Gjest Solstråla88 Skrevet 9. mai 2015 #21 Skrevet 9. mai 2015 Foreldrene mine har sagt de kan ha katten noen uker etter hjemkomst slik at vi kan se om han endret adferd. Jeg synes han virker mindre surklete, mindre rød i øynene og sutrer litt mindre. Heldigvis vil de ha henne on allergi er årsaken
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #22 Skrevet 9. mai 2015 Jeg fikk tilbud om allergitest når min var fire månder for han reagerte så veldig på masse forskjellig mat uten at vi fant noen sammenheng. Så det er bare å høre med lege, er det grunn til å mistenke allergi kan de nok sjekke det Anonymous poster hash: 4180c...34d
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #23 Skrevet 9. mai 2015 Jeg fikk beskjed om at de ikke testet for allergi før de var 3 år. Men det var ikke for mat, kun husstøv/pollen/katt ol. Men om det er sant vet jeg ikke. Jeg måtte slite og krangle hardt for å få en astma diagnose på mitt barn før fylte 1 år. Fikk beskjed om at det var alt mulig annet, men ikke astma. Da vi endelig fikk prøve astmamedisin så ble barnet mye bedre. Astmadiagnosen ble stilt av 3 spesialist vi oppsøkte, da var barnet 1 år. Det er veldig frustrerende og ikke bli tatt på alvor. Anonymous poster hash: ee747...d9b
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #24 Skrevet 9. mai 2015 Jeg var til allergitest med min datter når hun var rett over 1 år, for å få sjekket (bekreftet) eggallergi. Fikk da beskjed om at de sjekket "alt mulig", men at jeg ikke burde regne med at alt stemte helt om 1-2 år allikevel, siden hun var så liten. De kunne få falske resultater, ettersom immunforsvar og slikt ikke var helt stabilt ennå, alt "jobbet på høygir og kunne gi feil utslag". Vi fikk utslag på egg og katt, og dette ser vi stemmer i dag (5 år) også. Men hun fikk også kraftig utslag på bjørk, men det har hun ikke reagert på i ettertid i det hele tatt. Men ser en nevner her at det er en blodprøve. Hva sjekket du for da? For vi fikk den vanlige testen med "rip" og dråper på ryggen (12 forskjellige tror jeg), ingen blodprøve. Anonymous poster hash: 3a9d8...2b1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå