AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #1 Del Skrevet 6. mai 2015 Regner ikke med å få noe svar så sent på natten, men jeg har et problem med hjemmeeksamen jeg holder på med. Jeg har ikke skrevet mer enn ca halvparten av maks sidetall og klarer virkelig ikke dra ut pensum noe særlig mer. Det er ikke forventet at vi skal søke etter ekstern litteratur og nå er jeg tom for ting og skrive!! Kan kanskje klare å få 1/2-1 side til, maks!! Oppgaven vi har fått har hatt veldig lite rom for drøfting, noe som er uvant for meg.. Vi skal gjøre rede for, og det har jeg gjort.. Men det fyller ikke opp alle sidene og jeg kan ikke begynne å ro med det samme om og om igjen? Det er en liten åpning for diskusjon, og det er her jeg kan få på plass en liten side til.. Noen som vet om det er noen "regler" på hvor mye mindre man kan skrive enn maks antallet på hjemmeeksamen? Anonymous poster hash: 6c6fd...358 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ELuna Skrevet 6. mai 2015 #2 Del Skrevet 6. mai 2015 Her er det alltid +/- 10% på antall ord, vet ikke hvordan det blir med sidetall, men har alltid gått greit om jeg har hatt rundt 1/2-3/4 side for lite. Kan nok ikke hjelpe deg noe med det andre. Lykke til med eksamen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 6. mai 2015 #3 Del Skrevet 6. mai 2015 Kan du ikke benytte deg av ekstern litteratur selv om det ikke er forventet? Jeg går alltid utenfor pensum på hjemmeeksamen, og har blitt fortalt at det er helt greit så lenge hovedtyngden ligger på årets pensum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå