AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #1 Skrevet 9. mai 2015 Jeg savner en Høyre avis, radio eller TV-kanal. Nettavisen er i alle fall en avis som ser saker fra flere sider, men bortsett fra det, er norske aviser og journalister gjennomgående langt til venstre politisk. Anonymous poster hash: 00741...100 10
Drizzt Skrevet 9. mai 2015 #2 Skrevet 9. mai 2015 Jeg savner nøytral media. Begynner å bli lei venstresidens vinkel overalt. 11
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #3 Skrevet 9. mai 2015 Jeg savner nøytral media. Begynner å bli lei venstresidens vinkel overalt. Aftenposten var jo en stund nøytral Så skrev de denne : http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Kastet-ut-av-Norge_-na-bor-de-pa-en-benk-i-Genova-5321990.html Til tross for at Afrenposten viste at det de skrev var bare tull, UNE hadde fortalt Aftenposten at kvinnen hadde asyl i Italia. Aftenpostens asyl kampanje fikk UDI til å reagere : http://www.nettavisen.no/na24/propaganda/hard-kritikk-av-asylsak/2873195.html Derfor leser jeg ikke Aftenposten lenger, det er bare en utgave som ligner på de andre. Anonymous poster hash: 00741...100 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #5 Skrevet 9. mai 2015 Minerva.no Nettavisen(Gunnar Stavrum). For en stund siden var det et høyrevridd magasin(var det de markedsførte seg som), men var ikke nok som kjøte magasintet. Anonymous poster hash: a0f2c...d6e 3
Snof Skrevet 9. mai 2015 #6 Skrevet 9. mai 2015 (endret) Minerva.no Nettavisen(Gunnar Stavrum). Quoted for truth Minervanett.no nettavisen.no minervanett er en kjempegod avis, som har dype og velskrevne artikler. Utenom disse har du: Rights.no document.no Men disse blir i større grad et nisjemarked som tar opp saker som media ellers ignorer. Når man besøker disse sidene vet man hva man får, uten at det som blir sagt er mindre sant eller relevant. Skal gi ekstra ros til nettavisen, fordi det er etter min mening, det eneste stedet der du får en annen synsvinkel på verden, samtidig som at man har "klassiske" ting som sladder og sport. Liker også blogginnleggene til Gunnar Stavrum. En fullstendig avis med andre ord. Endret 9. mai 2015 av Snof 3
melly666 Skrevet 10. mai 2015 #7 Skrevet 10. mai 2015 Dagens Næringsliv klassifiserer seg selv som liberalistisk iallefall, selv om den kanskje også er rettet mot en nisje-marked. 1
Apis Skrevet 10. mai 2015 #8 Skrevet 10. mai 2015 Forundrer meg også at det ikke finnes media for høyresiden, når en leser alle innleggene her som etterlyser det, så bør det jo finnes et marked? Men nå er det jo høyresiden som kan finans, så kanskje markedet er mindre en all støyen på div sosiale media skulle tilsi? 2
kat-e Skrevet 10. mai 2015 #9 Skrevet 10. mai 2015 Da Gjermund Eriksen var konsern sjef i A-pressen var han ganske gira på å kjøpe opp lokal aviser som ikke var med i A-pressen. Så sett fra Arbeiderpartiets side var han veldig dyktig på å ekspandere sosialst vennlige aviser. Det hører med at AP politikeren Gjermund Eriksen ble belønnet med å bli konsernsjef i NRK. 1
Snof Skrevet 10. mai 2015 #10 Skrevet 10. mai 2015 (endret) Forundrer meg også at det ikke finnes media for høyresiden, når en leser alle innleggene her som etterlyser det, så bør det jo finnes et marked? Men nå er det jo høyresiden som kan finans, så kanskje markedet er mindre en all støyen på div sosiale media skulle tilsi? Det begynner å ta seg opp. Du har nettavisen for eksempel, som kanskje er den eneste som kan beskrives som fullverdig, da den har all slags nyheter. Ellers er det tidsskrifter som er nevnt. De har vokst seg godt de siste årene, så markedet er der. At det har begynt å komme et godt utvalg er etter min mening imponerende, med tanke på at de ikke får pressestøtte. Nettavisen har for eksempel blitt nest størst på mobil: http://www.nettavisen.no/na24/propaganda/nettavisen-er-dobbelt-sa-stor-som-aftenposten-pa-mobil/3422781574.html Endret 10. mai 2015 av Snof 1
fotosyntesen Skrevet 10. mai 2015 #11 Skrevet 10. mai 2015 Selv om det smerter å innrømme, det må jeg si at Høyresiden har vært flinkere til å telle penger enn å danne en samfunnsopinion. Men håper vinden snur litt nå. Vi trenger en politisk bredere presse.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #12 Skrevet 10. mai 2015 Finnes det noen mer paranoide mennesker en folk på høyresiden ? De tror jo alle er ute etter dem. Anonymous poster hash: c6ac1...acc 10
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #13 Skrevet 10. mai 2015 Finnes det noen mer paranoide mennesker en folk på høyresiden ? De tror jo alle er ute etter dem. Anonymous poster hash: c6ac1...acc ... sa mobberen til offeret sitt. Anonymous poster hash: b943c...77c 3
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #14 Skrevet 10. mai 2015 Aftenposten, Adresseavisen og Bergens Tiende er de jeg kommer på i farten. Anonymous poster hash: 771dd...65e
Drizzt Skrevet 10. mai 2015 #15 Skrevet 10. mai 2015 Aftenposten, Adresseavisen og Bergens Tiende er de jeg kommer på i farten. Anonymous poster hash: 771dd...65e Hvorfor nevner du dem? 3
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #16 Skrevet 10. mai 2015 Dere freppere, dere har jo en "høyre-avis", "Skrittet frem". Kommer ikke den ut to ganger i måneden eller noe slikt da? Hvor det møles på om alt som er de rød-grønnes feil, og er det ikke de rød-grønnes feil så er det innvandrernes feil. Anonymous poster hash: 33572...fae 5
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #17 Skrevet 10. mai 2015 Dere freppere, dere har jo en "høyre-avis", "Skrittet frem". Kommer ikke den ut to ganger i måneden eller noe slikt da? Hvor det møles på om alt som er de rød-grønnes feil, og er det ikke de rød-grønnes feil så er det innvandrernes feil. Anonymous poster hash: 33572...fae Anonymous poster hash: b943c...77c
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #18 Skrevet 10. mai 2015 Dere freppere, dere har jo en "høyre-avis", "Skrittet frem". Kommer ikke den ut to ganger i måneden eller noe slikt da? Hvor det møles på om alt som er de rød-grønnes feil, og er det ikke de rød-grønnes feil så er det innvandrernes feil. Anonymous poster hash: 33572...fae Wow, du nevnte en nasjonaltdekkende media nå nettopp som alle har hørt om, så smart du er, venstrevridd! Anonymous poster hash: b943c...77c
kat-e Skrevet 10. mai 2015 #19 Skrevet 10. mai 2015 Dette er typiske artikler man ikke finner i den vanlige norske presse : http://hegestorhaug.blogg.no/1430901593_flest_flyktninger_fra.html https://www.rights.no/2015/05/innvandringen-spiser-opp-ytringsfriheten/ Her er også et eksempel https://www.document.no/2015/04/nrks-skamlose-asylaktivisme/ Hvor NRK allerede har bestemt seg for hva som er rett og legger opp programmet deretter. 3
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #20 Skrevet 11. mai 2015 Jeg savner gamle Aftenposten, nå føler jeg at den ikke er så opptatt av å være korrekt, den er også veldig like de andre og den kjører mer kampanje stil. Selv om den kanskje er bedre en VG og Dagbladet. Anonymous poster hash: 08a7f...17e 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå