Thradredi Skrevet 10. mai 2015 #1 Skrevet 10. mai 2015 Jeg vet at mange syns det er dumt å ha sex med en eks. Ekskjæresten min og jeg var sammen nesten to år så gjorde han det slutt fordi han ikke elsket meg mer. Han vil fortsatt være venner og kunne godt tenkt seg å ha noe "mer" men han gjør det veldig klart at det bare er sex og ikke noe mer enn det. Jeg elsker han fortsatt. Og vil ha han tilbake. Og han sier at akkurat nå så vil han ingenting, men han vet ikke hva fremtiden bringer. Jeg vil heller holde meg til han, enn å faktisk rote rundt med andre. Jeg kommer ikke til å finne meg en ny type elns fordi jeg fortsatt elsker han over hele mitt hjerte. og jeg er redd for at hvis jeg begynner å rote rundt at det vil bare ødlegge sjansene mine dessuten hvis det skulle skje noe med meg og en annen er sjansen GANSKE stor for at jeg kommer til å være utro hvis plutselig eksen min ville ha meg tilbake. Og jeg er ikke den personen. Er det jeg holder på med å leke med ilden? eller kan det hende det faktisk kan funke?
Utenegenart Skrevet 10. mai 2015 #2 Skrevet 10. mai 2015 Jeg leste overskriften som "Sex med en øks". Det vil jeg ikke anbefale. Beklager digresjonen. 4
King in the North Skrevet 10. mai 2015 #3 Skrevet 10. mai 2015 Jeg beklager, men han sier selv han ikke vil ha et forhold med deg, og det er det du må forholde deg til. Han vil ha tilgang på sex, slik var jeg selv da jeg slo opp med eksen. Når jeg ikke fikk det til med noen andre var det enkelt å stikke til henne som jeg var trygg påå og hadde god sex med. Men jeg kunne aldri tenkt meg å bli sammen igjen med henne, og slik ble det heller ikke. 2
-Jiinxs- Skrevet 10. mai 2015 #4 Skrevet 10. mai 2015 Kommer ikke til å funke, eller oddsen er ikke på din side.
sweg Skrevet 10. mai 2015 #5 Skrevet 10. mai 2015 Nå elsket jeg ikke eksen min når vi begynte å ha sex 2,5 år etter at vi slo opp, men følelsene kom tilbake som ild i tørt gress. Dessverre var det bare ensidig, og han ble bare mer og mer "redd" for meg fordi han fryktet at jeg ville ha et forhold med han. Så jeg gikk rundt lei meg mange måneder denne vinteren, for han gjorde meg egentlig ulykkelig når jeg visste at jeg ville ha mer enn sex. Nå har jeg brutt kontakten med han, og jeg er lykkelig og glad igjen! Så jeg vil ikke anbefale dette, spesielt når du allerede vet at du elsker han. Ting vil aldri bli som de var, og han kommer nok til å avslutte det om han finner ut at du fortsatt elsker han...
Thradredi Skrevet 10. mai 2015 Forfatter #6 Skrevet 10. mai 2015 Jeg beklager, men han sier selv han ikke vil ha et forhold med deg, og det er det du må forholde deg til. Han vil ha tilgang på sex, slik var jeg selv da jeg slo opp med eksen. Når jeg ikke fikk det til med noen andre var det enkelt å stikke til henne som jeg var trygg påå og hadde god sex med. Men jeg kunne aldri tenkt meg å bli sammen igjen med henne, og slik ble det heller ikke. Han sier selv at han vet ikke hva fremtiden bringer. Og han kommer ikke til å lete etter no nytt forhold. Så jeg vet ikke. Er jeg bare blind fordi jeg håper han vil ta meg tilbake? Han har sagt at vi hadde det kjempe fint sammen og han savner små ting jeg gjør og blablabla.
Thradredi Skrevet 10. mai 2015 Forfatter #7 Skrevet 10. mai 2015 Nå elsket jeg ikke eksen min når vi begynte å ha sex 2,5 år etter at vi slo opp, men følelsene kom tilbake som ild i tørt gress. Dessverre var det bare ensidig, og han ble bare mer og mer "redd" for meg fordi han fryktet at jeg ville ha et forhold med han. Så jeg gikk rundt lei meg mange måneder denne vinteren, for han gjorde meg egentlig ulykkelig når jeg visste at jeg ville ha mer enn sex. Nå har jeg brutt kontakten med han, og jeg er lykkelig og glad igjen! Så jeg vil ikke anbefale dette, spesielt når du allerede vet at du elsker han. Ting vil aldri bli som de var, og han kommer nok til å avslutte det om han finner ut at du fortsatt elsker han... Han veit jeg forsatt elsker han.
sweg Skrevet 10. mai 2015 #8 Skrevet 10. mai 2015 Han veit jeg forsatt elsker han. Da er han en drittsekk som foreslår "kun" sex. Utrolig egoistisk av han når han vet dette, du kommer bare til å bli såret... 2
Thradredi Skrevet 10. mai 2015 Forfatter #9 Skrevet 10. mai 2015 Da er han en drittsekk som foreslår "kun" sex. Utrolig egoistisk av han når han vet dette, du kommer bare til å bli såret... Jæææ.. det var mer min ide. Han sier at så lenge jeg vet det kun er sex så er det greit. Er det jeg som er idiot da ? :|
King in the North Skrevet 10. mai 2015 #10 Skrevet 10. mai 2015 Jæææ.. det var mer min ide. Han sier at så lenge jeg vet det kun er sex så er det greit. Er det jeg som er idiot da ? :| Begge er "idioter" du er blind på kjærlighet, og han utnytter følelsene dine. Jeg kan nærmest garantere at dette er dødfødt, men hvem vet. Det beste ville nok vært å kuttet kontakten for din egen del, men jeg vet godt hvor vanskelig det kan være. 2
sweg Skrevet 10. mai 2015 #11 Skrevet 10. mai 2015 Jæææ.. det var mer min ide. Han sier at så lenge jeg vet det kun er sex så er det greit. Er det jeg som er idiot da ? :| Åja, da har jeg misforstått. Beklager. Jeg skjønner du savner nærheten med han, men etter mine erfaringer og venners erfaringer, har det aldri endt bra. Alltids en part som ender opp ulykkelig/utilfreds. For å være helt ærlig, så føler jeg meg som en idiot som hadde sex med eksen min etter så lenge uten han i livet mitt.
Thradredi Skrevet 10. mai 2015 Forfatter #12 Skrevet 10. mai 2015 Begge er "idioter" du er blind på kjærlighet, og han utnytter følelsene dine. Jeg kan nærmest garantere at dette er dødfødt, men hvem vet. Det beste ville nok vært å kuttet kontakten for din egen del, men jeg vet godt hvor vanskelig det kan være. Det blir vanskelig å kutte ut kontakt når vi spiller så sykt mye sammen. Altså han er leder av et spillcommuniti.. og jeg er sosiallederen. Vi har faste dager der vi spiller sammen med en gjeng andre. Og det blir vanskelig å ikke ha kontakt når vi må diskutere ting innenfor spill ting da.
Thradredi Skrevet 10. mai 2015 Forfatter #13 Skrevet 10. mai 2015 Jeg vet jeg gjør det veldig vanskelig for dere akkurat nå å "hjelpe" meg. xD
LittDiva Skrevet 10. mai 2015 #14 Skrevet 10. mai 2015 Veldig dårlig ide. Du har større kjangs og få han tilbake ( om det skulle være noe som helst mulighet til det) . Ved og gå videre og la han savne deg og få ting på avstand. Og ha sex med han nå som ting er , er og gi han tilgang til komfortabel sex og han samtidig kan være fri . 2
sweg Skrevet 10. mai 2015 #15 Skrevet 10. mai 2015 Jeg vet jeg gjør det veldig vanskelig for dere akkurat nå å "hjelpe" meg. xD Det virker egentlig som du har bestemt deg for å ligge med han altså? For det er slik det virker for meg. Det blir vanskelig å kutte ut kontakt når vi spiller så sykt mye sammen. Altså han er leder av et spillcommuniti.. og jeg er sosiallederen. Vi har faste dager der vi spiller sammen med en gjeng andre. Og det blir vanskelig å ikke ha kontakt når vi må diskutere ting innenfor spill ting da. Vel, dere kan fortsatt være venner, men å utelate sex-delen hadde nok vært aller best for deg som allerede elsker han.
Thradredi Skrevet 10. mai 2015 Forfatter #16 Skrevet 10. mai 2015 Det virker egentlig som du har bestemt deg for å ligge med han altså? For det er slik det virker for meg. Vel, dere kan fortsatt være venner, men å utelate sex-delen hadde nok vært aller best for deg som allerede elsker han. Altså jeg har blandet følelser.. Jeg tenker at jeg kommer til å gjøre det, men sånn som nå er jeg så utrolig usikker. Og jeg trur ikke det er en god ide. Og jeg kommer mest sannsynligvis ikke til å gjøre det. men er redd for at jeg skal greie å lure meg selv til å tru at det bare er for sexen sin del.
Thradredi Skrevet 10. mai 2015 Forfatter #17 Skrevet 10. mai 2015 Ikke sant.. SE xD Jeg er så sykt forvirret. Jeg vet ikke hva jeg kommer til å gjøre.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #18 Skrevet 10. mai 2015 Enig med dem over som sier at du bør droppe sexen med ham. Han får alt det han vil ha, mens du må gi og gi. Det pleier ikke å komme noe godt utav det. La han merke at han savner deg, lev og treff andre, du behøver ikke å gå inn i et fast forhold om du ikke er der. Men å treffe andre over en kopp eller et glas kan være hyggelig nok det . Exsen din vil stikke så fort det kommer ei annen inn i bilde og du vil sitte såret tilbake. Uansett hva du velger håper jeg det blir bra for deg, lykke til! Anonymous poster hash: 9978d...587
Thradredi Skrevet 10. mai 2015 Forfatter #19 Skrevet 10. mai 2015 Enig med dem over som sier at du bør droppe sexen med ham. Han får alt det han vil ha, mens du må gi og gi. Det pleier ikke å komme noe godt utav det. La han merke at han savner deg, lev og treff andre, du behøver ikke å gå inn i et fast forhold om du ikke er der. Men å treffe andre over en kopp eller et glas kan være hyggelig nok det . Exsen din vil stikke så fort det kommer ei annen inn i bilde og du vil sitte såret tilbake. Uansett hva du velger håper jeg det blir bra for deg, lykke til! Anonymous poster hash: 9978d...587 Kanskje det er en god ide.. Uheldigvis så har jeg små problemer med å stole på folk og menn er som regel ute etter en ting.. Og jeg har ingen kvinnelige venner xD 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #20 Skrevet 10. mai 2015 Han sier selv at han vet ikke hva fremtiden bringer. Og han kommer ikke til å lete etter no nytt forhold. Dette sier han bare fordi han vil ha sex med deg. Han har slått opp med deg. Hadde han hatt tro på forholdet, ville han ha blitt i det og prøvd å få det til å funke. Anonymous poster hash: 96eec...6ec
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå