Gjest gjest1 Skrevet 27. august 2004 #1 Del Skrevet 27. august 2004 følgende: Du har elektrisk seng du kan "fjernkontrollere" opp og ned. Du sitter og ser på et eller annet dårlig reality-program i senga. Det er snart leggetid. Så går strømmen. Hva faen gjør man da? Sover i sittestilling? Sover på sofaen? Sover på gulvet? Hmmm... komplisert tanke det der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 27. august 2004 #2 Del Skrevet 27. august 2004 Sover på sofaen. Mamma har en sånn seng og strømmen gikk i sommer under et skikkelig uvær. Resultat: etter iherdige forsøk på å sove i oppoverbakke ga hun opp og la seg i stua. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. august 2004 #3 Del Skrevet 27. august 2004 Nemlig.. Flott å få et ordentlig svar på dette viktige spørsmålet. Burde det ikke vært et slags miniagregat på slike senger, så den går ned i sin opprinnelige stilling om slikt skjer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 27. august 2004 #4 Del Skrevet 27. august 2004 Har sånn sengebunn.. men har aldri tenkt på det.. Får bare håpe at strømmen ikke går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 27. august 2004 #5 Del Skrevet 27. august 2004 Nemlig.. Flott å få et ordentlig svar på dette viktige spørsmålet. Burde det ikke vært et slags miniagregat på slike senger, så den går ned i sin opprinnelige stilling om slikt skjer? Strengt tatt burde den vært designet slik at den mekanisk ville kunne gå ned i hvilestilling ved et eventuelt strømbrudd. Dårlige designere hvis så ikke er tilfellet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. september 2004 #6 Del Skrevet 3. september 2004 Kanskje jeg skal lage patent på en slags mekanisme om det skjer, og skaffe meg kontakter i strømleverandør-bransjen. Da kan jeg sørge for at strømmen blir koblet ut sånn i 11-12-tida et par ganger i året. Da blir det fart på salget tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 3. september 2004 #7 Del Skrevet 3. september 2004 Sånne senger burde hatt UPS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå