Gå til innhold

Han luktet på fingrene sine etter at han fingret meg

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En fyr fingret meg, første gang noen har gjort det, og så luktet han sånn på fingrene sine hele tiden etterpå. Synes det var litt ekkelt. Kanskje han syntes det luktet rart av meg eller noe. Hva kan grunnen være til at han luktet på fingrene sine?

Anonymous poster hash: ed9d0...114
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spør han?

Anonymous poster hash: b9ba9...a20
  • Liker 1
Skrevet

Sikkert ikke noe å bry seg med :) Litt dårlig eksempe, men når jeg har kuttet hvitløk så går jeg og lukter meg på fingrene resten av dagen, fordi jeg vet lukta er der. Sikkert det han også gjør? Sikkert helt normalt, men noen gjør det sikkert litt mer skjult.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

At han liker muselukten fordi det minner ham om sex med deg? Snakk om å gjøre et problem ut av en filleting.

Anonymous poster hash: 43460...0e7
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Mmmm..

Anonymous poster hash: 566a2...ca6
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det vanlig å lukte på fingrene? Noen her som har opplevd det samme? Menn, bruker dere å gjøre det?

Skrevet

Kanskje han luktet for å sjekke om det var greit å skulle slikke deg...??

AnonymBruker
Skrevet

Fordi noen menn synes lukta er god og opphissende. Som en slags feromoner. Det er derfor det finnes et marked for salg av brukte truser. I Japan så får man faktisk kjøpt brukte truser som er vakumerte for å bevare lukten, i automater på gata. Og de sier at alle damer har forskjellige lukter omtrent som parfyme.

Anonymous poster hash: a9a83...eb3
  • Liker 3
Skrevet

Det er en stor sjanse for at han a) gjorde det fordi han tenner på deg, b) fordi han var nysgjerrig og c) ikke synes det er flaut å gjøre slike ting med deg fordi dere allerede er intime.

sett litt pris på det, mye hyggeligere enn å synes at det er ekkelt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det å lukte seg på fingrene i ny og ne, er egentlig en litt sær oppførsel. Men å ta på noe, en væske eller noe som vil bli sittende fast på fingrene f.eks, så lukte på det, er noe mer normalt. Én gang. Og det er lukten av dét på fingrene som er interessant da.

Det kan sies mye om lukt, men det blir og ofte ikke lagt nok vekt på hvor sterkt luktesansen kan trigge så mange områder rundt i hjernen vår, og muligens mest i hukommelsen og rundt blant diverse minner. Og en spesiell lukt som betyr mye for en, kan ta en tilbake til et ekstraordinært minne i et lite mikrosekund.

Men så varierer jo og noen lukter for folk. Og gjerne spesielt og assosiasjonene sine til disse luktene.

Anonymous poster hash: be17f...13c

AnonymBruker
Skrevet

Fordi noen menn synes lukta er god og opphissende. Som en slags feromoner. Det er derfor det finnes et marked for salg av brukte truser. I Japan så får man faktisk kjøpt brukte truser som er vakumerte for å bevare lukten, i automater på gata. Og de sier at alle damer har forskjellige lukter omtrent som parfyme.

Anonymous poster hash: a9a83...eb3

Haha, jeg bor i Japan. Det finnes én sånn maskin i hele landet, og den er superberømt. Den står ikke i gata sammen med de hundretusener av Coca-Cola-, Suntory- og Asahiautomatene, men i en metallbygning langt ute på landsbygda i Japan. Det finnes som sagt EN sånn maskin i hele landet, og den står ikke på noen gate, men midt på en åker på landsbygda.

Anonymous poster hash: e9d8e...dd9

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

De fleste menn jeg har vært med har gjort det.

AnonymBruker
Skrevet

Bra han ikke fingret def i rumpa da.

Anonymous poster hash: 0d503...979
Skrevet

han virker ærlig talt ikke helt stabil i mine øyne,.. om han så blir opphissa eller hva det er, så kunne han ha styrt seg. Det er jo ubehagelig, med tanke på at dette er nytt for deg så var det respektløst og du skal ikke finne deg i det du syns er ubehagelig. Ta det rolig som du selv føler for, hvis ikke lager man fort emosjonelle og fysiske hindre for seg selv seinere i sexlivet som kan være vanskelig å bli kvitt.

AnonymBruker
Skrevet

Sært

Skrevet (endret)

Det var en Anonymbruker som startet samme tråden for et år siden.

Endret av Evilposelos
Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg er sikkert ikke normal jeg, da. Jeg kan lett bli opphisset og tent av min egen lukt og smak under de rette omstendigheter ;).

• Liker 4
Skrevet

han virker ærlig talt ikke helt stabil i mine øyne,.. om han så blir opphissa eller hva det er, så kunne han ha styrt seg. Det er jo ubehagelig, med tanke på at dette er nytt for deg så var det respektløst og du skal ikke finne deg i det du syns er ubehagelig. Ta det rolig som du selv føler for, hvis ikke lager man fort emosjonelle og fysiske hindre for seg selv seinere i sexlivet som kan være vanskelig å bli kvitt.

Du synes ikke du slenger rundt deg med store ord litt for lett her? Kvalifiserer man til å være ustabil om man blir opphisset av lukten av kjønn?

• Liker 4
Gjest GirlonGirl
Skrevet

Er mye mer sexy når han suger på fingrene sine, for å si det sånn ;)

Skrevet

Siden du antyder at denne mannen er mindre stabil, så blir jeg interessert i hva du legger i det å være stabil, som mann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...