Helene Skrevet 3. mars 2002 #1 Del Skrevet 3. mars 2002 (endret) Endret 4. mars 2009 av Helene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 3. mars 2002 #2 Del Skrevet 3. mars 2002 Det kommer vel ann på om du har hormonspiral eller vanlig spiral. Kan fortelle at en venninne av meg tok ut spiralen på en fredag, og ble gravid samme helg.... Kjappere er vel ikke mulig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 3. mars 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 3. mars 2002 Har vanlig spiral. Har hatt den i ca 4 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 3. mars 2002 #4 Del Skrevet 3. mars 2002 Da skal vel ikke det bety noe. Ikke noe kunstige hormoner i kroppen osv. Du har vel sjekket den i løpet av de 4 årene? Og så merker du vel på kroppen om eggløsning og menstrasjon går som normalt? Min lege har i allefall sagt til meg at jeg kan bli gravid med en gang jeg tar den ut. Dvs. fungere normalt med tanke på befuktning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 3. mars 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 3. mars 2002 Jada, den er sjekket 1 gang i året, eggløsning og mens er normal. Har bare hørt så mye forskjellig om spiral. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2002 #6 Del Skrevet 4. mars 2002 Men er det noen som vet noe om hormonspiral? Hilsen snart prøver med hormonspiral Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dezzy Skrevet 4. mars 2002 #7 Del Skrevet 4. mars 2002 Hei. Jeg tok den ut for noen dager siden. Legen sa til meg at veldig mange ble gravid fort etter den var ute, men hos noen kunne det ta litt lenger tid. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussilago Skrevet 5. mars 2002 #8 Del Skrevet 5. mars 2002 Det varierer veldig. Jeg har også hørt at det kan ta noe lengre tid med hormonspiral. Da jeg tok ut spiralen for 6 år siden ble jeg gravid med en gang.Det var en vanlig spiral. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zafir Skrevet 5. mars 2002 #9 Del Skrevet 5. mars 2002 Jeg skal også ta ut min hormonspiral, om 15 dager! Men jeg gruer meg litt...er det vondt? Blør det mye etterpå, og hvor mye tro? Er det lurt å ta seg fri den dagen, eller er det ikke noe problem i det hele tatt? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå