Gå til innhold

Unødvendige gaver.

Fremhevede innlegg

Skrevet

- Billige kremer osv fra typ Kiwi. Typisk fra studentvenner osv, som gjerne vil gi noe til mange, men ikke har så god råd. Jeg setter vel så mye pris på et kort med noen gode ord!

- Diverse pyntegjenstander og løpere/duker - med mindre det er fra noen som HAR peiling/kjenner emg godt og veit hva jeg liker.

- Fikk en gang et helt servise fra noen som egentlig ikke kjente oss så godt, men var på besøk en jul. Kaffekopper med asjetter osv. Ikke min stil, og jeg hadde ingen steder å sette det..

Ellers er jeg utrolig glad i år få gaver egentlig, jeg blir som en liten unge, kjempe stas.. :danse::fnise:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesp
Skrevet

- Billige kremer osv fra typ Kiwi. Typisk fra studentvenner osv, som gjerne vil gi noe til mange, men ikke har så god råd. Jeg setter vel så mye pris på et kort med noen gode ord!

- Diverse pyntegjenstander og løpere/duker - med mindre det er fra noen som HAR peiling/kjenner emg godt og veit hva jeg liker.

- Fikk en gang et helt servise fra noen som egentlig ikke kjente oss så godt, men var på besøk en jul. Kaffekopper med asjetter osv. Ikke min stil, og jeg hadde ingen steder å sette det..

Ellers er jeg utrolig glad i år få gaver egentlig, jeg blir som en liten unge, kjempe stas.. :danse::fnise:

Men dette er vel ikke vanlige vertinnegaver?

Skrevet

Men dette er vel ikke vanlige vertinnegaver?

Jeg så ikke et ord i hovedinnlegg om at vi prater om vertinnegaver. Kun gaver generelt;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er kanskje litt rar jeg da, jeg liker nemlig å få håndklær og sengesett (så lenge det er i mørke farger, vel å merke!). Da slipper jeg nemlig å dra ut å kaste bort penger selv på sengesett jeg ikke liker (liker stort sett ingen, og de få jeg liker er altfor svindyre til at jeg synes jeg kan ta meg råd til de) men når jeg får de er det lixom greit, da har ikke jeg brukt mine penger på noe så stygt :fnise: Og laken osv er jo ting som slites fort...

Det verste jeg vet å få er hudpleieprodukter, jeg tåler de bare ikke samme hvor "allergivennlige damen på apoteket/parfymeriet" sa de var. Skal du kjøpe sånt, så ring til meg å få nøyaktig navn og gjerne ett bilde av flasken så du er sikker på du kjøper rett, ellers går det rett i søpla.

Ellers liker ikke jeg heller å få kokebøker og lign.

Anonymous poster hash: 2e9cd...9c3
Gjest Gjesp
Skrevet

Jeg så ikke et ord i hovedinnlegg om at vi prater om vertinnegaver. Kun gaver generelt;)

hehe ... du har helt rett - vet ikke hvorfor jeg blander vertinnegaver inn her :fnise:

Skrevet

hehe ... du har helt rett - vet ikke hvorfor jeg blander vertinnegaver inn her :fnise:

Var vel litt prat frem og tilbake om det på et tidspunk :icon_lol:

Skrevet

Jeg setter sjokoladen på bordet i selskapet når gjester kommer med slikt i gave. Det er ikke noe jeg stuer inn i skapet for å spise det selv etter at gjestene er gått.

Og jeg spanderer ikke vertinnegaver. :-) De er ment til meg personlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...