AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #1 Del Skrevet 5. mai 2015 Jeg vurderer å utdanne meg som revisor, men spørsmålet er om det er ekstremt mye arbeid igjennom studiene som revisor ? Noen som går på det, eller er ferdig og kan dele erfaring. Anonymous poster hash: e176a...dc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #2 Del Skrevet 6. mai 2015 Jeg vurderer å utdanne meg som revisor, men spørsmålet er om det er ekstremt mye arbeid igjennom studiene som revisor ? Noen som går på det, eller er ferdig og kan dele erfaring. Anonymous poster hash: e176a...dc6 Hei, Jeg har også lyst å bli det. Det er vel som de fleste andre studier - hardt. Til gjengjeld er det ganske yrkesrettet, så du slipper så mye unødvendige fag. Skatt, rettslære, regnskap osv er det du må gjennom. Anonymous poster hash: 78d07...b72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fiona- Skrevet 7. mai 2015 #3 Del Skrevet 7. mai 2015 Det er litt jobb, men absolutt overkommelig :-) det er kun det siste semesteret som er relativt tøft. Snakker nå om bachelorgraden. Mastergraden har noen kollegaer av meg tatt, og alle sier at den er utrolig tøff å komme seg gjennom. En vesentlig faktor er også utgangspunktet ditt. Tallforståelse, sans for logikk etc :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå