jeg bare kommer og kommer og kommer, får aldri den store eksplosjonen, og kroppen min vil bare ha mer, helt til jeg ikke greier å komme mer, da ligger jeg bare igjen med en følelse av irritasjon fordi kroppen skriker etter enda en orgasme, men jeg får ikke til å komme igjen. Vaginalt får jeg ikke til. Har hatt noen små, men de få gangene jeg kjenner at jeg er på vei til en skikkelig en stopper jeg fordi.. jeg vet ikke, tror det er en mental sperre. Prøver å "presse" meg selv til å fortsette, men jeg får panikk. Det blir sikkert bedre når jeg får en kjæreste jeg kan stole på igjen.. Det som fungerer best er å ha en mann inni mens jeg stimulerer meg selv utenpå. Det er bare vanskelig å få til, og det krever at mannen har jævlig mye utholdenhet og tålmodighet, men når det går er det fantastisk! Anonymous poster hash: 210e8...2b0
Rosaprosa20 Skrevet 20. mai 2015 #17 Skrevet 20. mai 2015 Orgasmer jeg gir meg selv er stort sett ganske kraftige. Kan få flere på rad og alt det der. Men med eksen var det nesten så jeg ikke merket dem en gang de få gangene han fikk meg til å komme. Kanskje det er fordi man slipper seg mer løs når man er alene?
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #18 Skrevet 20. mai 2015 Alene får jeg så sterke at jeg hyler. Med partner (skjedd kun 1 gang da), så kjente jeg orgasmen så vidt. Anonymous poster hash: 5c756...0c7
mijaa Skrevet 20. mai 2015 #19 Skrevet 20. mai 2015 Det kommer helt an på hos meg. Noen ganger er orgasmene helt herlig altoppslukende og lange, mens andre ganger er de svake og ikke så mye å rope hurra for, både alene med fingrene eller vibrator og med kjæresten. Har enda til gode å finne noen sammenheng 1
frk91 Skrevet 20. mai 2015 #20 Skrevet 20. mai 2015 Får veldig svake orgasmer på egen hånd, noen ganger merker jeg ikke at jeg kommer engang, jeg kjenner bare at musklene trekker seg sammen. Sammen med typen derimot er de deilige.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå