Gå til innhold

Chania, kreta

Gjest Revenka

Anbefalte innlegg

Gjest Revenka

Skal til Chania om 2 uker. Har hørt om en nydelig strand som kalles for blue lagoon eller noe slikt. Noen som vet om hvilken det er? hva annet kan man oppleve i chania? Er mest interessert i fine strender, shopping og uteliv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gamlebyen i Chania er skikkelig idyllisk. Masse koselige restauranter og små butikker, med annet utvalg av varer enn de "standard turist-tingene" du finner langs havnen.

Ellers vil jeg fraråde deg å spise på de restaurantene som ligger langs havnen. Skikkelige turistfeller med skyhøye priser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Da jeg skrev uteliv litt lenger opp her så mente jeg vel gode tavernaer og koselige barer.. er ikke partyløve altså. Gleder oss veldig til å reise da. Har vært i hellas flere ganger før, og dette er vår 3. gang på Kreta, men første ved Chaniakysten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

var selv her for et par år tilbake, men kommer ikke til å dra tilbake til dette stedet, det var fint og slikt, og veldig varmt, men det er noe med menneskene der som ikke faltmeg helt i smak, dessuten er de utrolig utrolig innpåslitne, spessielt inne i chania, langs med vannet... men du burde kjøre slike byturer da får du mye informasjon, det som er leit å se er alle de tynne magre løshundene som løper rundt i byen og prøver å fange litt mat...

men hver sin smak;) god tur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Skal til Chania om 2 uker. Har hørt om en nydelig strand som kalles for blue lagoon eller noe slikt. Noen som vet om hvilken det er? hva annet kan man oppleve i chania? Er mest interessert i fine strender' date=' shopping og uteliv.[/quote']

Var på kreta for noen år side. Var i en liten landsby utenfor chania, likte meg veldig godt! den flotte stranda ligger utenfor chania, og blir kalla elafonissi stranda. kretas svar på maldivene. der er det kjempeflott. absolutt verdt å få med seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...