AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #21 Skrevet 11. mai 2015 Med mindre det klør og du har mistanke om soppinfeksjon ser jeg ikke helt hvorfor du skal gjøre dette. Er utfloden for øvrig luktfri? Mye utflod med en fiskeaktig lukt kan være et tegn på bakteriell vaginose. Dette er veldig normalt og kan behandles med blant annet stikkpiller. Anonymous poster hash: e72a8...98a Veldig vanlig* mente jeg vel egentlig, hehe.. Anonymous poster hash: e72a8...98a
Gjest Sukkerbit Skrevet 11. mai 2015 #22 Skrevet 11. mai 2015 Samme her. Det er helt normalt. Jeg synes også truseinnlegg gjør det verre, men jeg har det på noen ganger. Jeg går gjerne med hipstere i stedet for g-strenger. Jeg synes det hjelper å ha litt bredere stoff der nede. Det hjelper også litt å ikke ha på så stramme underdeler (eks bukser). Jeg går som regel i skjørt eller kjoler med strømpebukse. Herre min hatt. Dette er jo helt normalt i puberteten. Det er også helt normalt med tanke på at hun nettopp har begynt på P-piller. Luktfri, blank eller hvit utflod er helt normalt, selv i store mengder. Det er når den begynner å lukte, forandre farge eller det begynner å klø man skal være obs. Anonymous poster hash: e72a8...98a Man skal også være obs når den forandrer mengde! Jeg kan ikke vite om TS er i puberteten eller ikke (kan være jeg har oversett at hun har skrevet dette)
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #23 Skrevet 11. mai 2015 Man skal også være obs når den forandrer mengde! Jeg kan ikke vite om TS er i puberteten eller ikke (kan være jeg har oversett at hun har skrevet dette) Hun har skrevet at hun nettopp har begynt med P-piller. Anonymous poster hash: e72a8...98a 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #24 Skrevet 11. mai 2015 Jeg får masse slimete utflod i tiden rundt eggløsning. Kan vare i 4-5 dager. Er ditt konstant ville jeg tatt en tur til legen. Kanskje du har en infeksjon. Anonymous poster hash: d9929...4f9
Gjest Caress Skrevet 11. mai 2015 #25 Skrevet 11. mai 2015 TS, kjære vene, dersom du er bekymret eller opplever dette som sjenerende, GÅR DU TIL LEGEN. Hva er det å lure på? Anonymous poster hash: 884de...a04 Jeg er ikke bekymret, det er ikke noe som tyder på at noe er galt, jeg synes bare det er jævla plagsomt og skulle gjerne fått noen tips til hvordan å få det til å roe seg.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #26 Skrevet 11. mai 2015 Jeg får masse slimete utflod i tiden rundt eggløsning. Kan vare i 4-5 dager. Er ditt konstant ville jeg tatt en tur til legen. Kanskje du har en infeksjon. Anonymous poster hash: d9929...4f9 Hvorfor? Dette er jo helt normalt det og. Anonymous poster hash: e72a8...98a 1
Timza Skrevet 11. mai 2015 #27 Skrevet 11. mai 2015 .... Tror jeg prøver å sprøyte yogurt i fitta, jeg, samt å lufte ut enda mer der nede, det pleier å gjøre susen ^^ Men ja, takk for at dere har svart :D Ting man lærer om her inne..
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #28 Skrevet 11. mai 2015 Ting man lærer om her inne.. det er faktisk for å forhindre sopp. Det hjelper pga bakteriefloraen så da lærte du det! Anonymous poster hash: 9f21b...d85
Timza Skrevet 11. mai 2015 #29 Skrevet 11. mai 2015 det er faktisk for å forhindre sopp. Det hjelper pga bakteriefloraen så da lærte du det! Anonymous poster hash: 9f21b...d85 Ja den informasjonen kan jo brukes den. ^^
Gjest Caress Skrevet 11. mai 2015 #30 Skrevet 11. mai 2015 Ting man lærer om her inne.. Hihi, så om du noen gang slikker fitte og den har en eim av yogurt, så vet du hvorfor! :D
Timza Skrevet 11. mai 2015 #31 Skrevet 11. mai 2015 Hihi, så om du noen gang slikker fitte og den har en eim av yogurt, så vet du hvorfor! :D Får heller vedlikeholde underlivsfloraen til dama ved å ta med en yoghurt inn for "play time". ^^
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #32 Skrevet 11. mai 2015 Kan det være bivirkning av p-pillen? Man reagerer ulikt på dem. Om det lukter fisk, er det bakteriell vaginose. Da må man ha antibiotika, og gjerne Multigyn etter det.Anonymous poster hash: e6bd6...cb4 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #33 Skrevet 11. mai 2015 Hvorfor? Dette er jo helt normalt det og. Anonymous poster hash: e72a8...98a Ikke hvis det nylig har oppstått. Da er det lurt å få det sjekket opp i. Anonymous poster hash: d9929...4f9 1
Gjest Sukkerbit Skrevet 11. mai 2015 #34 Skrevet 11. mai 2015 Hun har skrevet at hun nettopp har begynt med P-piller. Anonymous poster hash: e72a8...98a Det trenger ikke bety så veldig mye. Det kan fortsatt være en grunn og det er lurt å finne ut av det. Har hatt soppinfeksjon selv uten at det lukta noe i det hele tatt eller klødde (og det ble påvist sopp hos legen altså med test) så vet at det går fint an
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #35 Skrevet 11. mai 2015 Skjnner at du syns det er irriterende men det er helt normalt med utflod i forskjellige mengder og ingenting å gjøre med det. Det er litt som ørevoks, en naturlig prosess i kroppen hvor noen har mere noen har mindre. Med mindre den er grøt aktig og klumpete er det ingenting å gå til legen for eller noen kremer for å stoppe det. Anonymous poster hash: ff9fa...9e1
Gjest Caress Skrevet 12. mai 2015 #36 Skrevet 12. mai 2015 Hvis det er pga p-pillen, går det over av seg selv etterhvert eller bør jeg prøve et annet merke?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå