Gå til innhold

han luktet på fingrene sine.. hvorfor?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I helgen ble jeg sittende oppe med en on-off flørt etter festen var over. Det ble klining og kosing og litt tafsing. Satt meg oppå han og han tok et godt tak rundt rumpa mi og lurte noen fingrer innenfor trusekanten. Vi kysset og tøyset videre og han luktet da på fingrene sine ved flere anledninger.

Jeg vet jeg er både frisk og rein og soppfri, så ingen uvanlige lukter her i gården.

Men er dette vanlig? og er det opphissende å lukte på saftene, eller er det for å sjekke noe? Andre ideer?

Anonymous poster hash: 69250...4ec
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Exen min gjorde det fordi det tente han,..

Anonymous poster hash: 0906a...c69

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Men er dette vanlig? og er det opphissende å lukte på saftene?

Nei.

Ja.

Anonymous poster hash: a7960...55e

• Liker 3
Skrevet

Han likte åpenbart lukten. Hva er turn off flørt?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ehm... var det ikke en eksakt lik tråd for noen uker siden?
Med helt identisk overskrift og "historie"?

Anonymous poster hash: 5a486...dd4
  • Liker 1
Skrevet

Klart han gjorde det kun fordi det er opphissende. :)

Hvis han derimot kunne lukte seg frem til sykdommer på den måten så bør han jo få seg jobb på sykehus som dr house.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Han likte åpenbart lukten. Hva er turn off flørt?

on-off :)

Vi har "holdt på" i sykt mange år. Nå er vi voksne med ansvar og forventninger på hver vår kant, men av og til når vi er i samme by og møtes sosialt så sitter vi oppe til langt på morgen og prater og koser....

AnonymBruker
Skrevet

Ehm... var det ikke en eksakt lik tråd for noen uker siden?

Med helt identisk overskrift og "historie"?

Var det? link? Kanskje noen gode svar der :)

Dette skjedde på lørdag, og er første gang jeg er innom seksualitetforumet nå.

ts

Skrevet

on-off :)

Vi har "holdt på" i sykt mange år. Nå er vi voksne med ansvar og forventninger på hver vår kant, men av og til når vi er i samme by og møtes sosialt så sitter vi oppe til langt på morgen og prater og koser....

Og med det så klarer du å tolke det negativt? Why?

AnonymBruker
Skrevet

Og med det så klarer du å tolke det negativt? Why?

hehe. Tolker ikke noe spesielt negativt, for har ikke intrykk av at underlivet mitt lukter unormalt.

Men jeg har ikke opplevd denne lukte-på-fingrene-sine før, ivertfall ikke så åpenlyst. Ble jo nysgjerrig og måtte lukte på meg selv etterpå. hehe. Tenkte herlighet, er det noe nå da :P

AnonymBruker
Skrevet

Var det? link? Kanskje noen gode svar der :)

Dette skjedde på lørdag, og er første gang jeg er innom seksualitetforumet nå.

ts

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=58668

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=749958

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=631982

Kanskje du finner et svar på en av disse om samme temaet :skratte:

• Liker 1
Skrevet

hehe. Tolker ikke noe spesielt negativt, for har ikke intrykk av at underlivet mitt lukter unormalt.

Men jeg har ikke opplevd denne lukte-på-fingrene-sine før, ivertfall ikke så åpenlyst. Ble jo nysgjerrig og måtte lukte på meg selv etterpå. hehe. Tenkte herlighet, er det noe nå da :P

Var nok bare at han tente på det. Jeg har gjort det selv. Sånn på vei hjem fra et knull, så har jeg luktet litt på fingrene mens jeg kjørte og ble kåt igjen og slike ting.. hehe.

Er jo en lukt som er eksklusiv dere, og sex generelt, så er vell ikke merkelig at mange av oss liker lukten.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

ser ut som menn gjør det fordi de liker lukten og at man kan finne på å gjøre det når man er konfortabel med den man er med...

ikke så ille da ;)

Ts

• Liker 1
Skrevet

Å tafse/ha sex/ drive på med forspill og bruke alle sansene kan være svært erotisk. Alt fra syn, hørsel, smak, lukt, berøring

Lukten av kåtskap, lukten av kjønn og safter er like vanlig å like som å ikke bry seg så mye om det.

Jeg ville aldri ha overtenkt så mye på dette. Han synes lukten av deg er opphissende, og deilig for han.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker foreksempel lukten av han. Ikke bare liker, den er bare helt himmelsk. Har ingen problemer med å svelge, og virkelig kjenne på smaken og luktene. Lukten av oss sammen er også best "hittil" av de jeg har vært med oppgjennom årene.

Kanskje noen bare er luktere :P

Skrevet

He he.. Kom til å tenke på denne jeg nå

:fnise:
  • Liker 1
Gjest Caress
Skrevet

Hva, tror du man unngår å puste inn når man f.eks slikker noen? Lukten er tennende, ville ikke tenkt over det om typen hadde luktet på fingrene sine etter å ha hatt dem opp i musa mi, akkurat. ^^

AnonymBruker
Skrevet

skjønner jo hvordan slikking fungerer :P

Men syntes bare det ble gjort så åpenlyst, og lurte dermed på om dette var noe vanlig mange menn gjorde når de fikk sjangsen...

Feks, om jeg lurer en hånd ned i buksa på en fyr, så lukter jeg ikke på hånda mi etterpå ;)

Skrevet

Lukter ofte på hendene mine litt diskret etter at jeg har hatt sex med dama f.eks når hun sover, for det er himmelsk, men settingen du beskriver høres kanskje litt mer uvanlig ut.

Nærmeste må vel være en eks som under forspillet fingret seg selv og så lot meg smake på fingrene, men da var jo begge to veldig i øyeblikket.

AnonymBruker
Skrevet

Om noe stinker så lukter man ikke på det flere ganger. Så nei, han luktet fordi det tente han.

Snakk for 'æ sjæl, hver gang noe på fingrene mine stinker, så må jeg bare lukte på nytt rett som det er for å verifisere at det fortsatt stinker

Anonymous poster hash: 85cad...a6f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...