Gjest Revenka Skrevet 27. august 2004 #1 Del Skrevet 27. august 2004 Skal til Chania om 2 uker. Har hørt om en nydelig strand som kalles for blue lagoon eller noe slikt. Noen som vet om hvilken det er? hva annet kan man oppleve i chania? Er mest interessert i fine strender, shopping og uteliv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. august 2004 #2 Del Skrevet 27. august 2004 flott plass som passer til fam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kate Skrevet 28. august 2004 #3 Del Skrevet 28. august 2004 Gamlebyen i Chania er skikkelig idyllisk. Masse koselige restauranter og små butikker, med annet utvalg av varer enn de "standard turist-tingene" du finner langs havnen. Ellers vil jeg fraråde deg å spise på de restaurantene som ligger langs havnen. Skikkelige turistfeller med skyhøye priser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 28. august 2004 #4 Del Skrevet 28. august 2004 Da jeg skrev uteliv litt lenger opp her så mente jeg vel gode tavernaer og koselige barer.. er ikke partyløve altså. Gleder oss veldig til å reise da. Har vært i hellas flere ganger før, og dette er vår 3. gang på Kreta, men første ved Chaniakysten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. august 2004 #5 Del Skrevet 29. august 2004 var selv her for et par år tilbake, men kommer ikke til å dra tilbake til dette stedet, det var fint og slikt, og veldig varmt, men det er noe med menneskene der som ikke faltmeg helt i smak, dessuten er de utrolig utrolig innpåslitne, spessielt inne i chania, langs med vannet... men du burde kjøre slike byturer da får du mye informasjon, det som er leit å se er alle de tynne magre løshundene som løper rundt i byen og prøver å fange litt mat... men hver sin smak;) god tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. september 2004 #6 Del Skrevet 1. september 2004 Skal til Chania om 2 uker. Har hørt om en nydelig strand som kalles for blue lagoon eller noe slikt. Noen som vet om hvilken det er? hva annet kan man oppleve i chania? Er mest interessert i fine strender' date=' shopping og uteliv.[/quote'] Var på kreta for noen år side. Var i en liten landsby utenfor chania, likte meg veldig godt! den flotte stranda ligger utenfor chania, og blir kalla elafonissi stranda. kretas svar på maldivene. der er det kjempeflott. absolutt verdt å få med seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå