Gå til innhold

Fortell om dine verste dater!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, daten min og DAMA hans (hun som kom) var blitt enige om at "Per" trengte dame, så de brukte daten min som .. lokkemat hvis man kan si det sånn :tongue: Det var helt merkelig .. 

Anonymkode: 3f626...841

Klarer man ikke å skaffe seg en date på egen hånd, så bør man kanskje la hver. Altså, det de gjorde var bare dårlig gjort mot deg. Hadde de virkelig trodd dette ville være greit og du kom til å falle for Per?

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da... Det er virkelig ikke en spøk å gå på medisiner... Been there.... Men i hvertfall hatt selvinnsikt nok til å ikke blande meg i nye folk på datingmarkedet da...

Anonymkode: e3d24...627

• Liker 7
Skrevet

Her kommer min date fra hælvete.

Jeg skulle på date med en ekstremt! kjekk mann jeg ble spleiset med av en venninne. Han skulle plukke meg opp, og vi skulle ut å spise. Han kom og jeg satt meg inn i bilen. Så ser jeg en svææær hund i baksetet, og ser på daten min forundrende. Da sier han "åja ehhh, bikkja mi er deprimert så han ville være med å spise. Vi stoppet utenfor restauranten og jeg sa at han ikke kunne ta med hunden inn der så da burde vi gjøre noe annet. Men neida, han tok med hunden inn og gikk bort til en servitør og sa " bikkja mi har litt psykiske problemer og trenger et sted å sitte med litt dempet belysning". Såklart nektet de som jobbet der han å ha med hunden inn så til slutt satt han hunden utenfor vinduet så han så den. Så forstatte daten, han begynte å snakke om hvor stresset han ble av menyen på restauranten fordi han hadde et par kamerater innen kampsport miljøet. Og når jeg spurte hva han i all verden mente med det så sa han " jeg blir så stresset av mye folk, og har lyst til å bare slå ned alle sammen" " se på alle her hvor mye hat de har i seg". Jeg ble satt ut og sa at ikke jeg forstod helt hva han ville frem til. Og da forklarer han det med han sine ord- at han var fucka i hue av nye medisiner og spurte plutselig om jeg ruset meg siden jeg hadde litt mørke ringer under øyenene. Jeg ble helt redd for han og tenkte at det var best å stikke før vi kom lenger i daten. Jeg sa at jeg følte jeg måtte gå fordi han skremte meg. Og da helt rolig reiste han seg, strakk handa mot meg og tok meg i hånden, bukket å sa " jeg tror ikke bikkja mi likte deg uansett!!! :O 

Anonymkode: 42ca2...342

Wow, just wow! :sjokkert: Skjønner godt at du ikke ville ha noe mer med ham. Herregud, for en raring. Hørtes helt ustabil ut. Tror jeg hadde blitt ganske redd jeg å.

Anonymkode: 0b8de...61d

• Liker 11
Skrevet

Wow, just wow! :sjokkert: Skjønner godt at du ikke ville ha noe mer med ham. Herregud, for en raring. Hørtes helt ustabil ut. Tror jeg hadde blitt ganske redd jeg å.

Anonymkode: 0b8de...61d

Jeg gjetter ti kroner på at vedkommende var blodharry. 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg skulle på date med en ekstremt! kjekk mann jeg ble spleiset med av en venninne. Han skulle plukke meg opp, og vi skulle ut å spise. Han kom og jeg satt meg inn i bilen. Så ser jeg en svææær hund i baksetet, og ser på daten min forundrende. Da sier han "åja ehhh, bikkja mi er deprimert så han ville være med å spise. Vi stoppet utenfor restauranten og jeg sa at han ikke kunne ta med hunden inn der så da burde vi gjøre noe annet. Men neida, han tok med hunden inn og gikk bort til en servitør og sa " bikkja mi har litt psykiske problemer og trenger et sted å sitte med litt dempet belysning". Såklart nektet de som jobbet der han å ha med hunden inn så til slutt satt han hunden utenfor vinduet så han så den. Så forstatte daten, han begynte å snakke om hvor stresset han ble av menyen på restauranten fordi han hadde et par kamerater innen kampsport miljøet. Og når jeg spurte hva han i all verden mente med det så sa han " jeg blir så stresset av mye folk, og har lyst til å bare slå ned alle sammen" " se på alle her hvor mye hat de har i seg". Jeg ble satt ut og sa at ikke jeg forstod helt hva han ville frem til. Og da forklarer han det med han sine ord- at han var fucka i hue av nye medisiner og spurte plutselig om jeg ruset meg siden jeg hadde litt mørke ringer under øyenene. Jeg ble helt redd for han og tenkte at det var best å stikke før vi kom lenger i daten. Jeg sa at jeg følte jeg måtte gå fordi han skremte meg. Og da helt rolig reiste han seg, strakk handa mot meg og tok meg i hånden, bukket å sa " jeg tror ikke bikkja mi likte deg uansett!!! :O 

WOPS aldri gå på date når man tester ut nye medisiner eller er i mellomfasen fra å gå over fra en til en annen. Man kan bli temmelig skrudd i hodet de ukene det tar før medisinen virker, selv om man aldri før har vært i nærheten av å være så skrudd :fnise:

Jeg tror forresten at han tok med hunden fordi han føler seg trygg og rolig med den, så han tenkte vel at om hunden var med, så kunne det likevel gå bra.

Endret av Evilposelos
  • Liker 11
Skrevet

Kom på en til.

Tror jeg var 17 og en tok kontakt med meg på tryneboka. Han hadde visst sett meg i ventelista til kusina mi og synes jeg var så fin. Ikke min type, men han ville ta meg ut på date. Jeg var ikke så keen, men etter mye om men, så ga jeg meg.  Ville bare han skulle slutte å mase.

Vi møttes i byen og skulle på kino. Da vi skulle bestille billetter,  så hadde han "glemt" penger hjemme. Jeg betalte for billetter og brus/popkorn. Jeg skulle få pengene tilbake. Vi sitter ved et bord og han ser bare ned i tlf og sier nesten ingenting. Kleint? JA! Vi går inn da de åpner og setter oss ned. Under filmen, så begynner han å beføle låret mitt og stryker meg i håret.  Enda mer kleint. Tok vekk hånda hans, men han tok ikke hintet og fortsatte bare. Ville filmen skulle bli ferdig. Etter 2 timer! , så går vi. 

Han lurte på hva jeg ville nå. Hjem sa jeg. Han ville være med hjem, men jeg sa nei. (Bodde alene) Han ville bare se hvordan jeg bodde. Etter mye masing, så går jeg med på det. Herregud! Dumme meg. Jeg viser han leiligheten og det ble kleint. Etter jeg hadde vist han den lille leiligheten, så tenkte jeg,  skal han ikke gå da? Så sier han "uhm, jeg har jo ikke penger til å komme meg hjem , kan jeg overnatte?" Der gikk grensa og sa han måtte gå. Det likte han dårlig "jammen det regner litt?" Sorry ikke mitt problem. Etter mye om men, så gikk han. Han måtte gå til byen (10 min) så til der han bodde (20 min)

Ble ikke flere dater og fikk ikke pengene tilbake. 

• Liker 31
Skrevet

Vel, jeg har nok to som har sett seg i hjernen som "helvetesdater" 😄

Han ene hadde jeg snakket med på tinder en god stund, det var ikke så mange bilder av han, men vi hadde forsåvidt en god kjemi så tenkte jeg kunne møte han. Han hadde tidligere sagt på meldinger at han var litt sjenert, og at han brukte spooning til å bli kjent. Jeg tenkte ikke noe særlig over det, og vi avtalte at han skulle komme og hente meg. Jeg går ned bakken fra huset mitt og ser at noen blinker på meg med billykter, går ut av bilen og veiver veldig med armene. Hadde egentlig mest lyst til å løpe tilbake igjen da jeg så det men det var for sent.... Da vi kom fram til han viste han meg rundt, og sa vi måtte gå opp. Der var soverommet. Plutselig begynte han å kle av seg og sa jeg måtte bli med å spoone. Jeg sa at jeg ikke kjente han så det var dessverre litt for tidlig for min del (også fordi han var en creep). Da jeg sa dette ble han skikkelig fortvilet og vandret rundt i senga si i bokseren som en forvirret ape 😂 Han kjørte meg hjem, og jeg hørte heldigvis ikke mer fra han :). 

Vil ikke kalle dette en "date" for denne mannen hadde jeg vært med i noen mnd men det var enda litt unaturlig for han var ekstremt glad i mor, (mer enn normalt) og hadde lite tid. Dette var i påska, så jeg hadde laget påskeegg til han, og i tillegg tatt med en sixpack øl for å være en god date. Tidligere hadde han sagt at jeg bare måtte komme over for han lagde middag, så det gjorde ingenting. Jeg tenkte at det passa jo fint, for jeg var jo så sulten, så tok bussen bort. Jeg satt og venta i sofaen mens han ble ferdig med maten, og da kom han og dekket på KUN TIL SEG SELV uten å spørre om jeg ville ha. Siden vi ikke hadde gått ut med hverandre så lenge så ville jeg ikke spør om mat, men satt der og spiste av godteriet jeg hadde kjøpt til han 😂 Var egentlig litt dum som ikke gikk med en gang, for frokost gikk han og lagde til seg selv, uten å spørre meg eller bare lage til meg. Det ble slutt etter det. Noe som er litt småkleint er at jeg er student og er i praksis på han sin arbeidsplass, 2 år etterpå hehehehe 

Anonymkode: 42489...e69

• Liker 26
Skrevet

Vel, jeg har nok to som har sett seg i hjernen som "helvetesdater" 😄

Han ene hadde jeg snakket med på tinder en god stund, det var ikke så mange bilder av han, men vi hadde forsåvidt en god kjemi så tenkte jeg kunne møte han. Han hadde tidligere sagt på meldinger at han var litt sjenert, og at han brukte spooning til å bli kjent. Jeg tenkte ikke noe særlig over det, og vi avtalte at han skulle komme og hente meg. Jeg går ned bakken fra huset mitt og ser at noen blinker på meg med billykter, går ut av bilen og veiver veldig med armene. Hadde egentlig mest lyst til å løpe tilbake igjen da jeg så det men det var for sent.... Da vi kom fram til han viste han meg rundt, og sa vi måtte gå opp. Der var soverommet. Plutselig begynte han å kle av seg og sa jeg måtte bli med å spoone. Jeg sa at jeg ikke kjente han så det var dessverre litt for tidlig for min del (også fordi han var en creep). Da jeg sa dette ble han skikkelig fortvilet og vandret rundt i senga si i bokseren som en forvirret ape 😂 Han kjørte meg hjem, og jeg hørte heldigvis ikke mer fra han :). 

Vil ikke kalle dette en "date" for denne mannen hadde jeg vært med i noen mnd men det var enda litt unaturlig for han var ekstremt glad i mor, (mer enn normalt) og hadde lite tid. Dette var i påska, så jeg hadde laget påskeegg til han, og i tillegg tatt med en sixpack øl for å være en god date. Tidligere hadde han sagt at jeg bare måtte komme over for han lagde middag, så det gjorde ingenting. Jeg tenkte at det passa jo fint, for jeg var jo så sulten, så tok bussen bort. Jeg satt og venta i sofaen mens han ble ferdig med maten, og da kom han og dekket på KUN TIL SEG SELV uten å spørre om jeg ville ha. Siden vi ikke hadde gått ut med hverandre så lenge så ville jeg ikke spør om mat, men satt der og spiste av godteriet jeg hadde kjøpt til han 😂 Var egentlig litt dum som ikke gikk med en gang, for frokost gikk han og lagde til seg selv, uten å spørre meg eller bare lage til meg. Det ble slutt etter det. Noe som er litt småkleint er at jeg er student og er i praksis på han sin arbeidsplass, 2 år etterpå hehehehe 

Oi snakk om å ikke være gentleman da. Jeg mener,  lager kun middag og frokost til seg selv?

Anonymkode: 8c9be...92a

• Liker 9
Skrevet

Oi snakk om å ikke være gentleman da. Jeg mener,  lager kun middag og frokost til seg selv?

Anonymkode: 8c9be...92a

haha vel, er en grunn til at jeg droppet han 😂

• Liker 4
  • 2 uker senere...
Skrevet

Så mange forferdelige historier folk har på lager :sjokkert:

Anonymkode: 9408b...b7b

• Liker 4
Skrevet
Den 13.12.2015 at 18.59, AnonymBruker skrev:

Akkurat det med forholdet hans til hunden var jo litt skjønt da, men resten, nei takk!

• Liker 6
Skrevet

Skuff når man tror det har kommet nytt innlegg om en date, også er det bare noen som har kommentert et gammelt innlegg.. 

Anonymkode: 6e5ec...41c

• Liker 25
Skrevet

Dette blir artig. Ok 

to dater med samme fyr; 

1 Date) møttes på en liten cafe i Oslo. Jeg drikker ikke kaffe/te så takket nei til det. Han gikk og kjøpte seg en kaffe. Kom tilbake med 1 kopp kaffe og ett glass vann, tenkte at det var hyggelig av han å ta med vann til meg. ehm, nei det var til han. Resten av tiden brukte han til å snakke om seg selv og drive med magi triks. 

Var dum nok til å gå på en Date nr 2 med samme fyr. 

Andre Date ) han ville spille biljard, jeg tenkte ok. Sikkert hyggelig , men er ikke noe flink. Vi møttes, spilte litt, men han gjorde for det meste narr av meg fordi jeg var så dårlig, kjøpte ikke noe å drikke til oss, presterte å kalle meg en bæsj!!!! ( dette var en mann på 25 år med god utdannelse og liv) 

jeg ble egentlig ganske satt ut. Da vi avsluttet ville han splitte beløpet på to! Han gadd ikke betale for meg engang. Da det var hans idè å dra på en sånn Date. Heldigvis hadde jeg penger i lomma!!! Han skulle på do og jeg vurderte sterkt å løpe min vei. Gjorde det dog ikke. På den tiden var jeg vegetarianer, noe han visste om, han visste også at jeg var sterkt imot mcdonalds og lignende. Da vi nærmet oss Jernbanetorget sier han at han bare skal innom mcdonalds og spise. Jeg sa at jeg måtte hjem, sa hadet. Og sånn var det. Ble fullstendig satt ut! Hahahaha fy så tragisk! 

Utenom disse hendelsene så var det jo også en som presterte å si i etterkant av dagen at jeg ikke var spretten/ sprek nok for han... 

Noen menn altså 

Anonymkode: 29fff...afb

• Liker 10
Skrevet

Er usikker på om jeg har skrevet om denne, men tror ikke det.

En fyr i gjengen jeg hang i for en del år siden hadde fått interesse for meg, vi hadde flørtet en del på fylla men jeg så egentlig ikke på han som noe mer enn det, men siden han var såpass voksen å konkret ba meg ut på "middagsdate" så tenkte jeg at kanskje han var bra allikevel, og at det var tøft og sjarmerende å be meg ut så direkte (i en alder hvor det kanskje var mer normalt å spørre om man ville bli med på fest, eller ha fylla-hookups) så sa jeg ja. Dagen kom og jeg hadde pyntet meg og greier. Han kom subbene i de samme type klærne han brukte når vi hang på pub. Caps, store bukser, flekkete hettegenser.
Han hadde ikke planlagt hvor vi skulle gå, så da gikk vi på nærmeste matserveringssted. Det eneste han pratet om var hvilke venner av han som hadde fått pult mest og hvordan vennene hans var innenfor alle mulige ting ("han er helt rå i fifa da!" osv)
Ikke noen voksne spørsmål om forhold, livssyn osv.
Når vi var ferdig spist og skulle avslutte daten kledde han på seg å gikk uten å betale. Jeg tenkte Jøss betalte han når han bestilte da?
Men neida, servitøren kom løpene ut etter oss, vi hadde kommet oss ca 50 meter bort i gata så det ble jo en veldig stor scene der hun kommer ropene og veivende. Daten sier "lat som ingenting, vi fortsetter å gå!" jeg ante ikke mine arme råd men fortsatt å gå som han sa. Servitøren griper så tak i han "HEI DU! BETALE!!!!!" "høh? åaja åja sorry da" sier han. Ut kommer det en annen ansatt og de tar tak i han og nærmest drar han med seg tilbake til spisestedet. Jeg ble så forfjamset og satt ut av det hele at jeg skilte vei med han der, ville bare gjemme meg av flauhet og ikke assosieres med han og jeg hørte aldri fra han igjen. Bra tenkte jeg, håper han skammer seg.
Han fikk seg forsåvidt en annen dame kort tid etter, men når jeg så de på byen via våre felles venner i etterkant tenkte jeg bare "stusselig"........ Ganske spesielt/lavmål og ikke minst turn off å be ut på resturant date og bevisst snike seg unna regningen.

Anonymkode: e3d24...627

• Liker 45
Skrevet
Den 10. desember 2015 at 16.00, altflyter skrev:

Dette var en date som (heldigvis) aldri ble noe av

Jeg snakket med en fyr på tinder som virket skikkelig hyggelig. Etter mye meldinger fram og tilbake over flere dager, ble vi enige om å møtes. For meg er det naturlig å avtale en blind date på et trygt sted... type kafè. Men han hadde andre tanker.

Han lurte på om vi kunne ta noen øl sammen... ja det er jo en veldig fin måte å slappe av på, så den var jeg helt med på. Men han ville ikke på et utested. Han ville ha meg med på "picnic" langt inne i en skog hvor det ikke var folk... det ville jo bli SÅ intimt og koselig. Helt alvorlig. Hvor dum må du være for å si ja til noe slikt? Jeg slettet ham umiddelbart mens jeg undret meg over om en eller annen stakkar sa ja til denne mannen. Gud vet hva han hadde i tankene når han vil møte en jente på et totalt isolert sted uten et menneske i nærheten... *grøss* 

Han som voldtok meg inviterte meg ut på Date først, på en fin restaurant. Var så søt og snill. Men ja. Det at han grovt voldtok meg sier jo det motsatte. Men uansett greit å være skeptisk til folk 

Anonymkode: 29fff...afb

• Liker 4
Skrevet

Har datet flere som har sendt såkalte ungdomsbilder av seg selv. Husker spesielt en som sa at han hadde vært syk, men at han var frisk og fin nå. Vi skulle møtes til lunsj og jeg satt på lunsjstedet og ventet. Det som kom imot meg, var en gammel, svært syk mann som i tillegg hadde tatt et par øl for å mote seg opp.

Jeg syns nesten synd i han, men blei forbanna også. Da vi skulle spise, viste det seg at han hadde store problemer med å spise og sølte både på seg selv, bordet og golvet. Og hver gang han løftet ølglasset så satt jeg med hjertet i halsen. Det var så flaut og dumt at jeg måtte finne på en unnskyldning om at jeg dessverre måtte løpe. At noe hadde skjedd.

Det hører med til historien at han ringte neste dag og ville prate.

Anonymkode: 4914b...dff

• Liker 7
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skuff når man tror det har kommet nytt innlegg om en date, også er det bare noen som har kommentert et gammelt innlegg.. 

Anonymkode: 6e5ec...41c

Men hvis ingen bumper opp tråden kommer det heller ingen nye innlegg... ;)

Anonymkode: 39080...c20

• Liker 12
Skrevet

Denne blir som anonym, for den er lett gjenkjennelig for de som kjenner meg. 

Var på date med en kar, tok en kaffe, og hadde det veldig hyggelig. Så hyggelig, at vi avtalte å møtes dagen etter for å gå tur med hundene våre. Jeg har en liten blandingshund på ca 7 kilo, og han har en Grand Danois på over 60 kilo. Den er så gigantisk, at når jeg satt på en hagestol, så raget hunden over meg. 

Vi ankom målet for turen, slapp bikkjene løs for å leke, mens vi sto og skravlet. Der står jeg og aner fred og ingen fare, helt til jeg plutselig letter fra bakken og ramler rett ned igjen på ryggen. Hunden hans kom i fullt firsprang bakfra og løp meg rett ned! Ør, fortumlet og lettere mørbanket prøver jeg å reise meg opp igjen, og han kommer for å hjelpe meg opp. Akkurat da han skal løfte meg opp, slipper jeg en fjert. Begge sier "OI" samtidig, og jeg bare spretter opp som en strikk :flau:

Til tross for to ganske hyggelige dater, så har ingen av oss kontaktet den andre etterpå...

Anonymkode: afb9e...3c4

• Liker 25

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...