AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #21 Skrevet 12. mai 2015 Ja, ironi er ikke for alle. Jeg har dog vanskelig for å "dechiffrere" ironien din, kunne du forklart hvordan setningene: "En høyt utdannet etnisk norsk skal plutselig bli terrorist? Det henger ikke på greip." skal forstås, ironisk eller ikke? Sjekk hva jeg svarte på da! Anonymous poster hash: 007aa...847
Druid Skrevet 12. mai 2015 #22 Skrevet 12. mai 2015 Nå får vi tøyle oss litt, til vi får mere om saken. Det er litt bekymringsfullt ting som dukker opp nå, som kan tyde på at dette er en fjær som ble fem høns. Flott å se at PST og aker solutions er proaktive, men vi må passe oss for å hoppe på konklusjoner.
Drizzt Skrevet 12. mai 2015 #23 Skrevet 12. mai 2015 Skremmende. Mannen er siktet for enten oppfordring til terror, rekruttering til terror, eller gi eller motta opplæring i metoder som kan brukest til terror. Hva skal vi mene om dette? Anonymous poster hash: 61084...121 Jeg vet ikke hva ''vi'' skal mene om dette, men jeg mener at dette er et tydelig bevis på at høyere utdanning sikrer ikke integrering. For de som argumenterer med innvandrere som er født eller oppvokst her og har fått utdanning i Norge. 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #24 Skrevet 12. mai 2015 <host> Anders Behring Breivik. Har han høyere utdanning? Jeg trodde han hadde bare videregående. Anonymous poster hash: 3e840...e64 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #25 Skrevet 17. mai 2015 Breivik er da ikke høyt utdannet.Anonymous poster hash: 260e2...5aa Selvsagt ikke; han var jo tross alt en frepper. Den ansatte var fra irak forresten. Hele situasjonen er ganske komisk. Anonymous poster hash: 0be53...0bc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå