AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #1 Del Skrevet 7. mai 2015 Hei, har første privatisteksamen på mandag og lurer egentlig bare på hvordan forberedelsesdelen fungerer. Sitter man sammen med sensorene? Alene på et rom? Får fort panikk om jeg ikke vet hva som skal se, så er greit å vite. Anonymous poster hash: ad6bc...5bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluesoppen Skrevet 7. mai 2015 #2 Del Skrevet 7. mai 2015 Hei! Jeg har hatt privatisteksamen et par ganger og kan kanskje hjelpe deg litt Det kommer litt ann på hvor i landet du tar eksamen. I Telemark satt jeg heelt alene på et rom, hvor jeg ga fra meg alt bortsett fra bøker og notater som jeg skulle bruke under forberedelsen. I Sør-Trøndelag satt jeg i et lite forelesningsrom sammen med de andre som også skulle ha eksamen i alle munlige fag. Der satt det en vakt og krysset oss av når vi kom, og ropte oss opp når de 30 minuttene hadde gått. Er veldig forskjellig fra sted til sted, og fra skole til skole. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #3 Del Skrevet 7. mai 2015 Takk skal du ha! Neste utfordring: Hvor ligger skolen og hvordan finner jeg frem der inne? Må vel på spaning i morgen og undersøke litt. TS Anonymous poster hash: ad6bc...5bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #4 Del Skrevet 7. mai 2015 Takk skal du ha! Neste utfordring: Hvor ligger skolen og hvordan finner jeg frem der inne? Må vel på spaning i morgen og undersøke litt. TS Anonymous poster hash: ad6bc...5bc Meg som svarte deg over her Hehe, ja, hadde akkurat samme problemstillinga som deg. Helt ny by, med skoler på steder jeg aldri hadde hørt om før. Jeg tok sjansen og tok en buss jeg visste gikk til skolen i gooood tid i forveien. Satt vel å venta halvannen time før registeringa begynte, men er jo bedre enn å stresse om man skulle være litt uheldig å ikke finne frem med det første! Alltid lurt å ta turen dagen før hvis man er veldig usikker :D Masse lykke til! Hva slags eksamen skal du ha på mandag? Anonymous poster hash: 90d4c...fb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #5 Del Skrevet 7. mai 2015 Meg som svarte deg over her Hehe, ja, hadde akkurat samme problemstillinga som deg. Helt ny by, med skoler på steder jeg aldri hadde hørt om før. Jeg tok sjansen og tok en buss jeg visste gikk til skolen i gooood tid i forveien. Satt vel å venta halvannen time før registeringa begynte, men er jo bedre enn å stresse om man skulle være litt uheldig å ikke finne frem med det første! Alltid lurt å ta turen dagen før hvis man er veldig usikker :D Masse lykke til! Hva slags eksamen skal du ha på mandag? Anonymous poster hash: 90d4c...fb8 Tenker det er lurt å ta turen i morgen ja, haha. Er et surrehue uten like, så er best å være helt sikker. Har psykologi 1. Trodde vel det skulle være litt enklere enn det viste seg å være, men det viktigste er vel at jeg står? Haha. Anonymous poster hash: ad6bc...5bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #6 Del Skrevet 8. mai 2015 Ring privatistkontoret, varierer med fag og fylke. Noen stedet er det 10 minutter for førstemann og 20 for andremann feks mens andre stedet er det 30 min for alle med kun papirer og ingen PC og andre stedet 30 min med PC ingen internett. Anonymous poster hash: 31a6e...b42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå