Gjest Anonymous Skrevet 26. august 2004 #1 Del Skrevet 26. august 2004 må sende en cv i kveld. Kan jeg sette den opp slik jeg har gitt eksempel på neden for? Navn adr postste Født dato tlf nr. skoler " " " Praksis " " " kurser og sertifikater Skal det stå noe mere? ingen avslutning nederst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilde Skrevet 26. august 2004 #2 Del Skrevet 26. august 2004 Interesser kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. august 2004 #3 Del Skrevet 26. august 2004 tar man med de år md omsorg for barna (hjemmeværende) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 26. august 2004 #4 Del Skrevet 26. august 2004 Husk å ha nyeste jobber/praksis /skoler først, for det er de mest aktuelle. Forøvrig flere eksempler på www.aetat.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. august 2004 #5 Del Skrevet 26. august 2004 Husk å ha nyeste jobber/praksis /skoler først, for det er de mest aktuelle. Forøvrig flere eksempler på www.aetat.no Takk, takk. Ikke ofte jeg sitter med søknader foran meg. Heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. august 2004 #6 Del Skrevet 26. august 2004 Er erfaringen din viktere enn skolene du har gått på, setter du de først. Er det omvendt, så setter du selvsagt skolene først slik du har gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå