Gjest tuppesjura Skrevet 7. mai 2015 #1 Del Skrevet 7. mai 2015 Jeg sliter med å få opp tempoet når jeg jogger. Har som mål å jogge 10 km på under 1 time, men jeg er langt unna foreløbig. Ligger greit på 8-8,5 km/t, men begynner jeg noe raskere så sliter jeg. Har forsøkt meg på intervaller, og holder greit 10km/t på korte intervaller i bakker. På flatmark kommer jeg opp i 15, da holder jeg på å dø. Tips?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atrix Skrevet 7. mai 2015 #2 Del Skrevet 7. mai 2015 Tren Tabata noen ganger i måneden . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 7. mai 2015 #3 Del Skrevet 7. mai 2015 http://www.oslomaraton.no/pdf/Treningsprogram10kmoghalvmaraton.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tuppesjura Skrevet 7. mai 2015 #4 Del Skrevet 7. mai 2015 http://www.oslomaraton.no/pdf/Treningsprogram10kmoghalvmaraton.pdf Takk, men tror jeg må starte midt i det programmet omtrent. Jeg jogger ei mil greit om jeg vil, bare ikke så raskt som jeg egentlg ønsker. Sist testet jeg hvor langt jeg kom på 1 time, da klarte jeg 8,1km. Jogget hele veien uten stans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marthos Skrevet 7. mai 2015 #5 Del Skrevet 7. mai 2015 Det finnes en app (husker ikke hva den heter i farten) som er noe ala runkeeper men med zombier! Typisk skumle lyder og sånn, som om man blir forfulgt av zombier. Jeg blir stressa bare av å tenke på å bruke den appen på joggeturer, men kjenner flere som bruker den. De sier at det funker, så du kan jo prøve! Kanskje ikke noe for sarte sjeler, eller folk som har opplevd liknende i virkeligheten, men ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå