AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #1 Skrevet 9. mai 2015 Har jo hørt om at jenter som bor sammen eller er mye sammen etter hvert får mensen samtidig. Kan det være dette som har skjedd her? Altså, det er tre stykker, og de kommer på besøk til meg en gang i uka hver ca. Veldig irriterende! Hadde passet mye bedre om de hadde hatt hver sin uke, liksom.Anonymous poster hash: 35d9e...6ea
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #2 Skrevet 9. mai 2015 Vet de om hverandre? Anonymous poster hash: de708...929
Kontormus Skrevet 9. mai 2015 #3 Skrevet 9. mai 2015 Èn pr. uke, eller hver sin dag i løpet av uka? 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #4 Skrevet 9. mai 2015 Èn pr. uke, eller hver sin dag i løpet av uka? Hver sin dag, ikke faste dager, da. Blir sånn at jeg eller de spør om det passer en kveld, og gjør det det så er kvelden booket. Og da sier jeg bare at det ikke passer om en av de andre spør om den dagen. Veldig enkelt og greit. Burde kanskje vært en app for dette, hvor man kan legge inn hvilke dager som er åpne, og markere seg som 'opptatt' på kvelder som ikke passer, uten at man trenger å nevne hva man skal.Anonymous poster hash: 35d9e...6ea
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #5 Skrevet 9. mai 2015 Vet de om hverandre?Anonymous poster hash: de708...929 Spiller det noen rolle i denne sammenhengen? Er vel kanskje en av dem som tenker at vi dater og som kanskje vil noe 'mer', men foreløpig har jeg sagt at man må gjerne treffes i noen mnd før man ser om man passer som kjærester, da, så jeg har jo ingen forpliktelser.Anonymous poster hash: 35d9e...6ea
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #6 Skrevet 9. mai 2015 Hver sin dag, ikke faste dager, da. Blir sånn at jeg eller de spør om det passer en kveld, og gjør det det så er kvelden booket. Og da sier jeg bare at det ikke passer om en av de andre spør om den dagen. Veldig enkelt og greit. Burde kanskje vært en app for dette, hvor man kan legge inn hvilke dager som er åpne, og markere seg som 'opptatt' på kvelder som ikke passer, uten at man trenger å nevne hva man skal.Anonymous poster hash: 35d9e...6ea Så de vet ikke om hverandre? Anonymous poster hash: de708...929 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #8 Skrevet 9. mai 2015 Spiller det noen rolle i denne sammenhengen? Er vel kanskje en av dem som tenker at vi dater og som kanskje vil noe 'mer', men foreløpig har jeg sagt at man må gjerne treffes i noen mnd før man ser om man passer som kjærester, da, så jeg har jo ingen forpliktelser.Anonymous poster hash: 35d9e...6ea Da er det bare tilpass til deg at de har mensen samtidig. Og synd på deg er det ihvertfall ikke. Anonymous poster hash: de708...929 2
Kontormus Skrevet 9. mai 2015 #9 Skrevet 9. mai 2015 Hver sin dag, ikke faste dager, da. Blir sånn at jeg eller de spør om det passer en kveld, og gjør det det så er kvelden booket. Og da sier jeg bare at det ikke passer om en av de andre spør om den dagen. Veldig enkelt og greit. Burde kanskje vært en app for dette, hvor man kan legge inn hvilke dager som er åpne, og markere seg som 'opptatt' på kvelder som ikke passer, uten at man trenger å nevne hva man skal.Anonymous poster hash: 35d9e...6ea Ja, da skal du se at det kan være en sammensvergelse slik at du får gå hver 4. uke helt uten noen ting!! 3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #10 Skrevet 9. mai 2015 Luksusproblem Anonymous poster hash: 4325a...80c
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #11 Skrevet 9. mai 2015 Så de vet ikke om hverandre?Anonymous poster hash: de708...929 Hva har det med saken å gjøre? Og har det noe å si?Anonymous poster hash: 35d9e...6ea
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #12 Skrevet 9. mai 2015 Da er det bare tilpass til deg at de har mensen samtidig. Og synd på deg er det ihvertfall ikke. Anonymous poster hash: de708...929 Ja, men tror du det er tilfeldig eller at de har fått samkjørt syklus fordi de er hos meg med kort tid mellom?Anonymous poster hash: 35d9e...6ea
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #13 Skrevet 9. mai 2015 Hva har det med saken å gjøre? Og har det noe å si?Anonymous poster hash: 35d9e...6ea For dem, vil jeg tro. Anonymous poster hash: de708...929 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #14 Skrevet 9. mai 2015 Luksusproblem Anonymous poster hash: 4325a...80c Ja, det er vel ikke krise, jeg ser jo hele tiden etter noe nytt, kan bruke den uka til det ev., om dette vedvarer. Men er jo litt irriterende, da.Anonymous poster hash: 35d9e...6ea
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #15 Skrevet 9. mai 2015 For dem, vil jeg tro. Anonymous poster hash: de708...929 Om de ikke vet det så har det vel ikke noe å si?Anonymous poster hash: 35d9e...6ea
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #16 Skrevet 9. mai 2015 Ja, da skal du se at det kan være en sammensvergelse slik at du får gå hver 4. uke helt uten noen ting!! Er jo ikke med vilje, men jeg lurer på om jeg bør la det gå minst to dager mellom hvert besøk, slik at ikke syklusene deres skal samkjøres?Anonymous poster hash: 35d9e...6ea
Gjest gjestvest Skrevet 9. mai 2015 #17 Skrevet 9. mai 2015 Hadde en sjef en gang som sa: " Menn har også uka si, de bare blør ikke ". Høres ut som du har uka di. Frustrert som du er og alt. Kanskje de bare later som, og vil ikke være sammen med deg når du har det. hehe
Gjest minge Skrevet 9. mai 2015 #18 Skrevet 9. mai 2015 Har jo hørt om at jenter som bor sammen eller er mye sammen etter hvert får mensen samtidig. Kan det være dette som har skjedd her? Altså, det er tre stykker, og de kommer på besøk til meg en gang i uka hver ca. Veldig irriterende! Hadde passet mye bedre om de hadde hatt hver sin uke, liksom.Anonymous poster hash: 35d9e...6ea Den som driver og troller fortjener en uke med tørke, sies det. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #19 Skrevet 9. mai 2015 :skratte: Anonymous poster hash: 9e2c4...3c4
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #20 Skrevet 9. mai 2015 Hadde en sjef en gang som sa: " Menn har også uka si, de bare blør ikke ". Høres ut som du har uka di. Frustrert som du er og alt. Kanskje de bare later som, og vil ikke være sammen med deg når du har det. hehe Nei, det later ikke som. Jeg har da en viss oversikt. At menn har "uka" er selvsagt bare tull. Menn kan ha downperioder også, men det er en annen sak. Anonymous poster hash: 35d9e...6ea
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå