Gå til innhold

Hvorfor er nordmenn så triste?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Førsteåret mitt som student og har blitt forskrekket over hvordan nordmann er når det både kommer til rasjonelle ting og når det kommer til andre mennesker. Man trenger ikle å være rakettforsker for å forstå at 1 person ikke klarer å dytte tilbake 20 personer som skal av bussen eller det at nordmenn stirrer turen lang på mobilen. Det artigste var når ei kvinne skulle bytte settet og hun bommet på det nye settet hun skulle styr seg i på grunn av mobilen.

Anonymous poster hash: 67490...9d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Les litt etikk... så finner du grunnen. :P Man blir faktisk ikke lykkelig av penger selv om flere tror det.



Anonymous poster hash: 5083e...200
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førsteåret mitt som student og har blitt forskrekket over hvordan nordmann er når det både kommer til rasjonelle ting og når det kommer til andre mennesker. Man trenger ikle å være rakettforsker for å forstå at 1 person ikke klarer å dytte tilbake 20 personer som skal av bussen eller det at nordmenn stirrer turen lang på mobilen. Det artigste var når ei kvinne skulle bytte settet og hun bommet på det nye settet hun skulle styr seg i på grunn av mobilen.

Anonymous poster hash: 67490...9d9

Hva har dette med å være trist å gjøre? :fnise:

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mye krav hele veien, i tillegg drittvær og kulde, fordommer og jantelov



Anonymous poster hash: b5990...411
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaahaah. Nå MÅ det bli slutt på denne depresjon-søle snakket om at vi er så triste, sinte, travle og buhuhuuuu!!

SMIL OG VÆR GLAD FOR HVER DAG SOM GÅÅÅÅÅÅR :-D :-D

Anonymous poster hash: fe9ae...6e7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eiss

Kanskje vi mangler dvitaminer :P men kan ikke si jeg har merket at folk blir hyggeligere om sommeren ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førsteåret mitt som student og har blitt forskrekket over hvordan nordmann er når det både kommer til rasjonelle ting og når det kommer til andre mennesker. Man trenger ikle å være rakettforsker for å forstå at 1 person ikke klarer å dytte tilbake 20 personer som skal av bussen eller det at nordmenn stirrer turen lang på mobilen. Det artigste var når ei kvinne skulle bytte settet og hun bommet på det nye settet hun skulle styr seg i på grunn av mobilen.

Anonymous poster hash: 67490...9d9

Jeg forsto veldig lite av det der. 20 personer som skulle av bussen, og så var det noe med en mobiltelefon.. eh hæ?

Anonymous poster hash: aab08...363

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dummeste jeg vet når noen kommenterer en hel nasjon: nordmenn er så triste, svensker er sånn, tyskere er sånn, franskmenn, sånn...

ALLE folk er FORSKJELLIGE uansett hvor de kommer ifra!!!



Anonymous poster hash: 73ac6...85d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forsto veldig lite av det der. 20 personer som skulle av bussen, og så var det noe med en mobiltelefon.. eh hæ?

Anonymous poster hash: aab08...363

forstår det slik at de står i veien når vedkommende skal av.

Anonymous poster hash: 864e6...223

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså h*n skal av, det er 20 stk h*n må dytte på og alle har hodet i mobil de tar ikke hensyn.

Og ei dame skal visst sitte og har hodet i mobil og bommer på setet, setter seg på h*n.



Anonymous poster hash: 864e6...223
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså h*n skal av, det er 20 stk h*n må dytte på og alle har hodet i mobil de tar ikke hensyn.

Og ei dame skal visst sitte og har hodet i mobil og bommer på setet, setter seg på h*n.

Anonymous poster hash: 864e6...223

Ok. Men da kunne ts skrevet det. Innlegget hans/hennes var veldig rotete.

Enig i at folk er helt forelska i mobilene sine for tiden.

Anonymous poster hash: aab08...363

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker ikke nordmenn, og jeg er 100% norsk selv!

Så du liker ikke deg selv?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

forstår det slik at de står i veien når vedkommende skal av.

Anonymous poster hash: 864e6...223

Er det et norsk fenomen? Har sett det samme i andre land. Og hva har det med å være trist å gjøre?
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Castielz

Så du liker ikke deg selv?

Ute å kverulerer igjen ja?

Sånne som deg er en av grunnene til at jeg flyttet ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ute å kverulerer igjen ja?

Sånne som deg er en av grunnene til at jeg flyttet ;-)

Du sier du ikke liker nordmenn.du er nordmann. Da betyr jo drt at det er en del av deg selv du forakter

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Castielz

Du sier du ikke liker nordmenn.du er nordmann. Da betyr jo drt at det er en del av deg selv du forakter

Ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les litt etikk... så finner du grunnen. :P Man blir faktisk ikke lykkelig av penger selv om flere tror det.

Anonymous poster hash: 5083e...200

Penger er grunnleggende for å bli lykkelig for at man ikke skal sulte ihjel og ha et tak over hodet.

Har man det og litt til slik at man kan ta en sydentur i blant har man et svært godt grunnlag for å være lykkelig.

Nordmenn er ganske lykkelige, men vi er ikke øverst på statistikken i verden. Men vi er ikke triste slik som TS sier.

Anonymous poster hash: 06812...b13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Men da kunne ts skrevet det. Innlegget hans/hennes var veldig rotete.

Enig i at folk er helt forelska i mobilene sine for tiden.

Anonymous poster hash: aab08...363

TS er nok ikke norsk. Derfor er innlegget rotete. Det er ganske enkelt å tenke seg til.

Anonymous poster hash: 06812...b13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...