Gjest Anonymous Skrevet 26. august 2004 #1 Del Skrevet 26. august 2004 Hva slags skoler må man gå og hvilken skoler tilbyr denne utdanningen? Anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. august 2004 #2 Del Skrevet 27. august 2004 Faktisk praksis teller mange ganger mer enn skoler. En bekjent av meg er det. Hun har kun husmorskole, men jobbet i amnge år. Som ung i dag stiller de vel andre krav? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maiia Skrevet 27. august 2004 #3 Del Skrevet 27. august 2004 Jeg har en venninne som er utdannet husøkonom. Hun har kost-og erneringsfag fra videregående, samt treårig utdannelse ved høyskolen i Akershus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bauche Skrevet 27. august 2004 #4 Del Skrevet 27. august 2004 Min erfaring med husøkonomer er ved sykhuset. (vasket der i noen år mens jeg studerte) De er stort sett gamle damer som vet mye gjennom erfaring som i tillegg har fått ett og annet datakurs og økonomikurs mora mi vasker og fikk tilbud om en slik jobb. Hun ville ikke ha den pga all misnøye ble rettet mot henne..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jandia Skrevet 28. august 2004 #5 Del Skrevet 28. august 2004 Sant at erfaring ofte er vel så viktig som utdanning. Har jobbet som husøkonom og har ingen utdanning i den retning... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå