WubWub Skrevet 11. mai 2015 #21 Skrevet 11. mai 2015 (endret) Jeg følte meg plutselig som veldig grå mus nå, siden jeg sjelden blir sjekket opp. Ærlig talt, så trodde jeg ikke "alle" menn turte å sjekke opp sånne skjønnheter som TS. Er det ikke vanligvis de vanlige, mest tilgjengelige jentene som får mest oppmerksomhet? Anonymous poster hash: 47c0d...64e Men veldig mange menn tør det. mange menn mangler også selvinnsikt til å forstå (eller kanskje ikke bryr seg? den som intet våger intet vinner) at de vil få avslag på grått papir når de vier oppmerksomhet til ei rålekker rype. Utifra det jeg har hørt av venninder før så får de som ser kjempe vakre ut oppmerksomhet hvorhen de er og de opplever det som veldig slitsomt når de vet at de hele tiden blir observert og siklet etter. De andre vennindene som kaller seg selv "gjennomsnittelig pen" eller "normalt" pen derimot får ikke noe oppmerksomhet. De lefler med teorien om at det er fordi mannfolka er for pingler til å ta kontakt. Jeg holder en knapt på at den teorien ikke holder vann og at disse jentene har et litt vel optimistisk syn på sitt eget utseendet og i hvilken ende av skalaen de er. For menn kan sette helvete og jord i bevegelse for å få bollet ei rå lekker rype. Det er veldig mange pågående menn, det vet jeg for det har mine pene venninder fortalt meg. De "normalt pene" (som de kaller seg) derimot sitter med en litt annen historie - AV EN GOD GRUNN. Endret 11. mai 2015 av WubWub 1
Gjest minge Skrevet 11. mai 2015 #22 Skrevet 11. mai 2015 Det er nesten litt slitsomt , å hele tiden være til beskuelse på en måte. På¨fest , i hverdagen, på samlinger osv.. blir jeg alltid sjekka opp, til og med de som har dame sier i det skjulte til meg at de ble helt betatt av meg. Jeg ser så ung og vakker ut osv.. Ærlig talt, jeg ser det ikke selv engang, men tydeligvis har jeg noe menn vil ha! Må bare få si at det er faktisk slitsomt! Jeg var feit før og da var det egentlig deilig å¨være en i mengden, kunne gjøre ting uten å bli lagt merke til. Faktisk er det irriterende nå med alle disse beundrere Flere som har det som meg? Man merker blikkene deres på meg så fort jeg kommer inn i rommet. Væremåten min er jo også at jeg er snill, hyggelig, blid og imøtekommende. Kroppen min er jo pen, det har jeg virkelig fått hørt så da må den jo være det. Ofte får jeg lyst til å kle meg i store klær for å skjule meg og se ned i bakken og bare kunne handle klær, gå på butikken eller på fest uten å få så mye oppmerksomhet. Ikke bruker jeg spesielt med sminke heller og jeg er så lei av å være gjenstand for sladder for andre kvinner også. Son skuler på meg og kommer med giftige stikk av og til om vi er på fest. Det er jo ikke min feil at mennene deres henger etter meg for å si det sånn. Mannen min er så vant med at jeg får oppmerksomhet at han ser på det som normalt, Før tok han litt tak i det, men ikke nå. Vil nesten at han skal gjøre det nå også. Bare stå på sitt og si at :hallo det er MIN dame! Men neida, han bare trekker seg litt vekk og lar meg stå for den biten. Jeg sier gang på gang at det er hyggelig at de liker meg, men jeg har kjæreste, men i fylla så gir de iallefall ikke opp. Nesten lei av komplimenter nå. Dagens utblåsning! Anonymous poster hash: df720...65c Life is tough Først og fremst tenker jeg at guttene i vennegjengen din er umodne som sjekker opp deg når de har dame. Men det er jo hyggelig med oppmerksomhet og det høres ikke ut som om de som gir deg disse komplimentene kaster seg over deg og prøver å dra av deg klærne (dvs opptrer ufint), så da må du nesten bare bli flinkere til å ikke lage så veldig mye styr ut av at du er en attraktiv ung kvinne. Ta det som et kompliment og slapp litt mer av Det er bare å si kort og høflig takk, så heller du ikke bensin på bålet iallfall.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #23 Skrevet 11. mai 2015 Du kommer forresten til å savne oppmerksomheten du får nå når du blir eldre. Nyt det mens du kan. Det går bare nedover. Anonymous poster hash: 18487...f0d
Gjest Emera Skrevet 11. mai 2015 #24 Skrevet 11. mai 2015 Du kommer forresten til å savne oppmerksomheten du får nå når du blir eldre. Nyt det mens du kan. Det går bare nedover. Anonymous poster hash: 18487...f0d Hva er "eldre?" Jeg er midt i førtiårene, og det går alt annet enn nedover. Faktisk.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #25 Skrevet 11. mai 2015 begynn med briller. Hjalp veldig for meg. Har null styrke i dem. Så enkle er faktisk mange menn. Tar jeg de av er jeg tilbake der du beskriver. Rare greier. Ellers har jeg prøvd meg på det å gå med giftering. Funker litt det også. Anonymous poster hash: 52533...0c8 Åja, så snodig at briller kan gjøre deg uattraktiv. Men takk for tips ! "Grorud palme" funker for meg. Og adidas bukser med knapper i siden. Ikke en kjeft som ser på meg! Anonymous poster hash: 55126...e0b Noen har bare en utstråling som gjør at en virker veldig tiltalende, og du er en av dem. Slitsomt, men det er jo absolutt bare positivt. Mannen er nok bare stolt,eventuelt så legger han ikke særlig merke til det. Gled deg over det. Kjekt å tenke tilbake på den dag en kanskje ikke er like tiltrekkende, eller gammel.Anonymous poster hash: 61db1...ca7 Er over 40 da... Så rart!! Jeg ligger helt på gjennomsnittet tror jeg, men sjarm og utstråling, veldig utadvendt, men ikke nødvendigvis at menn snur seg etter meg mens jeg går ned Karl Johan. Men at du synes det er slitsomt?! For et luksusproblem! Jeg syns det er fryktelig hyggelig og godt for egoet å få komplimenter og bli sjekket opp herlighet... Ja, men det kan bli slitsomt i lengden Hadde det som TS før jeg sluttet å bleke håret, nå er jeg usynlig. Så et tips er å bli mørkere om du har lyst hår!Anonymous poster hash: ef24c...662 Har faktisk lyst hår... skal jaggu farge meg sort i håret. Takk for tips ! Men veldig mange menn tør det. mange menn mangler også selvinnsikt til å forstå (eller kanskje ikke bryr seg? den som intet våger intet vinner) at de vil få avslag på grått papir når de vier oppmerksomhet til ei rålekker rype. Utifra det jeg har hørt av venninder før så får de som ser kjempe vakre ut oppmerksomhet hvorhen de er og de opplever det som veldig slitsomt når de vet at de hele tiden blir observert og siklet etter. De andre vennindene som kaller seg selv "gjennomsnittelig pen" eller "normalt" pen derimot får ikke noe oppmerksomhet. De lefler med teorien om at det er fordi mannfolka er for pingler til å ta kontakt. Jeg holder en knapt på at den teorien ikke holder vann og at disse jentene har et litt vel optimistisk syn på sitt eget utseendet og i hvilken ende av skalaen de er. For menn kan sette helvete og jord i bevegelse for å få bollet ei rå lekker rype. Det er veldig mange pågående menn, det vet jeg for det har mine pene venninder fortalt meg. De "normalt pene" (som de kaller seg) derimot sitter med en litt annen historie - AV EN GOD GRUNN. Takk for oppklaringa Life is tough Først og fremst tenker jeg at guttene i vennegjengen din er umodne som sjekker opp deg når de har dame. Men det er jo hyggelig med oppmerksomhet og det høres ikke ut som om de som gir deg disse komplimentene kaster seg over deg og prøver å dra av deg klærne (dvs opptrer ufint), så da må du nesten bare bli flinkere til å ikke lage så veldig mye styr ut av at du er en attraktiv ung kvinne. Ta det som et kompliment og slapp litt mer av Det er bare å si kort og høflig takk, så heller du ikke bensin på bålet iallfall. Det er ikke kompiser, men random menn ute som til og med kan være sammen med dama si ute! Du kommer forresten til å savne oppmerksomheten du får nå når du blir eldre. Nyt det mens du kan. Det går bare nedover. Anonymous poster hash: 18487...f0d Jeg er ganske gammel allerede, men ser en god del år yngre ut enn jeg er.. tror jeg da Hva er "eldre?" Jeg er midt i førtiårene, og det går alt annet enn nedover. Faktisk. Samme her Anonymous poster hash: df720...65c
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #26 Skrevet 11. mai 2015 Da tror jeg egentlig at du bare ser det du vil se. Det er forskjell på å være hyggelig, og det å sjekke noen opp. Ikke ha så inviterende kroppspråk også. Det enkleste er å unngå øyekontakt. Vær en bitch så ser du lite til folk som vil sjekke deg opp. Lykke til med dette forferdelige problemet du har. Det må være vanskelig å være deg. Anonymous poster hash: 18487...f0d
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #27 Skrevet 12. mai 2015 Da tror jeg egentlig at du bare ser det du vil se. Det er forskjell på å være hyggelig, og det å sjekke noen opp. Ikke ha så inviterende kroppspråk også. Det enkleste er å unngå øyekontakt. Vær en bitch så ser du lite til folk som vil sjekke deg opp. Lykke til med dette forferdelige problemet du har. Det må være vanskelig å være deg.Anonymous poster hash: 18487...f0d Må si meg enig i denne.Først-tviler ikke på at TS er flott! Men min temmelig gode erfaring er unngå øyekontakt, avslørende/billige stil ( ja, ser det ut som om jeg tigger om oppmerksomhet så klart menn tror jeg er enkelt bytte). Jeg har bra med former men kler meg ned, ikke trange bukser, utringningen osv. Jeg har ingen interesse av fashion/klær så dette er ikke noe offer for meg-. Mye ligger i kroppsspråk+ DU trenger ikke svare på spørsmål når folk tar kontakt!. Jeg gjorde det alltid før og var helt gjennomsvett når jeg kom hjem etter kun en simpel liten tur i butikken. Høflig men arrogant faktisk funker. Har ALLTID headset på og solbriller ved minste solglimt:)Anonymous poster hash: af787...04a
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #29 Skrevet 12. mai 2015 Jeg syes det er litt teit å lage en tråd om dette, men skal jeg være ærlig så opplever jeg faktisk akkurat som deg :-) Jeg kan ikke se et sted før jeg får øyekontakt med noen, men det er nok ikke bare pga utseendet. Noen folk har bare en sjarm som gjør sånn blir tiltrukket. Anonymous poster hash: ea24f...e1e
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #30 Skrevet 12. mai 2015 Jeg syes det er litt teit å lage en tråd om dette, men skal jeg være ærlig så opplever jeg faktisk akkurat som deg :-) Jeg kan ikke se et sted før jeg får øyekontakt med noen, men det er nok ikke bare pga utseendet. Noen folk har bare en sjarm som gjør sånn blir tiltrukket.Anonymous poster hash: ea24f...e1e Ja var kanskje litt teit å lage en tråd om det, hadde bare vært ute i helga og opplevd det igjen, slitsomt. Skal forsøke å kle meg ned og være mindre imøtekommende og høflig. Takk for tips alle som har svart i tråden Anonymous poster hash: df720...65c
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #31 Skrevet 12. mai 2015 Ja var kanskje litt teit å lage en tråd om det, hadde bare vært ute i helga og opplevd det igjen, slitsomt. Skal forsøke å kle meg ned og være mindre imøtekommende og høflig. Takk for tips alle som har svart i tråden Anonymous poster hash: df720...65c Lykke til TS-. Skjønner at mange syns det virker som et ekstremt luksusproblem, men om du gjennomfører mindre imøtekommende respons vil du, som meg, få mere fred og ro til å være deg selv!Anonymous poster hash: af787...04a
skruf Skrevet 12. mai 2015 #32 Skrevet 12. mai 2015 Jeg skjønner litt hva Ts mener. Får mye oppmerksomhet selv fra menn, selv om jeg gjør null utav meg. Bruker sjelden sminke, går som oftest med jeans og en topp/bluse evt skjørt til rett under knærne og en enkel topp/bluse til. Aldri utfordrende kledd med kløft og høye splitter eller miniskjørt. Og som oftest flate sko på beina. Dette har pågått fra jeg var ca 14 og pågår fortsatt selv om jeg nå er i 30-årene. Har vært gift de siste 12 årene, så går i tillegg med giftering. Har, for å ta noen eksempler, opplevd å få blomster levert på døra og på jobb med ukjent avsender. Fått et brev engang da jeg tok fly fra en totalt ukjent mann som satt noen rader bak meg (ikke noe ekkelt brev, han skrev bare at han hadde kontakter i mange land, og om jeg noen ganger trengte hjelp, et sted å bo osv så kunne jeg kontakte han, og mye positive ord om meg. Aner ikke hvem han var). En cabinansatt rev av navnelappen min på håndbagasjen da han skulle ta ned vesken min uten at jeg merket det, og fikk melding fra han noen dager senere (som jeg avslo).. Og generelt blir jeg invitert med på dates, middager, kafe, kunstutsillinger osv.. Jeg har også opplevd flere ganger å bli oppgradert til buisnes-klasse på fly uten å be om det. Det merkelige er at jeg er ikke en flørtende person, jeg er faktisk ganske introvert av meg og lite sosial, er sjeldent ut på byen og setter familielivet høyt. Men jeg er smilende, hjelpsom og en person som folk lett betror seg til. Jeg går ikke rundt å flørter med noen på et fly f.eks. Og som sagt, nøytrale klær og lite/sjelden sminke. Mulig jeg har et tillitsvekkende ytre og utstråling eller noe. Vurderte å ta denne under anonym, men shit au... får sikkert noen negative kommentarer nå, men det får så bare være.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #33 Skrevet 12. mai 2015 TS - om du er midt i førtiårene og blir sjekket opp hvorhen du går, så må jeg si jeg lurer på hvilke steder du ferdes. Bor du på bygda eller i utkantnorge? Kler du deg mer utfordrende enn den jevne førtiåring?Anonymous poster hash: 41b45...be8 1
Gjest 2JZ Skrevet 12. mai 2015 #34 Skrevet 12. mai 2015 Jeg blir aldri sjekket opp, selv om jeg har fått høre at jeg er pen. Kanskje fordi jeg ser sur ut, eller så er jeg bare stygg. Høres unormalt ut å bli sjekket opp over alt. På byen er det jo normalt, men det er jo et annet kapittel.
Bestevenninna di Skrevet 12. mai 2015 #35 Skrevet 12. mai 2015 Uten å gå for dypt inni det tror jeg du har havnet i den koselig og imøtekommende fella. Di som har vært pen hele livet har lært at når man er ute på byen så ser man ikke på folk og smiler. Di er ikke hovene, di bare virker sånn for å ikke tiltrekke seg oppmerksomhet fra motsatt kjønn. Det finnes dog ingen "regler" uten unntak, så jeg ikke blir angripet av hylekoret her. Jeg har alltid vært godt oppdratt i å være bli og imøtekommende og fant dette ut da jeg gikk fra å være den stygge anungen til svane. Faktisk fryktelig slitsomt i lengden. Jeg fant ut at det ikke var utseende men imøtekommenhet som var triggeren, da di følte di hadde sjangs. Du høres ut som ett klassisk tilfelle av det samme!
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #36 Skrevet 12. mai 2015 TS - om du er midt i førtiårene og blir sjekket opp hvorhen du går, så må jeg si jeg lurer på hvilke steder du ferdes. Bor du på bygda eller i utkantnorge? Kler du deg mer utfordrende enn den jevne førtiåring?Anonymous poster hash: 41b45...be8 Nei jeg går helt nøytralt, vanlig kledd. Ikke høye hæler heller. Men jeg kan gå i kjole eller skjørt og topp på sommerene. Uten å gå for dypt inni det tror jeg du har havnet i den koselig og imøtekommende fella. Di som har vært pen hele livet har lært at når man er ute på byen så ser man ikke på folk og smiler. Di er ikke hovene, di bare virker sånn for å ikke tiltrekke seg oppmerksomhet fra motsatt kjønn. Det finnes dog ingen "regler" uten unntak, så jeg ikke blir angripet av hylekoret her. Jeg har alltid vært godt oppdratt i å være bli og imøtekommende og fant dette ut da jeg gikk fra å være den stygge anungen til svane. Faktisk fryktelig slitsomt i lengden. Jeg fant ut at det ikke var utseende men imøtekommenhet som var triggeren, da di følte di hadde sjangs. Du høres ut som ett klassisk tilfelle av det samme! Ja jeg har alltid vært hyggelig, hjelpsom og blid, er sosial av meg og liker folk. tror det kan være det også. Skal forsøke å være mindre hyggelig, om man kan si det på den måten. Har hele livet hatt sjans på menn og gutter, så dette er ikke noe som bare plutselig har kommet. Men synes nesten det er blitt verre nå når jeg er over 40. Tro det eller ei, både yngre og eldre menn går amok! Anonymous poster hash: df720...65c
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #37 Skrevet 12. mai 2015 Jeg skjønner litt hva Ts mener. Får mye oppmerksomhet selv fra menn, selv om jeg gjør null utav meg. Bruker sjelden sminke, går som oftest med jeans og en topp/bluse evt skjørt til rett under knærne og en enkel topp/bluse til. Aldri utfordrende kledd med kløft og høye splitter eller miniskjørt. Og som oftest flate sko på beina. Dette har pågått fra jeg var ca 14 og pågår fortsatt selv om jeg nå er i 30-årene. Har vært gift de siste 12 årene, så går i tillegg med giftering. Har, for å ta noen eksempler, opplevd å få blomster levert på døra og på jobb med ukjent avsender. Fått et brev engang da jeg tok fly fra en totalt ukjent mann som satt noen rader bak meg (ikke noe ekkelt brev, han skrev bare at han hadde kontakter i mange land, og om jeg noen ganger trengte hjelp, et sted å bo osv så kunne jeg kontakte han, og mye positive ord om meg. Aner ikke hvem han var). En cabinansatt rev av navnelappen min på håndbagasjen da han skulle ta ned vesken min uten at jeg merket det, og fikk melding fra han noen dager senere (som jeg avslo).. Og generelt blir jeg invitert med på dates, middager, kafe, kunstutsillinger osv.. Jeg har også opplevd flere ganger å bli oppgradert til buisnes-klasse på fly uten å be om det. Det merkelige er at jeg er ikke en flørtende person, jeg er faktisk ganske introvert av meg og lite sosial, er sjeldent ut på byen og setter familielivet høyt. Men jeg er smilende, hjelpsom og en person som folk lett betror seg til. Jeg går ikke rundt å flørter med noen på et fly f.eks. Og som sagt, nøytrale klær og lite/sjelden sminke. Mulig jeg har et tillitsvekkende ytre og utstråling eller noe. Vurderte å ta denne under anonym, men shit au... får sikkert noen negative kommentarer nå, men det får så bare være. Som å lese om meg! Godt vi er flere Anonymous poster hash: df720...65c
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #38 Skrevet 12. mai 2015 Som å lese om meg! Godt vi er flere Anonymous poster hash: df720...65c Bare at jeg er ikke introvert, men ekstrovert er vel et bedre begrep på meg Anonymous poster hash: df720...65c
Gjest Angry Man Skrevet 12. mai 2015 #39 Skrevet 12. mai 2015 Egentlig veier TS 125 kilo, går på NAV og bor i en kommunal leilighet. Men alle har lov til å drømme!
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #40 Skrevet 12. mai 2015 Egentlig veier TS 125 kilo, går på NAV og bor i en kommunal leilighet. Men alle har lov til å drømme! ^Hilsen mann på 125 kilo som går på nav og bor i kommunal leilighet som aldri kan assosiere seg med hvordan det er å være en vakker kvinne. PS: Å gå på nav eller bo i kommunal leilighet betyr forsåvidt ikke at man er stygg, ei heller overvekt. Anonymous poster hash: 3706d...ed0 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå