AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #21 Skrevet 9. mai 2015 Ingen som kan svare på selve spørsmålet, da? Om det kan være noe i at alle har fått synkroniserte sykluser fordi de har vært hos meg jevnlig med bare en dags mellomrom? Anonymous poster hash: 35d9e...6ea
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #22 Skrevet 9. mai 2015 Ingen som kan svare på selve spørsmålet, da? Om det kan være noe i at alle har fått synkroniserte sykluser fordi de har vært hos meg jevnlig med bare en dags mellomrom? Anonymous poster hash: 35d9e...6ea http://illvit.no/mennesket/hvorfor-far-kvinner-menstruasjon-samtidig Anonymous poster hash: de708...929
frøkna Skrevet 9. mai 2015 #23 Skrevet 9. mai 2015 Altså, TS, kvinner synkroniserer ikke av å ha sex med samme mann. Med mindre alle tre bor, jobber eller går på skole sammen så er det nok bare en tilfeldighet.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #24 Skrevet 9. mai 2015 Ingen som kan svare på selve spørsmålet, da? Om det kan være noe i at alle har fått synkroniserte sykluser fordi de har vært hos meg jevnlig med bare en dags mellomrom? Anonymous poster hash: 35d9e...6ea Man synker hvis man omgås sammen over en lengre tidsperiode. Og da må man tilbringe MYE tid sammen. Det går heller ikke hvis noen av de bruker hormonprevansjon, for da "forstyrrer" man den naturlige syklusen. Nei, du er ikke grunnen til at dette skjer. Anonymous poster hash: 7ee38...423
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #25 Skrevet 9. mai 2015 Elskerinne? Er det noen som sier det lenger? Anonymous poster hash: 0e9b7...bb3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #26 Skrevet 9. mai 2015 Elskerinne? Er det noen som sier det lenger? Anonymous poster hash: 0e9b7...bb3 Jeg sier det ikke men jeg skrev det. Skulle jeg skrevet FF'er i stedet, kanskje? Ville det gjort det lettere for deg? Anonymous poster hash: 35d9e...6ea
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #27 Skrevet 9. mai 2015 Jeg sier det ikke men jeg skrev det. Skulle jeg skrevet FF'er i stedet, kanskje? Ville det gjort det lettere for deg? Anonymous poster hash: 35d9e...6ea Jeg sa ikke at det var negativt, jeg liker at man bruker norske ord i stedet for noe hentet fra amerikanske såpeserier. Jeg ble bare litt overrasket, for jeg verken hører eller ser noen bruke det lenger. I hvert fall ikke folk under 50 år.Anonymous poster hash: 0e9b7...bb3
KatyP Skrevet 9. mai 2015 #28 Skrevet 9. mai 2015 Jepp ts. Det er grunnet deg og din magiske sæd. Den har synkronisert syklusene til disse jentene slik at det for alltid vil være en uke der du flittig må bruke høyrehånda. Ts, detner tilfeldig 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #29 Skrevet 9. mai 2015 Da er det bare tilpass til deg at de har mensen samtidig. Og synd på deg er det ihvertfall ikke. Anonymous poster hash: de708...929 Hva er problemet ditt?? Hvorfor er det til pass for ham?? Du må ha alvorlige problem... Anonymous poster hash: ce18b...b71 1
Gjest Angry Man Skrevet 9. mai 2015 #30 Skrevet 9. mai 2015 Har jo hørt om at jenter som bor sammen eller er mye sammen etter hvert får mensen samtidig. Kan det være dette som har skjedd her? Altså, det er tre stykker, og de kommer på besøk til meg en gang i uka hver ca. Veldig irriterende! Hadde passet mye bedre om de hadde hatt hver sin uke, liksom.Anonymous poster hash: 35d9e...6ea Keep on dreaming boy.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå