Gjest Vena Cava Skrevet 13. mai 2015 #41 Skrevet 13. mai 2015 "Grorud palme" funker for meg. Og adidas bukser med knapper i siden. Ikke en kjeft som ser på meg! Anonymous poster hash: 55126...e0b Hva er Grorud palme?
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #42 Skrevet 13. mai 2015 Hva er Grorud palme? http://www.seher.no/sites/seher.no/files/styles/facebook/public/images/as/41/2469941.jpg?itok=gbBcpg0r Anonymous poster hash: f3ee3...07a
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #43 Skrevet 18. mai 2015 Helt utrolig, hjalp å farge håret mørkt! Føler meg mye mer i mengden nå og mennene stirrer ikke så sykt mye lengre. Så jenter, er du plaget av mye oppmerksomhet? Farg håret mørkt! Anonymous poster hash: df720...65c
Blondinka Skrevet 18. mai 2015 #44 Skrevet 18. mai 2015 Helt utrolig, hjalp å farge håret mørkt! Føler meg mye mer i mengden nå og mennene stirrer ikke så sykt mye lengre. Så jenter, er du plaget av mye oppmerksomhet? Farg håret mørkt! Anonymous poster hash: df720...65c Ikke sjans for at jeg endrer noenting ved utseendet mitt for andre enn meg selv (og samboeren). Jeg får massevis av oppmerksomhet fra fremmede menn ute på gaten, i byen, på kafeen på dagtid - hver dag. Men det plager meg ikke noe særlig, derimot blir jeg glad for å få hyggelige komplimenter. For noe tull at du ikke liker det, dette er bare en skrytetråd Det skal riktignok sies at mennene som tar kontakt stort sett er hyggelige og kjekke, unge menn (jeg vet ikke hvem som tar kontakt med deg). Hadde jeg blitt kontaktet av andre, ekle og frekke menn, hadde jeg sannsynligvis ikke likt det. Det er heller ingen som våger å forsøke å sjekke meg opp når jeg er sammen med min samboer, så dette er ikke heller et problem for meg. Jeg er forresten tidlig i tjueårene, så jeg er en god del yngre enn deg.
Puny Skrevet 18. mai 2015 #45 Skrevet 18. mai 2015 Jeg har til dags dato til gode å se en jente som er så pen at jeg ville lagt merke til henne om det ikke var for klær/sminke oppførsel etc. Selv om man er smellvakker så får man ikke masse uønsket oppmerksomhet i Norge hvis man ikke vil. Ikke at jeg er smellvakker eller noe (på ingen måte), men jeg kan også tiltrekke meg oppmerksomhet hvis jeg "kler meg pent" og jeg oppdaget vel ikke hvor usynlig jeg kunne gjøre meg før jeg jobbet på en bolig for utviklingshemmede (en del av dem var litt sånn seksuelt utagerende), da lærte jeg meg virkelig å kle meg usynlig. 0 sminke, t-sjorte som er 2 nummer for stor, baggy bukser, håret alltid opp og bort i en ball. Dette hjalp kanskje litt på de brukerne jeg jobbet med, men du verden så anderledes reaksjonen i det offentlige rom var. Så er det jo en annen diskusjon om det skal være nødvendig å måtte ty til slike tiltak for å få gå i fred på gata...
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #46 Skrevet 18. mai 2015 Ikke sjans for at jeg endrer noenting ved utseendet mitt for andre enn meg selv (og samboeren). Jeg får massevis av oppmerksomhet fra fremmede menn ute på gaten, i byen, på kafeen på dagtid - hver dag. Men det plager meg ikke noe særlig, derimot blir jeg glad for å få hyggelige komplimenter. For noe tull at du ikke liker det, dette er bare en skrytetråd Det skal riktignok sies at mennene som tar kontakt stort sett er hyggelige og kjekke, unge menn (jeg vet ikke hvem som tar kontakt med deg). Hadde jeg blitt kontaktet av andre, ekle og frekke menn, hadde jeg sannsynligvis ikke likt det. Det er heller ingen som våger å forsøke å sjekke meg opp når jeg er sammen med min samboer, så dette er ikke heller et problem for meg. Jeg er forresten tidlig i tjueårene, så jeg er en god del yngre enn deg. Og det gjør ikke du ? Ser jo her at du gjerne skryter av hvor pen du er og at du liker å bli sjekket opp. Ja men det er ikke alle som liker slik oppmerksomhet hele tiden. Jeg blir sjekket opp av både yngre og eldre. Ser yngre ut enn alderen tilsier da, men jeg liker ikke å bli sjekket opp og få så mye oppmerksomhet. Men fikk et råd og det har jeg fulgt nå. KOmmer til å fortsette å være mørkhåret nå Anonymous poster hash: df720...65c
Blondinka Skrevet 18. mai 2015 #47 Skrevet 18. mai 2015 Og det gjør ikke du ? Ser jo her at du gjerne skryter av hvor pen du er og at du liker å bli sjekket opp. Ja men det er ikke alle som liker slik oppmerksomhet hele tiden. Jeg blir sjekket opp av både yngre og eldre. Ser yngre ut enn alderen tilsier da, men jeg liker ikke å bli sjekket opp og få så mye oppmerksomhet. Men fikk et råd og det har jeg fulgt nå. KOmmer til å fortsette å være mørkhåret nå Anonymous poster hash: df720...65c Var det du eller jeg som startet tråden? Og hvor hen skryter jeg av hvor pen jeg er? :D Jeg ønsker bare å fortelle at det er mange, mange flere kvinner som opplever å til stadighet bli sjekket opp, og det er tullprat at du misliker oppmerksomheten
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #48 Skrevet 18. mai 2015 Jeg blir ikke sjekka opp(er mann), men det er utrolig mange som vil prate med meg, finne på ting, osv. Så tror på at enkelte kvinner kan oppleve det som slitsomt å bli sjekket opp hele tiden. En ting er å avvise folk man ikke kjenner, men jeg er ikke flink til å avvise folk jeg kjenner, får dårlig samvittighet, ikke synes jeg det er gøy når folk blir skuffa heller. Jeg får heller ikke noe ut av at jenter kommer bort til meg og prøver å sjekke meg opp. Enten er jeg likegyldig eller så får jeg litt dårlig samvittighet når jeg avslår. Anonymous poster hash: 27ac8...b54 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå