Gjest Caress Skrevet 10. mai 2015 #1 Skrevet 10. mai 2015 Nekter å bruke truseinnlegg da det bare gjør det verre, men har ikke alltid mulighet til å bytte truse ti ganger om dagen heller... Er bare hvitt eller blankt slim, ikke noe cottage cheese eller andre uhumske greier, men det er så mye at det er plagsomt likevel. Noen tips?
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #2 Skrevet 10. mai 2015 Har du endret noe den siste tiden? P-piller? Kosthold? Trening? Stress? Anonymous poster hash: 2f434...d31
Gjest Sukkerbit Skrevet 10. mai 2015 #3 Skrevet 10. mai 2015 (endret) Har det vært sånn hele livet ditt? Hvis ikke bør du ta deg en tur til legen og sjekke for soppinfeksjon, klamydia o.l Edit: med hele livet mener jeg selvsagt med siden du fikk utflod Endret 10. mai 2015 av Sukkerbit
Gjest Caress Skrevet 10. mai 2015 #4 Skrevet 10. mai 2015 Har det vært sånn hele livet ditt? Hvis ikke bør du ta deg en tur til legen og sjekke for soppinfeksjon, klamydia o.l Edit: med hele livet mener jeg selvsagt med siden du fikk utflod Har hatt litt utflod siden jeg kom i puberteten, men ikke så mye. Var en del da jeg brukte truseinnlegg ofte, men så roa det seg når jeg sluttet. Sjekket meg for klamydia rett etter jeg ble monogam så har nok ikke det.. Sopp tror jeg heller ikke det er, klør ikke eller noe. Har du endret noe den siste tiden? P-piller? Kosthold? Trening? Stress? Anonymous poster hash: 2f434...d31 Har gått på p-piller i fire mnd nå, ellers er det meste som før.
Shai Skrevet 10. mai 2015 #5 Skrevet 10. mai 2015 Har det selv ganske mye, hatt det helt siden jeg kom i puberteten. Har ingen kjønnssykdommer eller noe, så jeg har bare slått meg til ro med at det er sånn jeg er. Kan godt være sånn for deg også!
Gjest Caress Skrevet 10. mai 2015 #6 Skrevet 10. mai 2015 Har det selv ganske mye, hatt det helt siden jeg kom i puberteten. Har ingen kjønnssykdommer eller noe, så jeg har bare slått meg til ro med at det er sånn jeg er. Kan godt være sånn for deg også! Hva gjør du med det, da? Min erfaring er at truseinnlegg bare gjør det verre, men det er jo ikke alltid man har mulighet til å bytte truse hver gang det trengs..
Gjest Sukkerbit Skrevet 10. mai 2015 #7 Skrevet 10. mai 2015 Har hatt litt utflod siden jeg kom i puberteten, men ikke så mye. Var en del da jeg brukte truseinnlegg ofte, men så roa det seg når jeg sluttet. Sjekket meg for klamydia rett etter jeg ble monogam så har nok ikke det.. Sopp tror jeg heller ikke det er, klør ikke eller noe. Har gått på p-piller i fire mnd nå, ellers er det meste som før. Du kan ha sopp uten at det klør. Men gå en tur til legen og så finner du ut hva som er i veien. Når utflod forandrer seg i mengde, konsistens, farge eller lukt så er det et tegn på at ikke alt er som det skal
Shai Skrevet 10. mai 2015 #8 Skrevet 10. mai 2015 Hva gjør du med det, da? Min erfaring er at truseinnlegg bare gjør det verre, men det er jo ikke alltid man har mulighet til å bytte truse hver gang det trengs.. Ja, truseinnlegg fungerer dårlig for meg óg. Enten har jeg meg en truse i vesken, eller så bare håper jeg på at det går greit. Det gjør det som regel
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #9 Skrevet 10. mai 2015 Det er dessverre sånn kvinnekroppen er. Mye eller lite, utflod er helt vanlig :-) Anonymous poster hash: 50504...32b 1
fruBeist Skrevet 10. mai 2015 #10 Skrevet 10. mai 2015 Hva med å prøve truseinnlegg i stoff? Altså gjenbrukbare som du vasker i vaskemaskina. Vil tro at det ikke blir like klamt som med engangs. http://www.eddabedda.com/til-mor/intimhygiene/ecofit-truseinnlegg 1
Gjest Sukkerbit Skrevet 10. mai 2015 #11 Skrevet 10. mai 2015 Det er dessverre sånn kvinnekroppen er. Mye eller lite, utflod er helt vanlig :-) Anonymous poster hash: 50504...32b Det er ikke vanlig at utfloden forandrer seg. Når TS ikke har hatt så mye utflod tidligere må hun sjekke om alt er som det skal!
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #12 Skrevet 10. mai 2015 Har hatt litt utflod siden jeg kom i puberteten, men ikke så mye. Var en del da jeg brukte truseinnlegg ofte, men så roa det seg når jeg sluttet. Sjekket meg for klamydia rett etter jeg ble monogam så har nok ikke det.. Sopp tror jeg heller ikke det er, klør ikke eller noe. Har gått på p-piller i fire mnd nå, ellers er det meste som før. Da er det nok p-pillene som spiller inn. Det kan ta noen uker/mnd før du merker noe, og plutselig kommer utfloden. Hormonene endrer slimhinnene i livmoren Anonymous poster hash: 2f434...d31 1
Gjest Caress Skrevet 10. mai 2015 #13 Skrevet 10. mai 2015 Takker for svar! ^^ Tviler på at det er noe som er veldig galt, det er nok p-pillene eller en naturlig variasjon da det ikke er sånn ekstremt mye mer, det pleier å variere litt etter hvor i syklusen jeg er, men det er bare så sinnsykt irriterende å bli våt i trusa i tide og utide, så jeg trenger egentlig mest råd til hvordan å få bukt med det. Tror jeg prøver å sprøyte yogurt i fitta, jeg, samt å lufte ut enda mer der nede, det pleier å gjøre susen ^^ Men ja, takk for at dere har svart :D
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #14 Skrevet 10. mai 2015 Hvor mye definerer du som "mye" da? Sånn at du blir våt helt igjennom buksa? Eller sånn at trusa får flekker? De aller fleste får utflodsflekker i trusa ila. dagen, og kan føle det ganske/litt bløtt under eggløsning. Anonymous poster hash: ff9fa...9e1 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #15 Skrevet 10. mai 2015 Har hatt det samme problemet siden jeg kom i puberteten.. Bruker truseinnlegg (dette gjør det ikke værre), og sover naken for å "lufte"... Noen har bare mer utflod enn andre, uheldigvis Anonymous poster hash: 783d6...445
Gjest Caress Skrevet 10. mai 2015 #16 Skrevet 10. mai 2015 Hvor mye definerer du som "mye" da? Sånn at du blir våt helt igjennom buksa? Eller sånn at trusa får flekker? De aller fleste får utflodsflekker i trusa ila. dagen, og kan føle det ganske/litt bløtt under eggløsning. Anonymous poster hash: ff9fa...9e1 Ikke våt gjennom buksa, nei, men er ofte at det er en skikkelig klæsj med vått slim i trusa. Har vanligvis litt, da bare små flekker, og det bryr jeg meg ikke særlig om, men det er ekkelt å gå rundt med våt truse.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #17 Skrevet 11. mai 2015 Har det selv ganske mye, hatt det helt siden jeg kom i puberteten. Har ingen kjønnssykdommer eller noe, så jeg har bare slått meg til ro med at det er sånn jeg er. Kan godt være sånn for deg også! Samme her. Det er helt normalt. Hva gjør du med det, da? Min erfaring er at truseinnlegg bare gjør det verre, men det er jo ikke alltid man har mulighet til å bytte truse hver gang det trengs.. Jeg synes også truseinnlegg gjør det verre, men jeg har det på noen ganger. Jeg går gjerne med hipstere i stedet for g-strenger. Jeg synes det hjelper å ha litt bredere stoff der nede. Det hjelper også litt å ikke ha på så stramme underdeler (eks bukser). Jeg går som regel i skjørt eller kjoler med strømpebukse. Det er ikke vanlig at utfloden forandrer seg. Når TS ikke har hatt så mye utflod tidligere må hun sjekke om alt er som det skal! Herre min hatt. Dette er jo helt normalt i puberteten. Det er også helt normalt med tanke på at hun nettopp har begynt på P-piller. Luktfri, blank eller hvit utflod er helt normalt, selv i store mengder. Det er når den begynner å lukte, forandre farge eller det begynner å klø man skal være obs. Anonymous poster hash: e72a8...98a
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #18 Skrevet 11. mai 2015 Ikke våt gjennom buksa, nei, men er ofte at det er en skikkelig klæsj med vått slim i trusa. Har vanligvis litt, da bare små flekker, og det bryr jeg meg ikke særlig om, men det er ekkelt å gå rundt med våt truse. Takker for svar! ^^ Tviler på at det er noe som er veldig galt, det er nok p-pillene eller en naturlig variasjon da det ikke er sånn ekstremt mye mer, det pleier å variere litt etter hvor i syklusen jeg er, men det er bare så sinnsykt irriterende å bli våt i trusa i tide og utide, så jeg trenger egentlig mest råd til hvordan å få bukt med det. Tror jeg prøver å sprøyte yogurt i fitta, jeg, samt å lufte ut enda mer der nede, det pleier å gjøre susen ^^ Men ja, takk for at dere har svart :D Med mindre det klør og du har mistanke om soppinfeksjon ser jeg ikke helt hvorfor du skal gjøre dette. Er utfloden for øvrig luktfri? Mye utflod med en fiskeaktig lukt kan være et tegn på bakteriell vaginose. Dette er veldig normalt og kan behandles med blant annet stikkpiller. Anonymous poster hash: e72a8...98a 1
Gjest Caress Skrevet 11. mai 2015 #19 Skrevet 11. mai 2015 Med mindre det klør og du har mistanke om soppinfeksjon ser jeg ikke helt hvorfor du skal gjøre dette. Er utfloden for øvrig luktfri? Mye utflod med en fiskeaktig lukt kan være et tegn på bakteriell vaginose. Dette er veldig normalt og kan behandles med blant annet stikkpiller. Anonymous poster hash: e72a8...98a Klødde litt for noen uker siden men har ikke merket særlig til det nå, synes jeg har merket litt stram lukt også men det kan være fordi det hadde vært der en stund (æsj..) Har liksom ikke penger til lege med mindre det er noe akutt, så vil prøve ut litt kjerringråd først
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #20 Skrevet 11. mai 2015 TS, kjære vene, dersom du er bekymret eller opplever dette som sjenerende, GÅR DU TIL LEGEN. Hva er det å lure på? Anonymous poster hash: 884de...a04 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå