Gå til innhold

Sex med en eks?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du skal få et perspektiv over hvordan det blir for eksen din? Han jeg holder på med nå, hadde for en stund siden jevnlig sex med eksen sin. Han gjorde det slutt med henne fordi han ikke elsket henne mer, men hun ble utrolig lei seg pga. bruddet. Likevel foreslo hun at de kunne ha sex sammen, og det hadde de. Men han klarte det ikke lenger etter et par måneder, for hun tryglet han om å bli sammen igjen, ble veldig lei seg hver gang og prøvde seg på å ha noe mer. Det endte opp med at hun prøvde å ta selvmord, og der tok det slutt.

Anonymous poster hash: 939b4...fe5
Videoannonse
Annonse
Gjest Mythic
Skrevet

Jeg vet jeg gjør det veldig vanskelig for dere akkurat nå å "hjelpe" meg. xD

Nei, kjære deg, du gjør det kun vanskelig for deg selv. Du ber om hjertesorg ved å fortsette å ha sex med han. Hvorfor i all verden skulle han ønske å bli sammen med deg igjen når han kan ha sex med deg uten forpliktelser? Han har sagt klart og tydelig at det bare er sex fra hans side, samtidig som han vet at du vil ha han tilbake. Det er utrolig dårlig gjort av han, og du er naiv som håper på noe mer.

Skrevet

Kanskje du skal få et perspektiv over hvordan det blir for eksen din? Han jeg holder på med nå, hadde for en stund siden jevnlig sex med eksen sin. Han gjorde det slutt med henne fordi han ikke elsket henne mer, men hun ble utrolig lei seg pga. bruddet. Likevel foreslo hun at de kunne ha sex sammen, og det hadde de. Men han klarte det ikke lenger etter et par måneder, for hun tryglet han om å bli sammen igjen, ble veldig lei seg hver gang og prøvde seg på å ha noe mer. Det endte opp med at hun prøvde å ta selvmord, og der tok det slutt.

Anonymous poster hash: 939b4...fe5

Okei, kanskje det er en god ide å revurdere dette ><

Det beste jeg kan gjøre er faktisk bare å snakke med han og be han ikke gi inn, fordi han vil ikke gjøre dette hvis det "sårer" meg. Så han er ikke en drittsekk. Han er faktisk veldig snill, Som gjør ting bare dobbelt så ille !

Nei, kjære deg, du gjør det kun vanskelig for deg selv. Du ber om hjertesorg ved å fortsette å ha sex med han. Hvorfor i all verden skulle han ønske å bli sammen med deg igjen når han kan ha sex med deg uten forpliktelser? Han har sagt klart og tydelig at det bare er sex fra hans side, samtidig som han vet at du vil ha han tilbake. Det er utrolig dårlig gjort av han, og du er naiv som håper på noe mer.

Joa, men han gjør det ikke hvis jeg ikke takler det.

AnonymBruker
Skrevet

Beklager å måtte si det, men jeg syns du utviser veldig mye svakhet i denne situasjonen. Jeg tror du innerst inne vet at det er over, og du tviholder på noe som allerede er ødelagt. Du legger åpenbart langt mer i dette enn han gjør, og hvis du ikke trekker deg helt ut av det nå så kommer du bare til å bli enda mer såret senere. Det beste er å kutte all kontakt så langt det lar seg gjøre, for all den tid du fortsetter å ligge med ham vil du ha håp om at det kan bli noe mer.

Anonymous poster hash: d9e31...a16
Skrevet

Hmm. Jeg vet dere har rett. Og jeg vet jeg utviser meg veldig svak i denne situasjonen. Men jeg trudde virkelig jeg hadde funnet mannen min. Og jeg er redd for ensomhet. For hvis ikke han kan elske meg føler jeg litt sånn hvem andre skal.

Han forteller meg også at jeg har fått opp selvtilliten hans veldig mye enn det den var. og han ser for seg at det fins flere der ute for han.

Okei, når jeg skrev det så ser jeg selv at det er ferdig.

og jeg burde bryte all kontakt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du fortjener bedre!!

Ingen, hverken dame eller mann som gjør det slutt med kjæresten burde spørre etter sex etterpå når han vet at du elsker ham fortsatt.. Dette er rett og slett ren utnytting og egoisme. Kvitt deg med han, det er mange andre fisker i sjøen, og en vakker dag finner du en som behandler deg med den respekten og omsorgen alle fortjener!

Uansett, i dag eller om uker/mnd når du finner ut av dette selv så kommer du til å måtte se kjærlighetssorgen i hvitøyet, hvorfor langpine degselv?

Anonymous poster hash: 849c2...743

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...